Kiulu on valmis.
Kauha on valmis.
Minä olen valmis.
Sauna on valmis.
Onko joukkue valmis?
Tuokaa vitun jätkä. Teen kuivalihaa.Kuka vitun jätkä täällä saunassa heiluu?
Mulla on kaapissa poron kuivalihaa, muutamassa uudelleen suljettavassa muovipussyssa.Tuokaa vitun jätkä. Teen kuivalihaa.
Kuka pissas kiukaalle?
Tässä saatetaan mennä off-topicin puolelle, mutta mikähän tämä sotilasarvo mahtaa herralla sitten olla?Klapit jo valmiina oranssin pressun alla. Haisee kulta. Testailen saunaa päivittäin, tänään vedän mestaruussaunasimulaation juomineen yms. Tänään lähtee. Katson kaikki kipit ja videot vuosilta 2006 ja 2019 sekä finaalipelit. Huudan kuin naiset sotilasarvoani. CAMA!!!!!
Herra panssarimies. :D Välillä pyydän huutamaan asuntoni neliömetrejä, auton kuutiotilavuutta yms. ;)Tässä saatetaan mennä off-topicin puolelle, mutta mikähän tämä sotilasarvo mahtaa herralla sitten olla?
Sauna-majuria tarvitaan ainakin vuoden päästä keväällä.
Onneksi ei sentään C-mies, enkä nyt tarkoita herra kapteenia ;). Se olisi melkoinen antikliimaksi kun sitä huudettaisiin.Herra panssarimies. :D Välillä pyydän huutamaan asuntoni neliömetrejä, auton kuutiotilavuutta yms. ;)
Oon näköjään pyykkiäkin pessyt, ja laittanut ihan nätisti kuivumaan. Tänään uusiksi. Se mestaruussauna.Onneksi ei sentään C-mies, enkä nyt tarkoita herra kapteenia ;). Se olisi melkoinen antikliimaksi kun sitä huudettaisiin.
Eipähän tarvii kallista sähkö tuhlata.
Mutta onhan se kivaa kun voi seuraavana päivänä todeta, että kädet haisee sillille. Muuten onkin vähän hiljaisempaa.Onko tori varattu keväälle?
Kiva muuten yrittää häätää jotain kalakauppiaita sieltä sitten tieltä...
Mutta onhan se kivaa kun voi seuraavana päivänä todeta, että kädet haisee sillille. Muuten onkin vähän hiljaisempaa.
Heimon Kalahan oli joskus jonkun Niklas Heden pelipaitasponsorina.Onko tori varattu keväälle?
Kiva muuten yrittää häätää jotain kalakauppiaita sieltä sitten tieltä...
Ei kärkeen tartte päästä tässä kohtaa. Sinänsä kultaan riittää, että pelaa runkosarjassa itsensä kympin sakkiin ja voittaa kaksi viimeistä peliään. Helppoa.25 pistettä kärkeen, 63 pistettä mahdollista ottaa. Kaikki on mahdollista, vain kulta kelpaa.