En ollut edes kiiltona äijän silmissä vielä, kun vasta neljän ja puolen vuoden kuluttua mestaruuden jälkeen putkahdin maailmaan.Missä olit kun Lukko voitti viimeksi mestaruuden?
Missä olit kun Lukko voitti viimeksi mestaruuden?
Oikeestihan minä olen talvi- ja jatkosodan käynyt mies ja tuohon aikaan vuonna 1963 jo pari kolme rintamamiestaloa rakentanut ja juonut. Täytyy vaan täällä junnujen seassa näytellä niin nuorekasta.Ihme junnuja, toivottavasti Raumalla sentääs historian tunnilla kerrotaan vuodesta jolloin Lukko voitti mestaruuden. Tämä ei ole sitten mitään vittuilua, modet.
Kyllä noin vanhoilta ihmisiltä pitäisi ottaa jo netinkäyttöoikeus pois.Ihme junnuja, toivottavasti Raumalla sentääs historian tunnilla kerrotaan vuodesta jolloin Lukko voitti mestaruuden. Tämä ei ole sitten mitään vittuilua, modet.
Varmaan sun äitisi kanssa. En ihan tarkkaa muista, kun oli niin sekavaa aikaa.Missä olit kun Lukko voitti viimeksi mestaruuden?
Millai olis? (Epämääräistä hihitystä)
Pakko täälläkin kysyä, mitä ihmeen peliä sä katot? Lukko otti erässä 2-1 turpaan ja oli 90% ajasta jaloissa. Se, että vetää yhden tolpan ei tee pelistä hyvää.Olisko nyt syytä ottaa ihan iisisti. Mestaruutta ei ratkaista marraskuisessa Jyskälässä. Lukko tulee vielä ehkä tämänkin jälkeen häviämään. Sitäpaitsi Lukko pelasi just ihan hyvän erän.
Trust the process.
Pakko täälläkin kysyä, mitä ihmeen peliä sä katot? Lukko otti erässä 2-1 turpaan ja oli 90% ajasta jaloissa. Se, että vetää yhden tolpan ei tee pelistä hyvää.
Puhe oli toisesta erästä. Jos katsoit lähetystä niin katsoit varmaan myös erätaukostudion. Pekka Saravo siinä selitti kädestä pitäen, mikä Lukon pelissä oli parempaa ekaan erään verrattuna. Jos ei silti ymmärrä, niin minä en voi sille mitään.
En jaksa lue aiemmat viestit ja äskeinen. Tai kuuntele vaikka Pekka Virran kommentit lehdistötilaisuudesta. Ei pidä haaveilla ja luulla vaan olla rehellinen, tms.Puhe oli toisesta erästä. Jos katsoit lähetystä niin katsoit varmaan myös erätaukostudion. Pekka Saravo siinä selitti kädestä pitäen, mikä Lukon pelissä oli parempaa ekaan erään verrattuna. Jos ei silti ymmärrä, niin minä en voi sille mitään.