Bakaun Imaami
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tomi Lämsän kevät
Ei näkynyt omaan silmään.Onko pääsyy enää kentälle tuon möhlinsä jälkeen?
Ei näkynyt omaan silmään.Onko pääsyy enää kentälle tuon möhlinsä jälkeen?
Just mietin ennen Olssonin loukkaantumista että nyt pelaa parasta peliään ja pian onkin jo kyyryssä maalin takana. Ajattelin että ei helvetti ole todellista mutta onneksi ei tullut isompaa loukkia.Oli muuten tosi hyvä esitys Olssonilta Stadissa. Tätä lisää!
No ei se Olssonikaan ole kuin 2003, eli ihan hyvin haki oman ikäluokkansa liepeiltä.Olssonille pisteet painista, vaikka vastassa olikin 2006-syntynyt RB-kypärä poika.
Kos haki Olssonin. Ei toisin päin. Kun tillaan kyselemään niin aika harvoin pari vuotta nuorempaa vastaan kieltäydytään. Itsepähän haki.No ei se Olssonikaan ole kuin 2003, eli ihan hyvin haki oman ikäluokkansa liepeiltä.
No ei se Olssonikaan ole kuin 2003, eli ihan hyvin haki oman ikäluokkansa liepeiltä.
Mistä Olsson sai muuten sen ylimääräisen kakkosen? Paikan päällä tuli kirottua kun en ainakaan itse huomannut mitään erikoisempaa.
No hyvä etten kironnut turhaan. Sekosin myös Kuhlmanin kakkosesta, ihan käsittämätön tuomio.Ei sille ollut mitään syytä. Ihan täyttä tuomarien sekoilua.
Mistä Olsson sai muuten sen ylimääräisen kakkosen? Paikan päällä tuli kirottua kun en ainakaan itse huomannut mitään erikoisempaa.
Tappelun aloittamisesta. Oikeanhan tuokin tuomio meni.Ei sille ollut mitään syytä. Ihan täyttä tuomarien sekoilua.
Sitä mä itsekin mietin, että ainut järkevä syy. Se vaan omaan silmään näytti ihan yhteisymmärryksessä syntyneeksi tappeluksi.Tappelun aloittamisesta. Oikeanhan tuokin tuomio meni.