Viestin lähetti Olkku
Teillä on siellä kyllä mahtava yhteishenki, kadehtisin jos osaisin.
Viestin lähetti Designer
...
Paniikkiin ei ole syytä kenelläkään.
Viestin lähetti Designer
JA OHJEITA PUKKAA
Paidat, paitsi Qlerin ja Temexin, ovat nyt Jompan hallussa. Hän joko ottaa yhteyttä teihin muihin, tai ottakaa te yhteyttä häneen. Eikä sitten muuta kuin paita päälle ja kaupungille!
Viestin lähetti Axel K.
ervatsalo, onnistuisiko jos Jomppa heittäisi ne paidat sinulle, hakisin sitten kun ehtisin. Olen koko viikonlopun pois maisemista (juomassa viinaa, riittääkö syyksi?). Alkuviikosta (= maanantai) voisin paidat hakea.
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, ilmoitan kuuliaisimmin olevani valmiudessa paitatoimituksiin.
Ilmoittelen sitten koska saan Jompalta nuo paidat, saattaa kestää jokunen päivä, koska menen viikonloppuna hinkkaamaan seinää tuonne yhteen erikoispaikkaan (remppaamaan mökkiä) ja olen siksi epäsäännöllisesti kotosalla viikonloppuna.
Eli paidat on tulossa kunhan tässä nyt keritään.
Täältä tähän
Viestin lähetti Twite
Niin, uskottavahan se on että puheet ovat muuttuneet totuusmaailmaksi. Vierelläni on 3 tilaamaani upeaa pronssikausipaitaa.
Kiitos Designerille asioiden hoidosta, Jompalle kuljetuksesta sekä sen oivaltamisesta että Ervatsalon L on samanlainen kuin muidenkin L. Kiitos itselleni Designerin painostamisesta pitämään varomaton lupauksensa.
Kateuttahan me herätämme muutenkin joka paikassa, mutta pian kulkiessamme komeissa asuissamme kunnioittaville katseille ei ole mitään rajaa.
No enhän minä nyt tällä kertaa kovin paljon osallistunut projektiin. Kiitokset kuuluvat siis edelleen Designerin suuntaan. Ja ei mulla ole tapana tarjota jatkislaisille muuta kuin sauerhöpnaueria.Viestin lähetti Designer
Ole hyvä vaan jokaiselle, joka on kiitellyt. Täytyy kuitenkin sanoa, että puolet kunniasta kuuluu Ossille. Idea on yhteinen, ja toteutus on hoidettu puoliksi. Muistakaa siis Ossiakin, muuten hän suuttuu eikä ehkä enää tarjoa koskaan olutta minulle.
Viestin lähetti HOOPEEKOO
Eli kiitokset myös Ossille!! Koska muuten porukka pitää kesälomaa? Ite alotan jussina ja ajattelin et olis kiva istuskella vaik joku aurinkoinen päivä Teemun tai Tyynen terassilla jatkoaikalaisten kanssa paskaa turisten ja olutta nautiskellen?!
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse pidän heinäkuun 2. päivästä alkaen viitisen viikkoa, että ei muuta kuin ehdotuksia ajankohdasta, niin eiköhän jokunen henkilö paikalle saavu.