Itse tykkään Airikin tyylistä. Ymmärrän kyllä, jos jollakin tuohon hermo menee, mutta itse hieman jopa kadehdin tuota kielellistä lahjakkuutta erinäisiin kielikuviin ja rikkaaseen sanavarastoon.Nyt on erikoinen jaarittelija Jokerit-RoKi-matsin selostajana. Pisteet toki siitä, kun totesi ennen pelin alkua hallin fiiliksen todistavan Jokereiden olevan erittäin vahvoilla, kun kilpaillaan Stadin kiinnostavimman lätkäjoukkueen tittelistä ;-)
Joo, pelin edetessä itse asiassa sytyin tähän rauhalliseen höpöttelyyn enemmän ja enemmän. Paljon mieluumminhan tuota kuuntelee, kuin sellaista huutoselostusta, jossa jokainen punaviivan ylitys on VAARALLINEN HYÖKKÄYS. Erikoinen tyyli tällä kundilla kyllä on,Itse tykkään Airikin tyylistä. Ymmärrän kyllä, jos jollakin tuohon hermo menee, mutta itse hieman jopa kadehdin tuota kielellistä lahjakkuutta erinäisiin kielikuviin ja rikkaaseen sanavarastoon.
Muistan kanssa että pari ensimmäistä peliä jopa itsekin nautin Hodgen selostuksesta. Aika nopeasti se hohto kuitenkin itsellä haihtui, kun niitä samoja jaaritteluja joutui kuulemaan peli toisensa jälkeen, uudestaan ja uudestaan.
On tämä kyllä parempi selostaja kuin Tuton pelejä selostava Säteri. Sitä ei jaksaisi kuulla ollenkaan.Airik Hodge oli itselleni aivan uusi selostajatuttavuus ennen tämän illan Jokerit-Roki peliä, mutta MY GOD äijä teki heti lähtemättömän vaikutuksen! Aivan kulttikamaa yliselkeällä, rauhallisella selostustyylillään ja kuivalla huumorilla. Haluan lisää Airikkia! Loistava!
Viime kaudella muistaakseni selosti monesti Vantaan pelejä, ja samat ihmetyksen aiheet oli myös silloin. Tuo nuoresta iästään huolimatta tuulahduksen vanhanaikaista otetta selostamiseensa, kuin suoraan -72 Münchenin olympialaista. Suomalais-Kanadalainen heppu kyseessä, eli tämä voi vaikuttaa selostustyyliin.Siis tän kundin nimi on oikeasti Airik Hodge? Ja vissiin Mestiksen seuraajille ihan entuudestaan tuttu kulttihahmo? Vaadin, että Airikista tehdään Jokerien hoviselostaja. Saa suorittaa!
Edit: ei sittenkään, poseeraa instagramissa jullien rotsi niskassa. On myös näköjään juuri ja juuri kakskymppinen kaveri, ton selostussuorituksen pohjalta oletin ikää olevan ainakin 50 :-D
"Kopittelee Oksasen kanssa kuin isä ja poika sunnuntaipäivänä"Suomalais-Kanadalainen heppu kyseessä, eli tämä voi vaikuttaa selostustyyliin.
Älä perkele nyt rupea ehdottelemaan tuollaista, joku cmorella saattaa vielä tarttua tähän. Itse en syttynyt ollenkaan, vaikka kyllä tämä aina Tero Kainulaisen voittaa. Kyllä se siinä meni, mutta jokaista matsia ei pystyisi tämän selostamana kuuntelemaan ollenkaan.Vaadin, että Airikista tehdään Jokerien hoviselostaja. Saa suorittaa!
Jos en nyt ihan väärin muista, niin viime kaudella Airik Hodgen selostus oli sekavaa, pelaajien nimet hukassa jne. Nyt en huomannut tällaisia enää. Itseasiassa yllättävän paljon tietoa löytyi Rokipelaajien taustoista. Kehitystä siis tapahtunut! Vielä kun valmistautuu paremmin haastatteluihin. Kaverin ikä oli täälläkin yllätys.
Luokkaa "Todella hieno tunnelma tänään täällä niin jäällä kuin katsomossa ja jää oli myös hyvässä kunnossa, luistin luisti hyvin ainakin mitä se selastomaan näytti, mitkä päällimmäiset mietteet sulla?"Sellainen ihan ilmainen journalistinen vinkki kaikille Mestis-selostajille, että pelaaja- ja valmentajahaastatteluissa panostakaa suoriin ja lyhyisiin kysymyksiin (mieluiten avoimiin) sen sijaan, että johdattelette kysymystä niin pitkään, että haastateltava ei enää tiedä, onko kyseessä kysymys vai toteamus. Kiitos, jatkakaa.
Laitetaan tännekin sama kuin tuolle liigapuolelle. Itselleni tuli siis sähköpostissa seuraava tieto, jonka mukaan uudessa MTV Katsomossa pystyisi jatkossa katsoa mestistäkin vain yhdellä laitteella. Vitun hankalaksi menee:
"Koska tilaus on henkilökohtainen ja tarkoitettu yhden kotitalouden käyttöön, on samaa urheilulähetystä mahdollista katsoa kerrallaan vain yhdellä laitteella. Muita MTV Katsomon ohjelmia voi seurata yhdellä tunnuksella samanaikaisesti kahdelta eri laitteelta."
Tänään tuo siirto tapahtui, mutta cmore toimii viellä jonkin aikaa. Infoa tulee sähköpostiin kun viimeistään otettava katsomo haltuun.Onko se muutos nyt tullut voimaan? Pitää vissiin lueskella sähköpostia ja viritellä katsomo kuntoon sitten kun pääsee hallilta kotiin pelin jälkeen.