Eversti Sandels
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Huomisen voiton jälkeen laitan puita sulamaan sähkösaunan kiukaan alle.
Varmaan parempiakin ketjuja tälle postaukselle löytyisi, mutta Irwiniä lainatakseni: "kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan!"
Mestaruussaunan lämmittelyä keväältä 2006:
Kyllä adrenaliini virtasi Isomäessä tuolloin. Ei ollut mukavaa kävellä Kerhon pelipaita päällä erätauoilla pitkin hallin käytäviä. Johonkin käsirysyynkin jouduin, kun niin heitä kirpaisi Laamasen 0-2 maali 4. finaalissa. Poliisisaattuessa bussiin.
Työttömiä hitsareita kismitti. Ja Kerho oli aivan ylivertainen!
Samanmoinen tilanne itselläkin, jollakin erätauolla ulkovessassa. Sinänsä sitä edelleen jotenkin osaa arvostaa jonkun kykyä lopettaa kuseminen kesken, että voi karata jonkun pilliin kiinni. Itteltä ei lähtis.Mulla kävi vastaava ensimmäisellä erätauolla. Joku sankari kävi ylle Kerhon pelipaidasta ja 0-1 -tappioasemasta provosoituneena. Kaverin kausi päättyi siihen, kun poliisit opastivat hänet Porin kauniiseen kevätiltaan.
Ei löydy. Edellisen viestin puut oli sun kasasta.Perhana, mä olin just pari päivää mökillä kaatamassa koivuja ensi talvea (kautta) varten. Toki kyllä sieltä löytyy vielä ylivuotisia tällekin keväälle, jos oikein suonenvetoa pukkaa tuolle kerhon joukkueelle.
Pari koppaa (sopivan) kuivaa koivuklapia haettu.. Joko saa laittaa sytykkeitä pesään?
Kuivuu yli vuoden joten välikausi tulossa, toimistokin tietää.Hallin edestä on kaadettu koivu. Siinä makasi pätkinä kasassa. Ilmeisesti polttopuut tekeillä kevään mestaruussaunaa varten?