Kuvernööri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Viestin lähetti Timi
FC Jokereiden pudottua ykköseen moni oli ilkkumassa Jokereita ja Hjallista. "Siitä sai, hemmetin ostojoukkue..."-tyylisiä kommentteja kantautui ainakin minun korviini, mutta mielestäni ei olla oikein ymmärretty sitä, että suomalaiselle jalkapalloilulle olisi varmasti hyväksi, että kärkeen saataisiin hyvin hoidettuja seuroja, jotka toimivat ammattimaisesti. Ok, siitä voidaan keskustella kuinka paljon Hjallis oikein ymmärtää urheilusta ja jalkapallosta, mutta tuollainen tukija seuran takana ei voi olla kuin hyväksi.
Aivan totta, itse olin yksi äänekkäimmistä ilkkujista. Mutta vaikka Jokerit omaakin kaikki resurssit menestykseen Euroopan kentilläkin, en vaan yksinkertaisesti pysty toivomaan seuralle mitään muuta kuin konkurssia ja pikaista kadotusta jalkapallokartoilta. Se mitä Hjördis teki PK-35:lle oli aivan järkyttävää, suomalaisen jalkapalloilun tuhkimotarina Rautiaisen Basson johdolla pilattiin, kun piti tuoda fyrkka peliin mukaan. JOS nimenä olisi edelleen PK-35, joukkueesta olisi tullut "koko stadin oma", kaikkien rakastama jengi, vaikka Hjördis narri-imagollaan olisikin johtamassa seuraa. Se vaan on kylmä fakta, että sillä hetkellä kun Hjördis vaihtoi seuran nimeksi FC Jokerit, se sai helvetin paljon enemmän vihamiehiä kuin kannattajia.
Muutenkin, jos Jokereista meinataan tehdä edes kansallisen tason menestyvä seura, kannattaa todella nopeasti potkia ne koris-Suomelat ja Hjördikset sivuun pelaajahankinnoista vastaavalta taholta ja hommata jalkapallosta edes jotain tietävä henkilö (minä:D ) tilalle...siitä olisi hyvä lähteä!