Mestaruussauna

  • 154 508
  • 625
Suosikkijoukkue
Lukko, Rönnin rikkinäinen pumppu

Tuossahan noita.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jumalauta, pahin virhe, mitä tällä palstalla voi tehdä, on nostaa tämä ketju ylös. Vasta sitten, kun pokaali on menossa jätkien kanssa saunaan, olisi oikea aika. Mulla ainakin lämpenee sauna puolessa tunnissa, kun aika on.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Missä olit kun Lukko voitti viimeksi mestaruuden?
En ollut edes kiiltona äijän silmissä vielä, kun vasta neljän ja puolen vuoden kuluttua mestaruuden jälkeen putkahdin maailmaan.

Tai mistä minä tiedän jos vaikka olenkin semmoinen pitkän tähtäimen suunnitelma.
 

tombz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps,Nhl,Tuto,Turkulainen juniorijääkiekko
Ihme junnuja, toivottavasti Raumalla sentääs historian tunnilla kerrotaan vuodesta jolloin Lukko voitti mestaruuden. Tämä ei ole sitten mitään vittuilua, modet.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihme junnuja, toivottavasti Raumalla sentääs historian tunnilla kerrotaan vuodesta jolloin Lukko voitti mestaruuden. Tämä ei ole sitten mitään vittuilua, modet.
Oikeestihan minä olen talvi- ja jatkosodan käynyt mies ja tuohon aikaan vuonna 1963 jo pari kolme rintamamiestaloa rakentanut ja juonut. Täytyy vaan täällä junnujen seassa näytellä niin nuorekasta.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Ihme junnuja, toivottavasti Raumalla sentääs historian tunnilla kerrotaan vuodesta jolloin Lukko voitti mestaruuden. Tämä ei ole sitten mitään vittuilua, modet.
Kyllä noin vanhoilta ihmisiltä pitäisi ottaa jo netinkäyttöoikeus pois.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tämä on yksi Jatkoajan parhaista ketjuista, ehdottomasti. Jos sauna joskus oikeasti lämpiää niin toivon ainakin virtuaalista kutsua mukaan, koska olen niin paljon aikaan viettänyt teidän Lukko-fanien seurassa, niin hyvässä kuin pahassakin *hymiö*
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Olisko nyt syytä ottaa ihan iisisti. Mestaruutta ei ratkaista marraskuisessa Jyskälässä. Lukko tulee vielä ehkä tämänkin jälkeen häviämään. Sitäpaitsi Lukko pelasi just ihan hyvän erän.
Trust the process.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Olisikohan kannattanut tilata nuohooja ennen tämän ketjun nostamista taas eloon.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisko nyt syytä ottaa ihan iisisti. Mestaruutta ei ratkaista marraskuisessa Jyskälässä. Lukko tulee vielä ehkä tämänkin jälkeen häviämään. Sitäpaitsi Lukko pelasi just ihan hyvän erän.
Trust the process.
Pakko täälläkin kysyä, mitä ihmeen peliä sä katot? Lukko otti erässä 2-1 turpaan ja oli 90% ajasta jaloissa. Se, että vetää yhden tolpan ei tee pelistä hyvää.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukko hävisi 5-2. Voiko joku sanoa, että Lukko pelasi hyvin? Wtf, herää nyt. Kausi on edennyt juuri niin, kuin ole pelännyt. Vaikka Lukko voitti alkukaudesta pelejä, ei peli ollut todellakaan samaa tasoa mitä sarjataulukko antoi ymmärtää. Ilmassa leijui jatkuva pelko huonosta jaksosta, joka sitten toteutuikin. Sama tauti on vaivannut Lukkoa koko virran ajan ja tulee jatkumaan niin kauan, kun se saa tuolla penkin takan heilua. Olen kammennut Virtaa pois jo useamman kauden ajan... vituttaa olla oikeassa sen taidoista. Tommonen itselleen valehtelu Lukon tasosta on huvittavaa. Ota se pää pois perseestä ja katso miltä tuo peli näyttää.

Virran aikana ei mestaruutta Raumalla juhlita.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Puhe oli toisesta erästä. Jos katsoit lähetystä niin katsoit varmaan myös erätaukostudion. Pekka Saravo siinä selitti kädestä pitäen, mikä Lukon pelissä oli parempaa ekaan erään verrattuna. Jos ei silti ymmärrä, niin minä en voi sille mitään.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Puhe oli toisesta erästä. Jos katsoit lähetystä niin katsoit varmaan myös erätaukostudion. Pekka Saravo siinä selitti kädestä pitäen, mikä Lukon pelissä oli parempaa ekaan erään verrattuna. Jos ei silti ymmärrä, niin minä en voi sille mitään.

Ne Lukon paremmuusjutut ei liittyneet mitenkään pelitapaan vaan pelaajien asenteenmuutoksiin, jos oikein muistan. Kyllähän JYP vei Lukkoa 100-0, vaikka luistelujalka parani hieman ensimmäiseen.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Miksi tätä ketjua pitää nostaa ylös? Pesään pitäisi heittää kaikki puupäät sytykkeeksi, jotka nostavat tätä ennen kuin mestaruuden ratkaisseen pelin viimeinen vihellys on kuulunut.

No, kun ketjussa kerta ollaan, niin heitän pesään sytykkeeksi Tarmon puiset kädet.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Puhe oli toisesta erästä. Jos katsoit lähetystä niin katsoit varmaan myös erätaukostudion. Pekka Saravo siinä selitti kädestä pitäen, mikä Lukon pelissä oli parempaa ekaan erään verrattuna. Jos ei silti ymmärrä, niin minä en voi sille mitään.
En jaksa lue aiemmat viestit ja äskeinen. Tai kuuntele vaikka Pekka Virran kommentit lehdistötilaisuudesta. Ei pidä haaveilla ja luulla vaan olla rehellinen, tms.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös