Mestaruussauna!

  • 256 010
  • 922

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Oudoksuinkin, miksei järjestelytoimikunta tee mitään. Minulla on kevät 2005 varattuna näihin juhliin. Puolivälipöljät on jo pantu ja katsotaan sitten, tarvitaanko uusi esivappusima toritapaamisiin ja saunanpolttajaisiin. Leiliksi olen kaavaillut "4.4. Jokerit - HPK 10832 1- 0 (0-0,1-0,0-0)" -ottelussa käsiini takertunutta rantapalloa, jonka sisällä muhiva paha olo on vuosikaudet odotellut liuottamistaan.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Syvä uni?

Ja minä sanon tuollaisille JTK:n toiminnan epäilijöijöille jotta höpööhöpöö.

Saunavarauksia ollaan tehty pitkälle kesään asti ja tammenhöylääjiä rekrytoity pitkin kaunista hämettämme.

Tämän kevään mestaruussaunaa siis tullaan viettelemään useammassakin mestassa eli tontissa.

Ilmoittautumisia otetaan vastaan tästä päivämäärästä alkaen aina siihen asti kun arvoisa JTK näkee asiakseen sulkea ko. kohteen.

Eli nimimerkkiä tiskiin ruipelot ja jättäkää turhat selittelyt ja kyselemiset vaikka turkulaisille.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
No minähän tulen paikalle vaikka kiellettäisiin...
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Kymppitili täynnä?

Niin, nyt kun tässä ennen play-offeja on tullut kärsittyä pelikielto kymppitilin täytyttyä, tahdon lausua seuraavaa:

JTK ei ole missään nimessä nukahtanut. Eli nukkukaa rauhassa, JTK on edelleen hereillä puolustamassa pientä kansalaista.

Läpi tuulen ja tuiskun, heittämällä yli Raatteen tien ja suoraan Normandiaan, kutsun teidät kaikki ennalta määrittelemättömään paikkaan juhlimaan Mestaruutta.

Sovittu on, että Gagne höylää tammet, ervatsalo ruoppaa Ruotsin ja allekirjoittanut varaa saunan.
 
Viimeksi muokattu:

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei pääse, ei sitten millään!!

Itsellenihän pukkaa juuri noille viikonlopuille/viikonpäiville erilaista puuhastelua. Odotettavissa ainakin seuraavia asioita ranskalaisinviiruin esitettynä:

- sauna
- ruoka
- just nyt on kiirettä
- mummo vietävä mustikkaan
- kukkien kastelu
- mulla on nyt tipaton <täytä tähän itse>
- väsyttää
- haettava mummo mustikasta
- ostettava uudet kukat
- lupasin siivota

Joten pidemmittä puheitta MUKANA.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Ei pääse, ei sitten millään!!

Viestin lähetti Jomppa
Itsellenihän pukkaa juuri noille viikonlopuille/viikonpäiville erilaista puuhastelua. Odotettavissa ainakin seuraavia asioita ranskalaisinviiruin esitettynä:

- sauna
- ruoka
- just nyt on kiirettä
- mummo vietävä mustikkaan
- kukkien kastelu
- mulla on nyt tipaton <täytä tähän itse>
- väsyttää
- haettava mummo mustikasta
- ostettava uudet kukat
- lupasin siivota

Joten pidemmittä puheitta MUKANA.
Ja tuohon kun vielä lisätään "pitää hakea pöytä Rengosta", niin lista alkaa olla täydellisyyttä hipova.

Aika vähän on porukkaa tämän vuoden Mestaruussaunaan näköjään tulossa, mutta laatu korvaa määrän myös tässä tapauksessa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Mestaruus-sauna 2005

Niin, itse ilmoitan olevani tilanteen tasalla ja osallistuvani juhlahumuun jos suinkin muuton, keittiöremontin, ulkomaanmatkan ja ynnämuun(*) seassa ehdin.

(*jos muija päästää)

Seuraavaksi onkin kysyttävä, että koska ko. kekkerit pidetään? Ja mistä saa neilikoita ja rintapieliä?

Täältä tähän
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Mitenkä on? Pitääkö olla myös pyöreäksi sorvattua?

Joo mä tuun ja sanon sitten paria viikkoa ennen aikaa että ei kykene, rakennekynnet ei kestä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Mä en sitten ainakaan mene avantoon. Kuten sanoin edellisissäkin mestaruussaunoissa.

Kuka hakee meidät Vasallista?
---
Sattuneista syistä ehdotan mestaruusristelyä Hanko-Rostock (Litmanen pukkasi juuri ylärimaan)16.4. Ei kai niitä finaaleja yli kolmea tarvitse pelailla?
 

Luiro

Jäsen
Minulla alkaa 15.4. viikon loma. Juuri olen ajatellut tämän mestaruuden juhlinnan takia sen siihen. Onkohan viikko liian vähän? Onneksi voi aina pitää käyttämättömiä sairaslomia tältä vuodelta.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Paikalla pitkästä aikaa.
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No missäs on sauna varattuna? täältä tulee sinapit jos jollain on makkaraa
 

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tulen pikkubroidini (en oo ees kysyny siltä) kanssa paikalle ja tuodaan siis useampi kilo makkaraa mukana! Mulla vyötäröllä ja broidilla vaik sit kylmälaukussa...
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Turenki

No niin, paljastettakoon jo tässä vaiheessa että Mestaruussauna on...

on...

Siis Turengissa. Siis Mestaruussauna on ja järjestetään Turengissa.

Niin, mikäpä olisikaan sen parempi paikka pitää Pallokerhon Mestaruusjuhlia kuin Turenki. Isolla Tuiu:llä. Tarkempi osoite ilmoitetaan myöhemmin, aikaa ei ilmoiteta.

Jännitys tiivistyy...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minä saavun paikalle, ja poistun myös paikalta, paitsi jos tulee jokin este, jolloin en saavu paikalle, ja jos en saavu paikalle, niin en tietenkään voi poistuakaan paikalta, koska jotta voisi poistua paikalta, on ensin saavuttava paikalle, ja sitähän minä en tässä kuvitteellisessa tilanteessa olisi tehnyt.
 

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Josko minäkin vihdosta viimein tällä kertaa pääsisin mukaan kun omilla kylillä saunotaan. Eli mikäli sattuu olemaan töistä vapaata niin niin moon mukana
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hei, pääsenkö minäkin mukaan?

En kylläkään pidä sinapista. Enkä makkarasta. Enkä oikeastaan saunomisestakaan.

Mutta perunoita olen kyllä joskus viljellyt. Ja uskon Kerhon mestaruuteen kuin... noh, Aki Heinoon.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti metsänpeikko
Hei, pääsenkö minäkin mukaan?
Hyvää Akin päivää!
Totta helvetissä pääset mukaan. AH muuten jatkaa siellä Ruåtsissa, kertoi itse niin perjantaina.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Nyt kun finaalit eivät ole sotkemassa aikatauluja tältä kauden päätapahtumalta niin kysäisenpä että joko sauna on päällä, ruipelot?
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Niin se vain on...

Viestin lähetti Twite
Nyt kun finaalit eivät ole sotkemassa aikatauluja tältä kauden päätapahtumalta niin kysäisenpä että joko sauna on päällä, ruipelot?
...että JTK on tänä vuonna pettänyt, ja saunaa ei ole varattu vähäisen estimoidun osallistujamäärän vuoksi. Tosin alustavia keskusteluja Mestaruussaunan pitämiseksi jossakin turenkilaisessa yksityisasunnossa on käyty. Pyydänkin näin ollen turenkilaisia yksityisasunnon ja -saunan omistajia tahi haltijoita astumaan esiin kaapistaan. JTK:n nimessä: Ulos sieltä!
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Viestin lähetti karppa75
viime kesä tuli saunottua ja juhlittua mestaruutta ja tämä kesä taitaa mennä samalla tavalla ;)

Öööö...Jaa?

Mutta itse asiaan. Mitäs helvetin perseilyä tämä nyt on olevinaan? Eikö siellä isot pamput ole hoitaneet hommiaan 110% tarkkuudella kuten pitäisi? Sehän nyt pitäisi olla sanomattakin selvää, että Mestaruussauna tulee ensin, omat juoksevat menot vasta sitten!
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Jospa kaikki pelimiehet lähti vaihtoon yhtä aikaa. Jättivät vaan niinku sen viimisen sinne ihan yksinään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös