Lempäälän lähetyksen selostus tuo kyllä yhtä suurta lisäarvoa mestikselle kuin kylän joukkuekin. Lähetys pelkkien peliäänien ja kameran vieressä seisovien "asiantuntijoiden" kera oli minun korvaani parempi kuin nykyinen (lue: ainakin KooKoota vastaan ollut) selostaja. Muistaakseni myös ääni lähti lähetyksestä jos tämä fanaatikko sattui innostumaan (ts. pelkästään LeKin tehdessä maalin), muuten oli aika golf-meininki.
e. ainiin ja kukkia Turkuun. Säterin selostus tekee TUTOn peleistä minun suosikkejani netin kautta seurattuna. En minä hidastuksia kaipaa, kunhan selostus lähetyksessä on hyvä. Katsotaan ne hidastukset sitten koosteen kautta, ei niitä hallillakaan näe (paitsi jos on liiga-tason mediakuutio! *hymiö*).
e. ainiin ja kukkia Turkuun. Säterin selostus tekee TUTOn peleistä minun suosikkejani netin kautta seurattuna. En minä hidastuksia kaipaa, kunhan selostus lähetyksessä on hyvä. Katsotaan ne hidastukset sitten koosteen kautta, ei niitä hallillakaan näe (paitsi jos on liiga-tason mediakuutio! *hymiö*).