Mestis Fantasy – varausketju

  • 4 941
  • 119

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Autio kyllä mielenkiintoinen. 17 pinnan liigakausi antaisi osviittaa, että potentiaalia löytyy. Mutta silti ihan todella pelottava varaus. Noh, uskon kyllä +20p kauteen, on se Mestiksen ja Liigan ero vain iso.

Toisaalta ei kyllä ollut junnuissakaan mikään varsinainen pisterohmu. Mutta tää oli tosiaan sellainen semiriskivalinta, mihin olet aiemmin kannustanutkin. Kaikki mahdollista 5-30 pinnan väliltä.

EDIT: sinne meni hitsi vieköön Forsblom. Olin ajatellut, että olisi varmaan vikalla kierroksella vielä vapaana. Siinä kanssa riskivalinta sikäli, että näyttöjä ei ole vielä, mutta pelannee FPS:n ykkössentterinä ja ainakin itse veikkaan onnistuvan sen verran hyvin että saa palata TuToon tämän kauden jälkeen.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
EDIT: sinne meni hitsi vieköön Forsblom. Olin ajatellut, että olisi varmaan vikalla kierroksella vielä vapaana. Siinä kanssa riskivalinta sikäli, että näyttöjä ei ole vielä, mutta pelannee FPS:n ykkössentterinä ja ainakin itse veikkaan onnistuvan sen verran hyvin että saa palata TuToon tämän kauden jälkeen.
Minäkin olisin varannut Karrin vikalla kierroksella, koska hän on Forssan ykkössentteri ja myös siksi, että tykkäsin hänen pelistään TuTon A-junnuissa.
 
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
Hieman ihmetellyt tässä, miten 27 tehopisteen maajoukkuepakki ei ole kelvannut, mutta menihän se. Toi KalPa riski on aika pieni, parit pelit saa varmasti mutta siinä se.

Mie mietin kaks kierrosta ton ottamista mut en uskaltanu ottaa koska Knapille ei kelvannut :D Varmaan seuraavaks oisin napannu mut nyt se sit meni.
 

Knap

Jäsen
Mie mietin kaks kierrosta ton ottamista mut en uskaltanu ottaa koska Knapille ei kelvannut :D Varmaan seuraavaks oisin napannu mut nyt se sit meni.
Nyt on heikko logiikka... Ethän sä olis voinut sitä sitten mitenkään saada jos mä olisin ottanut. Ei vaan, IPK:lla kanssa kyllä niin laadukas ja YV:lle kykenevä pakisto, että mullakaan ei ole mitään hajua ketkä siellä pelaa.. Esim Gallet ei harkkapelissä ollut, mutta noipa elää vielä paljon.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miro Lehtimäki breikkaa nyt toden teolla RoKissa (tai sitten ei).

@LL90
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Ville Väinölä, Roki. Viime kaudella pakille mukavat 28 pongoo ja ei edes täyttä kautta, joten potentiaalia kuitenkin yli 30 pinnaan.

@saiman
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Ville Väinölä, Roki. Viime kaudella pakille mukavat 28 pongoo ja ei edes täyttä kautta, joten potentiaalia kuitenkin yli 30 pinnaan.

@saiman
Kun valitsin viimeksi Galletin niin vaihtoehtonani oli Väinölä. Poikani sai minut valitsemaan Galletin. Hänen "vikansa" jos Väinölä tekee ranskalaista kovemmat pisteet.
 

stemme

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Minnesota Wild
Miro Lehtimäki breikkaa nyt toden teolla RoKissa (tai sitten ei).

Tämän kortin olisin itse halunnut katsoa, mietin Villen ja Lehtimäen välillä edellistä varausta. Päädyin sitten "varmempaan" vaihtoehtoon. Ei yllättäisi jos löytyisi pistepörssin top 10 kauden päätteeksi.
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Nuorta lupausta kehiin:

Anssi Rantanen, FPS
Kurtis McLean, K-Espoo

@Knap
 
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
Nyt sitä oikeasti nuorta lupausta.

Samuel Salonen, Kiekko-Pojat

Nyt sie vuorostaan veit miulta pelaajan. Omaa hölmöyttä tosin, kun en aikaisemmin ottanut. Vähän jopa ihmettelen, että oli noinkin kauan vapaana.

Kokeillaan tähän väliin IPK:n Niki Koskista, josko saisi tällä kaudella isoa ruutua IPK:ssa. Pari harkkapeliä ainakin ykkösen keskellä.

@saiman
 

Knap

Jäsen
Nyt sie vuorostaan veit miulta pelaajan. Omaa hölmöyttä tosin, kun en aikaisemmin ottanut. Vähän jopa ihmettelen, että oli noinkin kauan vapaana.

Kokeillaan tähän väliin IPK:n Niki Koskista, josko saisi tällä kaudella isoa ruutua IPK:ssa. Pari harkkapeliä ainakin ykkösen keskellä.

@saiman
Juu samaa ihmetellyt. Siis tuommoinen robyjärventiemäinen kausi on mun mielestä ihan mahdollinen ja jopa pedattu. Ois pitänyt mennä paljon aiemmin jo. Koskinen olisi voinut jo viime kaudella ilman loukkia tehdä kovat tehot, usko on kova että nyt nasahtaa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Varovainen toive oli saada tää tänään valmiiksi. Taitaa jäädäkin toiveeksi. Ensi vuoteen max 1h varausajat ja päivässä, parissa pakettiin.
 

Knap

Jäsen
Varovainen toive oli saada tää tänään valmiiksi. Taitaa jäädäkin toiveeksi. Ensi vuoteen max 1h varausajat ja päivässä, parissa pakettiin.
Nojaa. Näin saadaan varmistettua, että (lähes) kaikki pääsee osallistumaan varaustilaisuuteen ja varattua itse omilla vuoroillaan. Eipä tässäkään tarvitse palstalla päivystää, kunhan välillä käy ja tiedostaa missä oma vuoro on.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Nojaa. Näin saadaan varmistettua, että (lähes) kaikki pääsee osallistumaan varaustilaisuuteen ja varattua itse omilla vuoroillaan. Eipä tässäkään tarvitse palstalla päivystää, kunhan välillä käy ja tiedostaa missä oma vuoro on.

Juu, tässä on itellä sairasloma päällä ja liikaa aikaa eikä mitään tekemistä :D

Tuolla lyhyellä varausajalla toki vois pitää periaatteessa draftin vaikka yhdessäkin illassa, kuten on totuttu esim MM-kisojen drafteissa. Lisäksi draftin voisi pitää samalla viikolla ku sarja alkaa, niin mahdolliset myöhäiset sopparijulkaisut ehtisi myös mukaan.

Jatkan kivesten neppailua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös