Mestaruussauna

  • 155 250
  • 625

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lämmitän saunan huomenna...tai siis tänään mutta illalla. Olipas komea meno torilla ja hallilla. Pelkkää iloa ja riemua. En ymmärrä, mutta kai tämä totta on. Me ollaan Suomen Mestareita! Kiitos Rauman Lukko!
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
HPK:n Mestaruussauna -ketjussa toivottiin, että jätetään klapeja heille.
Vastasin, että saatetaan joutua vaihtamaan Heti Valmiiseen kiukaaseen tässä tulevina vuosina. Saattaa nämä löylyt jatkua pitkään :)
 

John J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pitkä odotus on palkittu. Kiitos Lukko ja Pekka Virta! Työpäivän jälkeen sauna lämpenee.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Ei tässä tiedä mitä sanoisi. Ei tiennyt eilenkään. Seisoin Tifosin katolla ja kuivasin kyyneleitä. Tänään on tyhjä olo, rauhallinen, tyytyväinen, helpottunut.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Porilaisilla ain tärkeetä noi pikku rahat, niin todetaan et Tifosi veti varmaan oman enkan eilen :)
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Nyt olen aamusta asti hikoillut töissä. Kotona taas saunaan! :D
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Mä haen nyt lisää vettä ja klapeja. Uskomaton ja sanaton fiilis. Näenkö mä unta?
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hain lähikaupassa olutta, niin mukavampi illalla seurata YouTubesta kultajuhlia. Huomenna faijan luo, niin pääsee vihdoin saunaan ja rillaamaan. Montakohan päivää sitä jaksaisi juhlia?...
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Hain lähikaupassa olutta, niin mukavampi illalla seurata YouTubesta kultajuhlia. Huomenna faijan luo, niin pääsee vihdoin saunaan ja rillaamaan. Montakohan päivää sitä jaksaisi juhlia?...
Mistäs ne näkyy (YouTubesta tietty)? Onko uusi kultajuhla vai jotain eilisestä? Saisko osoitteen?
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näinhän se taitaa olla. Isot kiitokset palstaveljelle @Stuttgarter . Nousen illemmalla lauteille.
Jos se mestaruussauna minun sytyttämisen vaati niin voin ihan näin porilaisena ylpeästi ottaa syyt niskoille. Pitäkää kiuas lämpimänä. Sen verran kova Lukon esitys on viimeiset kaksi vuotta ollut, että olihan mestaruus nyt täysin ansaittu.

Sen verran vielä mainittava, että Ässien mestaruusvuonna asuin Raumalla ja tuli käytyä katsomassa JYP-Ässät sarjan otteluita silloisessa Bar Maffissa. Siellä, kun kurkku suorana tuuletti Ässien jatkoon menoa, tuli myös raumalaisilta rehtiä palautetta ja aidosti sanottiin, että toivottavasti Ässät menee päätyyn asti. Eli ehkä tietynlaista veljeyttä tässä derbysuhteessa on, vaikka suippoja ja perseestä olettekin.

Älkää silti tavaksi ottako mestaruuksia!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös