Mestaruusjuhlien pitopaikka?

  • 11 073
  • 45

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viimeksi muokattu:

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Föri ja Varvintori voisi toimia.

Lisäys: Tämä siis Turussa harmillista, että on toreja kovin irrallaan. Moni unohtaa Varvintorin ja Vanhan Suurtorin, kun murehditaan toriremonttia. Helsingissä toki Senaatintori ja kauppatori hitusen lähempänä toisia.
 
Viimeksi muokattu:

raisionjoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä muuten rakastan sun nickiä!
Asuin liki, kalaa nousi ja must tuli tämmönen.
Valitettavasti se tunnetumpi turkulainen puro oli jo varattu asiakirjoittamiseen, joten nyt kävi näin. Mutta on se vaikuttava, tuo oma Tonavamme.

Ja ettei menisi täysin ot:ksi niin mestaruusjuhlat Folke Westin järjestämänä raisionjokiristeilynä (kaljakelluntana) toimii myös.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Olin näköjään perustanut tämän ketjun syksyllä 2018. Tuskin tuolloin mietin, että kahdesti peräkkäin ollaan lähivuosina finaaleissa. Itsekin olen rajusti kritisoinut Seuraa, mutta onhan tämä huikea nousu, kun on alettu oikein voittamaan ottelusarjoja. Kyllähän mestaruuden soisi omille pojille. Katselin tuossa 2010 ratkaisuottelua ja siellä näkyi kullan ratkettua 8-vuotias Ruben Rafkin isänsä kanssa ylisuuressa pelipaidassaan tapaamassa pelaajia, jotka toivat Kannua näytille Hämeenlinnan hallin pihalle.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kelpaisko Tammelan tori..?

Jonne on nääs tamperelaisetki tervetulleita..

ja hämeen linnastakin on lyhyt matka Aurajoen paremmalle puolelle..
 
Viimeksi muokattu:

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Kelpaisko Tammelan tori..?

Jonne on nääs tamperelaisetki tervetulleita..

ja hämeen linnastakin on lyhyt matka Aurajoen paremmalle puolelle..

Tammelan torille nostamaan ihan muina Jonne Tammeloina pyttyä.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Pitäs kyl varuiksi varata koko huhti ja toukokuu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös