Mestaruussauna!

  • 254 062
  • 922

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
No enhän sano. Tarkoituksena oli esittää tapainturmelluksesta huolestunutta kansalaista. Tähän aikaan ovat kuitenkin yleensä alkaneet saunahuhut velloa tyyliin-"Tibbettsin mailat nähty Pasilan ratapihalla."

Järjestelykyky 0.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
On tullut aika keskustella tämän vuoden Mestaruussauna!:sta rakentavassa hengessä. Itse Mestaruudesta lienee tällä palstalla tullut jo siinä määrin itsestäänselvyys, ettei kultamitali sinne tai tänne herätä enää suuriakaan tunteita, vaan kausi pannaan pakettiin hyvissä ajoin Mestaruussauna!:n lauteilla.

Ensinnä nousee esille ajankohta. Ensimmäinen vaihtoehto on ns. nopean miehen valinta, eli säälipleijareiden aikaan 10.3. Toinen vaihtoehto on lähteä Mestaruussauno!:maan perinteistä poiketen vasta itse Mestaruuden varmistuttua esim. 21. tai 28.4. Jälkimmäisissä on se huono puoli että kaiken maailman Mestaruusjuhlat pakkaavat päälle. Ja miksei playoffien aikaankin voisi jonkin perjantain tai pelin jälkeisen lauantain buukata.

Nimimerkki Gagne lienee sorvannut ja pintakäsitellyt talven mittaan luvatut pyökkinsä, koska tammi alkaa kuulostaa jo vanhalta vitsiltä. Sitä paitsi Helsingin kaupunki takavarikoi ko. nimimerkin Espan puistosta kaatamat tammet männäsyksynä.

Paikan valinta herättää myös kysymyksiä. Varma valinta olisi tietysti kaikille tuttu Visamäen saunaosasto, joskin muitakin vaihtoehtoja on. En esimerkiksi pitäisi lainkaan pahana urbaania saunatilaa Turengin sydämessä lounasravintola Emmin tiloissa, josta löytyy saunan lisäksi mm. uima-allas sekä nopeat yhteydet Hotelli-Ravintola Meskuun.

Eli jos palstan ihmisiltä löytyy jonkinasteista kiinnostusta Mestaruussauna!:a kohtaan, niin voin ilmoittautua tällä päivämäärällä JTK:n jäseneksi ainakin paikan varaamisen, ja miksen muunkin, osalta. Vienoa kommentointia asian tiimoilta kuitenkin kaipaisin, ennen kuin alan sen kummempiin toimenpiteisiin ja asiaa ajamaan.
 

zuputti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Laittakaahan jo halkoja pesään, seuraavaksi välipalana Helsingin Jukurit ja sitten Hajuton Bleg.
 

d2uce

Jäsen
Eiköhän sen voi viimeistään nyt lyödä tulille kun HPK:n virallinen maskottikin kävi vuodattamassa sydänvertaan sen verran vakuuttavasti Jukka II:n sopimusta käsittelevässä ketjussa. Ihan tässä itsekin herkistyi.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Elton sano ettei tällä vuosikymmenellä joten muutama vuosi menee vielä. Toki voihan sitä jo alkaa lämmitteleen.

Ihmeellisiä käsityksiä mestaruussaunasta, jonka lämpiäminen ei tietääkseni ole ollut yhteydessä mestaruuksiin. Toki kannataisi pistää kiuas tulille vielä siinä vaiheessa, kun teoreettiset mahdollisuudet sääläreihin elävät.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ihmeellisiä käsityksiä mestaruussaunasta, jonka lämpiäminen ei tietääkseni ole ollut yhteydessä mestaruuksiin. Toki kannataisi pistää kiuas tulille vielä siinä vaiheessa, kun teoreettiset mahdollisuudet sääläreihin elävät.

Kerhohan voitti mestaruuden vasta kun minä kävin antamassa tapahtumalle kultaisen kädenojennuksen Poho Josesta. Väitän tosin Ervan ilmastointiteipistä ja pahvista kootulla upealla Pojalla olleen myös pieni, korvaamaton vaikutuksensa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kerhohan voitti mestaruuden vasta kun minä kävin antamassa tapahtumalle kultaisen kädenojennuksen Poho Josesta. Väitän tosin Ervan ilmastointiteipistä ja pahvista kootulla upealla Pojalla olleen myös pieni, korvaamaton vaikutuksensa.

Pa...kat. Kerhohan nimenomaan voitti mestaruuden, kun minä ja minättäreni kävimme tuomassa kultaisen kosketuksen, mestaruussaunaan. Kaikennäköiset sitä kunniaa koittavatkin haalia, kun selvillä on ollut tärkein pala vit.. öh. HPK:n mestaruudessa.

Tulisin taas, jos kutsuttais. Tai ainakin harkintaan pistäisin.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Itse en näe mitään syytä, miksei Mestaruussauna!:aa voitaisi tänä vuonna pitää ja lämmittää. JTK:n on kuitenkin syytä uudistua radikaalisti, ja uusien kykyjen noustava esiin.

Päivämääräksi ehdotan lauantaita 16.2. mutta valitettavasti järjestelyihin en jouda sen enempää osallistumaan. Kyseisenä lauantaina olen itse kuitenkin mitä todennäköisimmin Turengissa ja tarvittaessa esikaupunkialueilla.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Pa...kat. Kerhohan nimenomaan voitti mestaruuden, kun minä ja minättäreni kävimme tuomassa kultaisen kosketuksen, mestaruussaunaan.

Enää pitäisi vain tietää milloin Lukon miehet ovat koskettaneet kultaa, paitsi makuuhuoneissaan...

Päivämääräksi ehdotan lauantaita 16.2. mutta valitettavasti järjestelyihin en jouda sen enempää osallistumaan. Kyseisenä lauantaina olen itse kuitenkin mitä todennäköisimmin Turengissa ja tarvittaessa esikaupunkialueilla.

Oletkos muuten tulossa silloin perjantaina Keravalle? Tuolloinhan Krokkets aloittaa saunomisen löylyttämällä paikallisia B-tyttöjä. VOIMAA!
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Oletkos muuten tulossa silloin perjantaina Keravalle? Tuolloinhan Krokkets aloittaa saunomisen löylyttämällä paikallisia B-tyttöjä. VOIMAA!

Todennäköisesti en pääse. Suunnitelma on sellainen, että mikäli Rontti tulee tänne torstaina katsomaan Kärppä-peliä, lähtisimme perjantai-iltapäivällä mun töiden jälkeen puksuttamaan Renaultilla kohti Turenkia. Kyse on kylläkin vasta alustavasta suunnitelmasta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Todennäköisesti en pääse. Suunnitelma on sellainen, että mikäli Rontti tulee tänne torstaina katsomaan Kärppä-peliä, lähtisimme perjantai-iltapäivällä mun töiden jälkeen puksuttamaan Renaultilla kohti Turenkia. Kyse on kylläkin vasta alustavasta suunnitelmasta.

Älä luovu toivosta! Saatatte ehtiä. Luulisi että olen tässä parin viime vuoden aikana todistanut kuinka lähellä Turenki ja Oulu/Haukipudas ovat toisiaan.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Älä luovu toivosta! Saatatte ehtiä. Luulisi että olen tässä parin viime vuoden aikana todistanut kuinka lähellä Turenki ja Oulu/Haukipudas ovat toisiaan.

Niin, katselin tuosta kartasta etäisyyksiä. Itse pääsisin hyvin tiukan paikan tullen lähtemään töistä tod näk puolen päivän nurkilla. Oulu-Järvenpää väli on 576 km, joten ihan tehtävissä on se.

Asiassa on kuitenkin niin monta muttaa, että lupaamaan en voi mennä. Pääasiassa kaikki riippuu Renaultista ja hänen kuskistaan.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Laitanko tulemaan pari mottia jakarandaa vai vielako kelpaavat ne ylivuotiset Esplanadin tammet? Hoyla on jo JTK:lle postitettu.

Jumanperkeles! Jukka Kakkonen oli paassyt HaSa:ssa tuuban kanssa samaan kuvaan. Se ei voi luvata muuta kuin hyvaa.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joukkue on siinä mallissa, että minä lupaan tuoda makkarat. Kuka ottaa sinapin?
 

Desperaado

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Spurs
Kukostensyrjällä on laitettu sauna lämpiään..
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun tämä ketju nousi päivänvaloon Rautakorven aikana.

Tämän ketjun nousu takaisin omalle paikalleen on merkki siitä, että näin ensimmäisenä finaalipallopäivänä sitten vuoden 2006, Jalosen haamu on lopullisesti jättänyt hämeenlinnalaisten piinaamisen. Toki tuon henkiolennon presenssin vähentymisestä on saatu viitteitä jo aiemmin tämän välieräsarjan aikana.

Mitä siellä tilaisuudessa nautitaan? Juustocämppäriä ja perunasalaattia?
 

d2uce

Jäsen
Tämän ketjun nousu takaisin omalle paikalleen on merkki siitä, että näin ensimmäisenä finaalipallopäivänä sitten vuoden 2006, Jalosen haamu on lopullisesti jättänyt hämeenlinnalaisten piinaamisen.

Aikamoinen manaaja sitä tarvitsikin raahata paikalle. Ei lähtenyt ihan Buddhalla vielä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
En varmaan oo juonu kolmee lavaa! Mutta totta puhuakseni kyllähän tämä ketju pitääkin nousta pinnalle ja viimeistään tässä vaiheessa. On se vaan kova jengi tuolla kaukalossa pyörimässä. Voittavat jatkuvasti väärin ja sikailevatkin vielä. Täällä meni jo usko, toivo ja muutkin homot. Tuhkaa sataa ja Kerho on finaalissa. 17 vuotta on meikäläisellä edellisestä finaalista kulunut ja silloinkin oli ruotsalaiset vastassa. Kostetaan, perkele.

Tuon saunahunajat.
 

Desperaado

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Spurs
En varmaan oo juonu kolmee lavaa! Mutta totta puhuakseni kyllähän tämä ketju pitääkin nousta pinnalle ja viimeistään tässä vaiheessa. On se vaan kova jengi tuolla kaukalossa pyörimässä. Voittavat jatkuvasti väärin ja sikailevatkin vielä. Täällä meni jo usko, toivo ja muutkin homot. Tuhkaa sataa ja Kerho on finaalissa. 17 vuotta on meikäläisellä edellisestä finaalista kulunut ja silloinkin oli ruotsalaiset vastassa. Kostetaan, perkele.

Tuon saunahunajat.

Niin tämä legendaarinen kolmas lavahan voidaan sieltä Torvoilasta käydä hakemassa vielä jos sitä vaan sieltä löytyy.. Muistaakohan Emiilioo tätä tapahtumaa? Jos Discotukka tuo hunajat, Itte voisin hommata naapurista pojan lainaan. (eikä mikä tahansa poika). Joten sovitaan, että mä hoidan pojan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös