Mestiksen fanikerhot

  • 20 542
  • 124

Pauli

Jäsen
Niin ovat vissiin täksi kaudeksi perustaneet fan clubin. Olisi ihan kiva lähteä sinne mutta vuorotyö, jatkuva persaukisuus ja viimeisinpänä mut ei vähäisimpänä perhe niin tahtoo nuo vieras pelit jäädä väliin.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Castillo kirjoitti:
Mielenkiintoisia kommentteja. Finaalien ratkettua viime kaudella kyseinen jamppa kun totesi, että hyvin meni. Muutenkin erittäin fiksu ja asiallinen tyyppi. Mun on vähän vaikea uskoa, että kyseinen tyyppi olisi mennyt sanomaan mitään tuollaista. Tai sitten siellä on pomot vaihtuneet.
Uskot tai et, minulla ei ole mitään syytä kirjoitella tänne paskaa. Kirjoitin, mitä hän minulle kertoi. Siitä en tiedä, miten "järkkärien pomo" määritellään mutta tämä henkilö kertoi minulle olevansa järjestysmiesten esimies.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Murmeli kirjoitti:
Uskot tai et, minulla ei ole mitään syytä kirjoitella tänne paskaa. Kirjoitin, mitä hän minulle kertoi. Siitä en tiedä, miten "järkkärien pomo" määritellään mutta tämä henkilö kertoi minulle olevansa järjestysmiesten esimies.
En tarkoittanut sitä niin. Lähinnä ihmettelen sitä, että kuinka tyypin mielipiteet ovat muuttuneet. Tai sitten joku jamppa heittää kommenttia, vaikka ei ole viime kaudella edes toiminut nykyisessä tehtävässään. Silloinhan tuollaisia kommentteja ei tarvitsisi laukoa. Vet du vad jag menar?
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Castillo kirjoitti:
En tarkoittanut sitä niin. Lähinnä ihmettelen sitä, että kuinka tyypin mielipiteet ovat muuttuneet. Tai sitten joku jamppa heittää kommenttia, vaikka ei ole viime kaudella edes toiminut nykyisessä tehtävässään. Silloinhan tuollaisia kommentteja ei tarvitsisi laukoa. Vet du vad jag menar?
Point taken. Voihan tässä vielä olla sekin, että henkilö on ollut viime kaudellakin järjestyksenvalvonnassa mukana mutta ei pomona. Tai sitten niitä pomoja on kaksi. :)

Kertoi mm. sellaisesta tapauksesta, että viime kaudella Sportin parin kymmenen faniporukasta oli viety seitsemän hurjinta raudoissa poliisin hoteisiin.
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Murmeli kirjoitti:
Kertoi mm. sellaisesta tapauksesta, että viime kaudella Sportin parin kymmenen faniporukasta oli viety seitsemän hurjinta raudoissa poliisin hoteisiin.

Aika hurjalta kyllä kuulostaa. Lieneekö tässä vastuu kuulijalla?

En ollut Kuopiossa mutta en ole kyllä kuullut mitään tuollaisesta joukkopidätyksestä. Jos tuo on totta niin Kuopion poliisit on sikoja... ;)
 
Murmeli kirjoitti:
Point taken. Voihan tässä vielä olla sekin, että henkilö on ollut viime kaudellakin järjestyksenvalvonnassa mukana mutta ei pomona. Tai sitten niitä pomoja on kaksi. :)

Kertoi mm. sellaisesta tapauksesta, että viime kaudella Sportin parin kymmenen faniporukasta oli viety seitsemän hurjinta raudoissa poliisin hoteisiin.


RUUUAHAHHAAAHAHA!!!

Vedetetään kunnon merimiesnaurut tälle jutulle. Aikamoinen valehtelija tämä herra. Jos tämä tyyppi todellakin on järkkäreiden esimies niin ei voi muuta kun ihmetellä että mikä motiivi tällä henkilöllä on tietoisesti levittää väärää tietoa. Kasvoiko sen pippeli samalla kun hän kertoi miten hän yksin paini neljää tyyppiä maahan?
 

Rocco

Jäsen
Murmeli kirjoitti:
Kertoi mm. sellaisesta tapauksesta, että viime kaudella Sportin parin kymmenen faniporukasta oli viety seitsemän hurjinta raudoissa poliisin hoteisiin.

Joka kerta kun Kuopiossa (tai muuallakin) ollaan oltu niin yhtä monta on lähtenyt samalla bussilla otiin millä tulikin.

Aikamoista p**kaa nyt joku puhuu Kuopion päässä...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Rocco kirjoitti:
Joka kerta kun Kuopiossa (tai muuallakin) ollaan oltu niin yhtä monta on lähtenyt samalla bussilla otiin millä tulikin.

Aikamoista p**kaa nyt joku puhuu Kuopion päässä...
Tai sitten se puhui Hokin faniporukasta tässä yhteydessä. En ole nyt aivan varma. Niin ja kyllähän tässä varmasti olisi pojat päästetty bussilla takaisin, puhui lähinnä hallista raudoissa poistamisesta. Taisin itse hieman värittää epähuomiossa.
 
Murmeli kirjoitti:
Tai sitten se puhui Hokin faniporukasta tässä yhteydessä. En ole nyt aivan varma. Niin ja kyllähän tässä varmasti olisi pojat päästetty bussilla takaisin, puhui lähinnä hallista raudoissa poistamisesta. Taisin itse hieman värittää epähuomiossa.

Edelleen täyttä puppua. Siinä käveltiin hallista ulos, kaikki 20-30 henkilöä samanaikaisesti, muutaman järjestysmiehen saattelemana. Tilanne oli hieman tulehtunut aboriginaalien ja meidän välillä koska aiemmin oli pari Kuopiolaista käyneet käsiksi meidän kannattajaan. Vasta ulkopuolella tuli poliisit kuulustelemaan yhtä henkilöä koska häntä syytettin jostain. Siinä se koko juttu oli.
Huomaatte ehkä nyt kuinka nämä Red Armyn tekemiä "rikoksia" saavat aina todella suuret mittasuhteet kun jotain pientä tapahtuu. "seitsemän hurjinta raudoissa poliisin hoteisiin..." Ehkä nyt myös löytyy edes vähän ymmärrystä että osa meistä ei kiinnosta tehdä sen suurempaa yhteistyötä paikallisen järjestysmiehien kanssa kun tällaisia perättömiä juttuja saa kuulla.
 

Punk Anderson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punaniskat
Kaikkea sitä kuuleekin. Jos futisforumilla paheksutaan Lahden faneja niin täällä samat kukkahattutädit paheksuvat Sportin faneja. Etenkin naurattaa kahden kokkolalaisfanin ikuinen kauna ja itku.
Pienestä se on joillain elämä kiinni.
 

maizzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Tappara,
Asiallista...ko???

Tämän illan sport-jokp ottelussa Sportin Red Army osoitti taas vaihteeksi,kuinka Vitun tyhmiä! osaa olla; Ryssitellään vastustajaa surutta vaan huomatakseen että omassa porukassa on JO itessään kax"ryssää" ja SHT:ssä vielä kys. sukujuuret omaava... Hävettää edes mainita että on vaasalainen! Tai kun tuomari tekee väärän ratkaisun,niin uhataan porukalla tappaa... Ei hyvä helvetti soikoon! Siellä sitten ollaan "suolenpätkä" pystyssä kun huomataan että porukka 8-10-vuotiaita on oppinut uusia "kannatushuutoja". Miten on mahdollista,että samalla niin hiton hyvä kannattajajoukko voi samalla olla totaalisia idiootteja??? Turha selittää asiaa yksittäisillä huudoilla,sillä tässäkin tapauksessa "enkelikuorona" veisattiin kuinka tuomari on runkkari... tai yhdestä suusta kysyttiin "vilpittömästi",että haluatko kuolla... Varmasti peruskoulun käyneiltä onnistuu keksiä muitakin tapoja ärsyttää vastustajaa. Ehkä seuraavalla kerralla...
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Eikö kaikki miehet runkkaa joskus? Ihan luonnollinen asia. Ja hannu on miehen nimi.

Kuinka monta kertaa olet itse ollut vieraspeleissä (joskus jopa ainoana vaasalaisena koko hallissa pelaajien ja Simo Roimelan lisäksi). Arvaa kuinka paljon sitä kuulee pelipaita päällä homottelua ja hurrittelua vaikka olisi koko pelin aivan hiljaa??

Sen jälkeen on ihan sama, vaikka haukuttaisiin turkulaisiakin ryssiksi.

Ihan turha kukkatätien mutista. Kiitos kuitenkin ihanasta kiÄLiaSusta.
 

Tassuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Jokerit, Manchester United
Castillo kirjoitti:
Eikö kaikki miehet runkkaa joskus? Ihan luonnollinen asia. Ja hannu on miehen nimi.

Kuinka monta kertaa olet itse ollut vieraspeleissä (joskus jopa ainoana vaasalaisena koko hallissa pelaajien ja Simo Roimelan lisäksi). Arvaa kuinka paljon sitä kuulee pelipaita päällä homottelua ja hurrittelua vaikka olisi koko pelin aivan hiljaa??

Sen jälkeen on ihan sama, vaikka haukuttaisiin turkulaisiakin ryssiksi.

Ihan turha kukkatätien mutista. Kiitos kuitenkin ihanasta kiÄLiaSusta.
Ihmettelen sinun piittaamatonta linjaasi. Sinä tunnut olevan aivan käsittämätön diiva tai sitten muuten vaan mutu. Käsittämättömän lapsellisia puolustuksia, "ku meitäki haukuttii." Onko se vaan niin itsepintaista myöntää, että ne Red Armylaisista suurin osa taitaa olla täysiä jälkeenjääneitä pellejä. Ja kyllä olen saannut siitä pelleydestä osanikin. Kiitos vaan Vaasa, sinne en enää toista kertaa lähde.
 

maizzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Tappara,
Nojoo.. kyllä sä varmasti ymmärrät mitä ajan takaa. mitä runkkaamiseen tulee,niin tiedät varmasti mistä puhut,mutta en usko että olisit hyvilläsi jos muksu kotiin tullessaan kertoo kotona kuinka runkkari pilas matsin ja se pitäis tappaa.. Tuntuu välillä siltä että kyse on kilpailusta mikä faniporukka saa eniten negat. julkisuutta. Oon samaa mieltä siitä että muualla on varmasti samanlaista,mutta ei kaikkia tarvi kopioida. Ja mitä tulee kukkatätiin niin pituus 190cm ja paino +140kg on AIKA kaukana formaatista. :) Kiitos ny kuitenki.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Tassuli kirjoitti:
Ihmettelen sinun piittaamatonta linjaasi.
Mä taas ihmettelen, että kuinka pieniin asioihin sitä ihmiset tarttuvat. Ihmettelen myös sitä, että Red Armyä harvoin kehutaan siitä hyvästä puolesta, eli kannustamisesta. Kuitenkin 95% huudoista, lauluista jne. on tarkoitettu omalle joukkueelle. Silti vuodesta toiseen saa lukea vain näitä negatiivisia kommentteja, vaikka v*ttuilun ja kannustamisen määrän suhde ei todellakaan ole sama. Näitä samoja huutoja, joita tämä kirjoittaja nosti esiin on huudeltu RA:n toimesta jo silloin, kun vaahtosammutinta luultiin kaksoisveljekseni. Ei tämä ole mitään uutta ja väliaikaista, vaan se on jatkunut jo reilut 20 vuotta. Eikä nämä huudot mihinkään katoa, vaikka kuka niitä alkaisi jeesustelemaan.

Pelaajia tulee ja menee. Valmentajia tulee ja menee. Seurajohtoa ja muita toimihenkilöitä tulee ja menee. Ainut asia, joka Sportissa säilyy entisellään vuodesta toiseen on Taisto Tankan lisäksi Red Army.

Maizzi kirjoitti:
mutta en usko että olisit hyvilläsi jos muksu kotiin tullessaan kertoo kotona kuinka runkkari pilas matsin ja se pitäis tappaa..
Sehän kuulostaisi ihan meikäläiseltä 15 vuotta sitten. Ei minusta silti tullut huumeiden käyttäjää, enkä potki mummoja tai muitakaan ihmisiä kaduilla. Tietenkin ihmiset ovat erilaisia ja käsittelevät eri asioita eri tavalla. Myös psyykkisillä vaikutuksilla on eroa eri ihmisten välillä. Silti Red Armystä ei ole tullut vielä yhtään pientä poikaa tai tyttöä, joka oikeasti eroaisi muista ikäisistään kielenkäytöltään tai fyysisyyden käyttämiseltä ongelmatilanteissa. Usko tai älä, mutta esimerkiksi Red Armyn ydinporukassa ja Ultras06-järjestössä kaikki henkilöt kykenevät keskivertaista parempaan aivojen käyttöön jäähallin ulkopuolella. Tästä hyvänä esimerkkinä esimerkiksi fanimatkoilla pikkubusseissa käytävät loistavat keskustelut, jotka ovat yleensä jopa sivistäviä. Silloin ei välttämättä puhuta lätkästä, eikä urheilusta muutenkaan. Aiheena voi olla vaikka talous tai politiikka.

Ihme jeesustelutekstiä tuli loppuun, mutta tarkoitukseni oli sanoa vain se, että vaikka se nuori poika oppisi siellä kentänreunalla huutelemaan hävyttömyyksiä, eikä tajuaisi lopettaa sitä edes silloin kun sänki alkaa kasvamaan. Tämä ei todellakaan tarkoita sitä, että pojasta tulisi joku täysin epäonnistunut yhteiskunnan hylkiö. Joten jos joskus poikani tulee sanomaan pelin jälkeen, että se v*tun r*nkkari pilasi koko pelin, niin vastaukseni olisi luultavasti seuraava: "Kirjoita siitä Jatkoaikaan. Se helpottaa".
 
Viimeksi muokattu:

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Onhan toki vakuuttava määrä näitä Sportin faneja, ja osaavat varmasti kannustaa, mutta edellä mainitut jutut menevät mielestäni ihan yli. En ole tosin tällaista itse kuullut tai nähnyt kun en ole lähistöllä viihtynyt.

Niinno, paitsi sinä vuonna kun Sportti vei playoffseissa Vantaan 3-0 (muistaakseni), kun kolme Sportin fania oli kannustamassa omiaan Vantaalla, ja heiluttivat massiivista lippua siinä. Aika reilusti vittuilivat järkkäreille ja eniten jäi mieleen lause teinitytölle "Jos sä kosket siihen lippuun niin mä raiskaan sut!". Mä ainakin koskisin, jos joku heiluttaa lippua mun naamassa.

No, ei kolme huonosti käyttäytyvää tee koko jengistä idiootteja, mutta en ihmettele mistä huonoa mainetta tulee.

Itse olen saanut ihan rauhassa kulkea Vantaan paita päällä muilla paikkakunnilla.
Joku voisi ehkä sanoa ettei Vantaa herätä tunteita, mutta mielummin näin. Lätkäähän se vaan on.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Castillo kirjoitti:
Mä taas ihmettelen, että kuinka pieniin asioihin sitä ihmiset tarttuvat. Ihmettelen myös sitä, että Red Armyä harvoin kehutaan siitä hyvästä puolesta, eli kannustamisesta.
Olisiko tässä peiliin katsomisen paikka? Miksi itse pilata maine epäasiallisella käyttäytymisellä, kun ainekset olisivat ilmeisen hyvät nousta otsikoihin pelkästään positiivisilla asioilla kannatuskulttuurin saralla.

En ole Sportin kannattajien kanssa ollut minkäänlaisissa tekemisissä, joten muodostan käsitykseni meiningistä pääosin tämän palstan kirjoituksista.
 

Tassuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Jokerit, Manchester United
Castillo kirjoitti:
Mä taas ihmettelen, että kuinka pieniin asioihin sitä ihmiset tarttuvat. Ihmettelen myös sitä, että Red Armyä harvoin kehutaan siitä hyvästä puolesta, eli kannustamisesta. Kuitenkin 95% huudoista, lauluista jne. on tarkoitettu omalle joukkueelle.

Hei onhan se jees. Red Armyn tapa olla on hyvä, mutta tapa millä he käyttäytyvät ei ole hyvä. Empä kehuisi jos joukkuueni fanit sanoisivat teinitytöille, "älä koske siihin tai mä raiskaan sut." Tuskin olisin edes fani. Hyviä puolia on paljon, mutta huonoja puolia sitäkin enemmän.

Castillo kirjoitti:
Silti vuodesta toiseen saa lukea vain näitä negatiivisia kommentteja, vaikka v*ttuilun ja kannustamisen määrän suhde ei todellakaan ole sama. Näitä samoja huutoja, joita tämä kirjoittaja nosti esiin on huudeltu RA:n toimesta jo silloin, kun vaahtosammutinta luultiin kaksoisveljekseni.

Tätä en oikeen ymmärrä, totta helvetissä saatte negatiivisiä komentteja tuommoisella käytöksellä. Ja hei nythän on hyvä aika parantaa jos noin kauan on jo noita huutoja latailtu, ei se katsomalla muutu.

Ei tämä ole mitään uutta ja väliaikaista, vaan se on jatkunut jo reilut 20 vuotta. Eikä nämä huudot mihinkään katoa, vaikka kuka niitä alkaisi jeesustelemaan.

Pelaajia tulee ja menee. Valmentajia tulee ja menee. Seurajohtoa ja muita toimihenkilöitä tulee ja menee. Ainut asia, joka Sportissa säilyy entisellään vuodesta toiseen on Taisto Tankan lisäksi Red Army.

Castillo kirjoitti:
Ihme jeesustelutekstiä tuli loppuun, mutta tarkoitukseni oli sanoa vain se, että vaikka se nuori poika oppisi siellä kentänreunalla huutelemaan hävyttömyyksiä, eikä tajuaisi lopettaa sitä edes silloin kun sänki alkaa kasvamaan. Tämä ei todellakaan tarkoita sitä, että pojasta tulisi joku täysin epäonnistunut yhteiskunnan hylkiö. Joten jos joskus poikani tulee sanomaan pelin jälkeen, että se v*tun r*nkkari pilasi koko pelin, niin vastaukseni olisi luultavasti seuraava: "Kirjoita siitä Jatkoaikaan. Se helpottaa".

That's the point.

PS. Siis minulla ei ole mitään vastaan RA:ta tai mitäänmuutakaan vaasalaisfanijärjestöä kohtaan, tapa vain millä se toteutetaan ihmetyttää.
 

maizzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Tappara,
Kenu kirjoitti:
Onhan toki vakuuttava määrä näitä Sportin faneja, ja osaavat varmasti kannustaa, mutta edellä mainitut jutut menevät mielestäni ihan yli. "Jos sä kosket siihen lippuun niin mä raiskaan sut!". Mä ainakin koskisin, jos joku heiluttaa lippua mun naamassa.
No, ei kolme huonosti käyttäytyvää tee koko jengistä idiootteja, mutta en ihmettele mistä huonoa mainetta tulee.Lätkäähän se vaan on.


Kiitos! Ymmärsit täysin mitä tarkoitan. Jossain oli linkki sivuille missä arvioitiin eri kannattajia ja siinä yhteydessä mainittiin erityisesti kuinka sportin kannattajat ovat kunnioitusta herättäviä,mutta sitä ei tosiaankaan ole saavutettu edellämainituilla huuteluilla. Tässäkin kyse oli nimenomaan koko porukasta,jotka siellä huuteli! Ja kuten aikaisemmin jo mainitsin että Pääosin hyvä illan kannustuksen osalta pilasi nämä asiattomat huudot "Kaikki mukaan!!!"-Haluatko kuolla!!!!??? justjust..
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Murmeli kirjoitti:
Olisiko tässä peiliin katsomisen paikka? Miksi itse pilata maine epäasiallisella käyttäytymisellä, kun ainekset olisivat ilmeisen hyvät nousta otsikoihin pelkästään positiivisilla asioilla kannatuskulttuurin saralla.
Itse uskon, että mikäli RA:n intesiteetistä ottelujen aikana aletaan karsia, niin porukka kuolisi, kuten käy monille muillekkin kannattajaporukoille. RA:ssa perinteet velvoittavat ja perinteitä kunnioitetaan. Meno pysyy vuodesta toiseen samana ja se on tärkeää niinkin ison ryhmän hengissä pitämiseksi. Red Army reagoi kentän tapahtumiin voimakkaasti. On kyse hyvästä tai pahasta. Eli jos ryhmä alkaisi yhtäkkiä karsimaan siitä intesiteetistä, joka sillä otteluissa on, niin se karsisi nopeasti myös hyvässä kannustuksessa. Nämä asiat kuitenkin tuntuvat kulkevan käsi kädessä.

Vaikeatahan sitä on alkaa selittämään, mutta uskoisin asian kuitenkin olevan näin. Red Armyssä kaikki laittavat 110% kehiin pelin ollessa käynnissä ja sen vuoksi se onkin niin loistava porukka. Joskus tulee ylilyöntejä, mutta tapahtuuhan niitä kentällläkin. Aivan samalla tavalla. Sitoutuminen yhteiseen asiaan on niin kova. Itse kun seison Ahvensaaren päädyssä, niin siinä elää vain sellaisessa horroksessa, että ei tule paljon muuta ajateltua kuin peliä. Vaihdosta toiseen, pelaajasta toiseen. Jokaisen liikkeen seuraaminen on tärkeää ja jokaiseen tilanteeseen eläydytään täysillä. Sekä hyviin, että huonoihin.

Ymmärsikö joku pointin, vai hakkaanko päätäni seinään?

EDIT: Näistä "mä raiskaan sut"-jutuista en ole aikaisemmin kuullut, enkä kyllä tiedä ketkä siellä ovat olleet pääjehuina, joten niihin nyt on turha ottaa mitään kantaa. Joskus sitä on tullut itsekin huudeltua jotain sellaista, joka kaduttaa sitten jälkeenpäin. Tosin sekin on viime aikoina vähentynyt. Liekö se sitten merkki heikentyneestä moraalista vai henkisestä kasvusta.
 

maizzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Tappara,
Ymmärsikö joku pointin, vai hakkaanko päätäni seinään?[/QUOTE]

Ei,et hakkaa. mutta karkeasti sanoen että jos "haluatko kuolla"- Yhteishuutoharjoitukset luo yhteekuuluvaisuuden tunnetta,niin ollaan väärillä jäljillä. Nykyisen sukupolven Red Army on paljon karkeampaa ja fanaattisempaa kuin koskaan aikaisemmin. Eikä nykyisen joukon käytöksestä heittää maalituomaria kusimukilla kerro juurikaan intesiteetistä vaan lähinnä kovasta kusihädästä... Tiedän että se on tapahtunut jo "ajat sitten",mutta huonot asiat muistetaan. Tosta porukasta kuitenkin oli paikalla porukkaa. Ja sori ny,mutta intensiivinen fanilauma on eri asia kuin apinalauma. on niinkin että moni jättää liittymättä fanilaumaan negatiivisen uutisoinnin vuoksi. Eikös RA perustettu v-86... aattelin vaan et ajat muuttuu pitäiskö kuitenkin siis RA:n?... edes vähän.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Joo.En jaksa laittaa lisää ruskaa pakkaseen.

Castillolle muutama kysymys johon toivoin saavani vastauksen.

Muutama asia mikä nyt minua ja huomattaa määrää muita faneja merkittävästi vituttaa on se, kun Sport pyörittää Ylivoimalla niin sielä muutama "kovanaama" laulaa, ja vaikka KOKO halli taputtaa niin siihen ei vittu voida tietenkään yhtyä.Kohta saa jätkät laulaa kahdestaan sielä pelissä kun kaikki ei kertakaikkiaan jaksa laulaa kokomatsia.Ja toinen asia on se että minkätakia samaa laulua pitää väkisin yrittää laulaa kymmenenminuuttia putkeen, tottakai ne kaikkista HardCoreimmat fanit jaksaa laulaa vaikka viikon putkeen, mutta kun se HC porukka on vain yksiosa faneista.Vois vähä ruveta ajattelemaan niitä perusfaneja jotka eivät jaksa laulaa kokoaikaa.Ja tarkoituksenihan ei todellakaan ollut se, että laulaminen pitäisi lopettaa kokonaan vaan se, että enemmän vedettäis niitä peruskannatuksia eikä yritetä väkisin laulaa kymmentäminuuttia putkeen.Laulut kuuluu mukaan, tottakai mutta ymmärsit varmaan pointtini?
 

Rocco

Jäsen
Hallissa ryssittely alkoi vasta siinä vaiheessa kun Jämsä oli telottu lasarettiin, Heikkinen sai mailasta naamaan, Siivonen sai läpiajossa käsille ja tämä maalineduskahakka oli takana. Tunteet pinnassa kentällä, tunteet pinnalla katsomossa.

Ei se mikään selitys ole, mutta pelitapahtumat veti tilanteen ryssittelyksi. Sitä ennen ja lopussakin tilanne oli ihan normaalia. Hetkellinen henkinen aivopieru. Ja siihen ryssittelyyn ei kyllä lähtenyt mukaan kuin muutama tyyppi, joten taas on muutamien ihmisten takia turha leimata koko porukkaa.

EDIT: Ja Henrikssonin heittämä käytöskymppi Siivoselle oli kuin parantaisi krapularipulia pieremällä...
 
Suosikkijoukkue
Haukat
fågel kirjoitti:
Muutama asia mikä nyt minua ja huomattaa määrää muita faneja merkittävästi vituttaa on se, kun Sport pyörittää Ylivoimalla niin sielä muutama "kovanaama" laulaa, ja vaikka KOKO halli taputtaa niin siihen ei vittu voida tietenkään yhtyä.Kohta saa jätkät laulaa kahdestaan sielä pelissä kun kaikki ei kertakaikkiaan jaksa laulaa kokomatsia.Ja toinen asia on se että minkätakia samaa laulua pitää väkisin yrittää laulaa kymmenenminuuttia putkeen, tottakai ne kaikkista HardCoreimmat fanit jaksaa laulaa vaikka viikon putkeen, mutta kun se HC porukka on vain yksiosa faneista.Vois vähä ruveta ajattelemaan niitä perusfaneja jotka eivät jaksa laulaa kokoaikaa.Ja tarkoituksenihan ei todellakaan ollut se, että laulaminen pitäisi lopettaa kokonaan vaan se, että enemmän vedettäis niitä peruskannatuksia eikä yritetä väkisin laulaa kymmentäminuuttia putkeen.
Tähän en malta olla mainitsematta selkeää eroa Suomen ja Ruotsin välillä, kun tuli tuossa pari viikkoa sitten Tukholmassa käytyä jalkapalloa katsomassa. Siellä tosiaan oli niin, että yleisö lauloi miltei koko ajan. Välillä vaimeammin, mutta esimerkiksi kulmapotkutilanteessa kaikki taas lähtivät mukaan ja taputukset alkoivat tahdissa. Tällaista kai joku on yrittänyt tuoda Vaasaankin, mutta ymmärrän kyllä täysin, ettei se kovin herkästi onnistu. Tai sitten se vain pitäisi toteuttaa eri tavalla.

Jos nyt puhun ylipäänsä Sportin kannattajaryhmästä, pidän sitä edelleen sarjan parhaana. Ei kai sen tehtävä olekaan miellyttää ulkopuolisia, eikä suurin osa toiminnasta tai toimijoista edelleenkään ole negatiivisesti värittynyttä.
 
fågel kirjoitti:
Joo.En jaksa laittaa lisää ruskaa pakkaseen.

Castillolle muutama kysymys johon toivoin saavani vastauksen.

Muutama asia mikä nyt minua ja huomattaa määrää muita faneja merkittävästi vituttaa on se, kun Sport pyörittää Ylivoimalla niin sielä muutama "kovanaama" laulaa, ja vaikka KOKO halli taputtaa niin siihen ei vittu voida tietenkään yhtyä.Kohta saa jätkät laulaa kahdestaan sielä pelissä kun kaikki ei kertakaikkiaan jaksa laulaa kokomatsia.Ja toinen asia on se että minkätakia samaa laulua pitää väkisin yrittää laulaa kymmenenminuuttia putkeen, tottakai ne kaikkista HardCoreimmat fanit jaksaa laulaa vaikka viikon putkeen, mutta kun se HC porukka on vain yksiosa faneista.Vois vähä ruveta ajattelemaan niitä perusfaneja jotka eivät jaksa laulaa kokoaikaa.Ja tarkoituksenihan ei todellakaan ollut se, että laulaminen pitäisi lopettaa kokonaan vaan se, että enemmän vedettäis niitä peruskannatuksia eikä yritetä väkisin laulaa kymmentäminuuttia putkeen.Laulut kuuluu mukaan, tottakai mutta ymmärsit varmaan pointtini?

Ja ne kysymykset olivat?
Varmasti kivaa näille henkilöille on lukea tälläista tekstiä kun omat vittuilee. Tyypit sentään yrittävät luoda tunnelmaa halliin. He yrittävät kehittää kannattjakulttuuria Vaasassa siihen malliin mikä on muualla euroopassa normaalia. Ei tämä laulaminen 10 min. putkeen välttämättä tapahdu muutamassa ottelussa tai yhdessä tai kahdessa kaudessa. Ja hyvä fågel, jos tarpeeksi paljon yhtyy siihen lauluun mukaan sinun ei todellakaan tarvitse laulaa 10 min. putkeen. Laula 2 min, pidä puolen minuutin tauko, laula taas 2 min. jne... Silloin jaksat ja muut jaksavat ja sillä lailla saadan ennemmän ääntä siihen lauluun.
Mutta ehkä et vaan kehtaa laulaa. Ehdotit enemmän niitä perinteisiä huutoja. Nyt tullaan siihen paikkaan mikä mua vituttaa. Paljon on niitä jotka kritisoi omia miksi he eivät pidä ääntä katsomossa. Kun nämä perinteiset huudot tulevat nämä samat henkilöt seisovat hiljaa ja ei edes taputuksiin yhdy. Jotenkin sellainen tunne että fågel sinä kuulut tähän ryhmään. Jos et, niin ehdotankin että organisoit tämän huomattavan määrän faneja jotka eivät "jaksa" laulaa ja saat heitä huutamaan näitä perinteisä huutoja. Kyllä niitäkin tarvitaan.

EDIT: Hyvä vaan että KOKO halli on mukana mutta mitä väärää siinä on että muutama pitää laulua yllä sen aikana? Kun taputukset kuolee pois niin laulu on siinä taas "ilmaiseseksi" teille yhtyä mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös