Mainos

Mestari Olsson

• 13 296
  • 68

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei ole kyllä mikään hirveän hyvä kuva jäänyt tästä herrasta. Ollut vaikeuksissa oikeastaan kauden alusta saakka. Huonoja ratkasuja kiekolla, tehotilasto Lukon pakeista huonoin (-3), eilen katseli Hifkin maalia vierestä tekemättä mitään ja tänään aivan turha jäähy. Hyvä puoli on se, että suunta on vain ylöspäin.

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Jengi antaa Ervastille raippaa, mutta minusta Olsson on se, joka voisi pelin pari tehdä tilaa Korkalle.

Uskon kyllä että tästä hyvä tulee, mutta herättelyä kaipaa.

Ihmiskuula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On kyllä melkoinen mysteeri miten tämä kaveri on pelannut Ruotsin junnumajut läpi?

Luistelu on keskinkertaista, kiekon kanssa ihan hirveitä virheitä ja kovuutta ei osaa antaa oikein. Kyl se poikkarin antaminen kannattaisi lopettaa jos 3-4 menee läpi mut vielä kolme lisää. Käsien levittely tämän jälkeen oli kyllä kova suoritus.

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyl se poikkarin antaminen kannattaisi lopettaa jos 3-4 menee läpi mut vielä kolme lisää
Jopa minä telkkarista katsellen ja 6 olvin tuplapukkia ottaneena totesin mökin oleskeluhuoneessa kovaan ääneen että ei yhtään poikkaria enää. Siinä kohtaa oli seepralla jo ollut tovin kämmensyrjä kohti hallin kattoa. Poikittainen maila löytyy sääntökirjasta.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Parantanut paljon peliään mielestäni.
Tyhmä jäähy saa tänään vähän turhan paljon huomiota, vaikka tuohon tavallaan hävittiinkin peli. Näissä kovemmissa peleissä pitäisi olla joku vähän kiekollisesti varmempi ja uskaliaampi kaveri kuin Ervasti, ellei Ervasti itse sitten paranna

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tyhmä jäähy saa tänään vähän turhan paljon huomiota, vaikka tuohon tavallaan hävittiinkin peli. Näissä kovemmissa peleissä pitäisi olla joku vähän kiekollisesti varmempi ja uskaliaampi kaveri kuin Ervasti, ellei Ervasti itse sitten paranna

Lisäksi se 4-2 maali, jossa Olsson tuli vasta 4. miehenä omiin. Kuvissa ei näkynyt, mihin jäi.

Ervasti voi parantaa, jos saa itseluottamusta ja peliaikaa. Pienillä minuuteilla vaikea päästä peliin sisään kiekollisena pakkina.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lisäksi se 4-2 maali, jossa Olsson tuli vasta 4. miehenä omiin. Kuvissa ei näkynyt, mihin jäi.

Ervasti voi parantaa, jos saa itseluottamusta ja peliaikaa. Pienillä minuuteilla vaikea päästä peliin sisään kiekollisena pakkina.
Olsson tuli ihan omalla vuorollaan alas. Hyökkääjistä joku nukahti, kun Olsson oli ennen tuota noussut hyökkäysalueella syvemmälle.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Jandric aloitti luistelun joku about 3 sekuntia liian myöhään.

Samainen mies joutui myös tuolloin suhteellisen selkeän estämisen kohteeksi. Alkukaudesta tuosta olisi seurannut lähes varmasti Lukon ylivoima. Tänään olikin syystä tai toisesta ihan jees peilata kiekon päätyyn heittäneen pelaajan luistelulinja ja ajaa äijä mailakoukussa laitaan.

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestari 2021

Kyllä mä olen sitä mieltä että se peliaika pitää ansaita eikä sitä kuulu automaattisesti tarjota määräänsä enempää. Ei tämä mitään sosiaalikiekkoa ole, jossa kaikille kuuluu saman verran ansaitsi tai ei. Mitään sellaista Kalle ei ole esittänyt että peliaikaa tulisi sen suuremmin lisätä.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mä olen sitä mieltä että se peliaika pitää ansaita eikä sitä kuulu automaattisesti tarjota määräänsä enempää.

Niin, enemmän ajattelin Mestis-lainaa jo viime kaudella. Siellä vastuuta ja peliaikaa, sitä kautta kehitystä. Ervasti polkenut paikallaan, ei ole kehitystä tullut. Nyt ei ole enää junnu.

Mitä mieltä Lennin tilanteesta? Pelannut minusta pirun hyvin vähät minuuttinsa. Nyt viikonloppuna pelasi perjantaina 3:55 min ja tänään oli kotona. Eikö vain riitä?

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Kyllä hiukan hymyilytti viimeisessä erässä tilanne, kun Olsson alisti Talajaa maalinkulmalla siten, että tämä huuli lähes väpättäen noustuaan kävi kyselemässä tuomari Saloselta kuulumiset. Olsson hymyili taustalla ja kun Talaja poistui häntä koipien välissä tilanteesta, kävi hänkin jutulla Salosen kanssa ja molemmat kohautti olkapäitään. "Mikä sen ongelma mahto olla?"

Ehkä hiukan väritetysti.

Asiaan. Olsson saa kyllä ansaitustikin rapaa täällä palstalla kun lapsuksia tulee, mutta on siellä hyvä pelisilmä, aihio ja fyysinen olemus olemassa. Hänen ja Ervastin yhteispeli oli pelottavaa katseltavaa, mutta Korkan kanssa tuntuu toimivan varsin hyvin.

Kyllä mä jatkoa tavoittelisin hänelle.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Kyllä hiukan hymyilytti viimeisessä erässä tilanne, kun Olsson alisti Talajaa maalinkulmalla siten, että tämä huuli lähes väpättäen noustuaan kävi kyselemässä tuomari Saloselta kuulumiset. Olsson hymyili taustalla ja kun Talaja poistui häntä koipien välissä tilanteesta, kävi hänkin jutulla Salosen kanssa ja molemmat kohautti olkapäitään. "Mikä sen ongelma mahto olla?"

Ehkä hiukan väritetysti.

Asiaan. Olsson saa kyllä ansaitustikin rapaa täällä palstalla kun lapsuksia tulee, mutta on siellä hyvä pelisilmä, aihio ja fyysinen olemus olemassa. Hänen ja Ervastin yhteispeli oli pelottavaa katseltavaa, mutta Korkan kanssa tuntuu toimivan varsin hyvin.

Olssonissa on hieman samaa kuin Almarissa silloin kun Lukkoon aluksi saapui.

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team

Ehkä hiukan väritetysti.

Ja lämärikin Olssonilla lähtee ihan napakasti

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On aika pitkä lista nuoria tai nuorehkoja pakkeja, jotka ovat nykyisen urheilujohdon (ja pakkivalmentajan) alaisuudessa nousseet uudelle tasolle ja/tai menneet urallaan eteenpäin. Olssonilla hyvät mahkut jatkaa listaa, vaikka hän toki jonkinmoinen junnutalentti olikin. Tai siis onkin; Ervastin ikäinen, kaksi vuotta Korkkaa nuorempi.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olssonilta jälleen komia maali. Pakko tykätä, varsinkin kun näyttää aika hyvin saavan painoa vetoonsa. Voisi ehkä joskus kokeilla yv-pelotteenakin, kunhan ensin saa kiekon kanssa pelaamistaan vähän rauhoitettua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy