Autio kyllä mielenkiintoinen. 17 pinnan liigakausi antaisi osviittaa, että potentiaalia löytyy. Mutta silti ihan todella pelottava varaus. Noh, uskon kyllä +20p kauteen, on se Mestiksen ja Liigan ero vain iso.
Minäkin olisin varannut Karrin vikalla kierroksella, koska hän on Forssan ykkössentteri ja myös siksi, että tykkäsin hänen pelistään TuTon A-junnuissa.EDIT: sinne meni hitsi vieköön Forsblom. Olin ajatellut, että olisi varmaan vikalla kierroksella vielä vapaana. Siinä kanssa riskivalinta sikäli, että näyttöjä ei ole vielä, mutta pelannee FPS:n ykkössentterinä ja ainakin itse veikkaan onnistuvan sen verran hyvin että saa palata TuToon tämän kauden jälkeen.
Hieman ihmetellyt tässä, miten 27 tehopisteen maajoukkuepakki ei ole kelvannut, mutta menihän se. Toi KalPa riski on aika pieni, parit pelit saa varmasti mutta siinä se.Pitäähän sitä joukkueessa olla yksi ulkomaan pellekin. Hugo Gallet, IPK. Riskinä että lähtee Kuopioon.
@Everton
Hieman ihmetellyt tässä, miten 27 tehopisteen maajoukkuepakki ei ole kelvannut, mutta menihän se. Toi KalPa riski on aika pieni, parit pelit saa varmasti mutta siinä se.
Nyt on heikko logiikka... Ethän sä olis voinut sitä sitten mitenkään saada jos mä olisin ottanut. Ei vaan, IPK:lla kanssa kyllä niin laadukas ja YV:lle kykenevä pakisto, että mullakaan ei ole mitään hajua ketkä siellä pelaa.. Esim Gallet ei harkkapelissä ollut, mutta noipa elää vielä paljon.Mie mietin kaks kierrosta ton ottamista mut en uskaltanu ottaa koska Knapille ei kelvannut :D Varmaan seuraavaks oisin napannu mut nyt se sit meni.
Kun valitsin viimeksi Galletin niin vaihtoehtonani oli Väinölä. Poikani sai minut valitsemaan Galletin. Hänen "vikansa" jos Väinölä tekee ranskalaista kovemmat pisteet.Ville Väinölä, Roki. Viime kaudella pakille mukavat 28 pongoo ja ei edes täyttä kautta, joten potentiaalia kuitenkin yli 30 pinnaan.
@saiman
Miro Lehtimäki breikkaa nyt toden teolla RoKissa (tai sitten ei).
Jälleen kerran mun valinta. Eipä yllätä kuka asialla..Miun tekis miel ottaa tuo yks kookas pakki IPK:sta, mutta kalpa-peikon kummitellessa valitsen kuitenkin SaPKon William Mäkisen.
@Knap
Jälleen kerran mun valinta. Eipä yllätä kuka asialla..
Nyt sitä oikeasti nuorta lupausta.
Samuel Salonen, Kiekko-Pojat
Juu samaa ihmetellyt. Siis tuommoinen robyjärventiemäinen kausi on mun mielestä ihan mahdollinen ja jopa pedattu. Ois pitänyt mennä paljon aiemmin jo. Koskinen olisi voinut jo viime kaudella ilman loukkia tehdä kovat tehot, usko on kova että nyt nasahtaa.Nyt sie vuorostaan veit miulta pelaajan. Omaa hölmöyttä tosin, kun en aikaisemmin ottanut. Vähän jopa ihmettelen, että oli noinkin kauan vapaana.
Kokeillaan tähän väliin IPK:n Niki Koskista, josko saisi tällä kaudella isoa ruutua IPK:ssa. Pari harkkapeliä ainakin ykkösen keskellä.
@saiman
Nojaa. Näin saadaan varmistettua, että (lähes) kaikki pääsee osallistumaan varaustilaisuuteen ja varattua itse omilla vuoroillaan. Eipä tässäkään tarvitse palstalla päivystää, kunhan välillä käy ja tiedostaa missä oma vuoro on.Varovainen toive oli saada tää tänään valmiiksi. Taitaa jäädäkin toiveeksi. Ensi vuoteen max 1h varausajat ja päivässä, parissa pakettiin.
Nojaa. Näin saadaan varmistettua, että (lähes) kaikki pääsee osallistumaan varaustilaisuuteen ja varattua itse omilla vuoroillaan. Eipä tässäkään tarvitse palstalla päivystää, kunhan välillä käy ja tiedostaa missä oma vuoro on.