Mestaruussauna

Suosikkijoukkue
Lukko

Tuossahan noita.

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jumalauta, pahin virhe, mitä tällä palstalla voi tehdä, on nostaa tämä ketju ylös. Vasta sitten, kun pokaali on menossa jätkien kanssa saunaan, olisi oikea aika. Mulla ainakin lämpenee sauna puolessa tunnissa, kun aika on.

Suosikkijoukkue
Lukko
Jos tää sauna on joskus kuuma, niin lupaan ettei se mun elinaikana enää viilene. Ihan perseestähän tämä ketju on, mutta ajatuksena kiehtoo kovasti.

Pistelinko87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko,Bruins,KHL-Jokerit, kansainvälinen jääkiekko

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raittius- ja urheiluseura Rauman Lukko
Missä olit kun Lukko voitti viimeksi mestaruuden?
En ollut edes kiiltona äijän silmissä vielä, kun vasta neljän ja puolen vuoden kuluttua mestaruuden jälkeen putkahdin maailmaan.

Tai mistä minä tiedän jos vaikka olenkin semmoinen pitkän tähtäimen suunnitelma.

tombz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps,Nhl,Tuto,Turkulainen juniorijääkiekko
Ihme junnuja, toivottavasti Raumalla sentääs historian tunnilla kerrotaan vuodesta jolloin Lukko voitti mestaruuden. Tämä ei ole sitten mitään vittuilua, modet.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jokke Heinänen
Missä olit kun Lukko voitti viimeksi mestaruuden?
Noh äitee opetteli varmaan istumaan ja isäukko oli päässyt vaipoista eroon.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raittius- ja urheiluseura Rauman Lukko
Ihme junnuja, toivottavasti Raumalla sentääs historian tunnilla kerrotaan vuodesta jolloin Lukko voitti mestaruuden. Tämä ei ole sitten mitään vittuilua, modet.
Oikeestihan minä olen talvi- ja jatkosodan käynyt mies ja tuohon aikaan vuonna 1963 jo pari kolme rintamamiestaloa rakentanut ja juonut. Täytyy vaan täällä junnujen seassa näytellä niin nuorekasta.

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko & Vegas Golden Knights
Kyllä noin vanhoilta ihmisiltä pitäisi ottaa jo netinkäyttöoikeus pois.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy