Ylävilla85
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko, Kuhlmannin Esko
On huonoa pelaamista nyt. Tämä taso ei riitä.
Nuoren pelaajan tyypillisiä ongelmia; epätasaisuus. Kokemuksen ja toistojen kautta nämä munauksetkin vähenevät jonka jälkeen kentällä saattaa olla ihan täysin eri kaliberin pelaaja.En tiiä... Välillä pelaa ihan hyvin ja laukoo komeasti, mutta kääntöpuolena ihan järkyttäviä munauksia.
Niin on ja virheitä myös tulee kun pelaa, kuten myös jos vain varmistelee. Ehkä parempi näin päin.Nuoren pelaajan tyypillisiä ongelmia; epätasaisuus. Kokemuksen ja toistojen kautta nämä munauksetkin vähenevät jonka jälkeen kentällä saattaa olla ihan täysin eri kaliberin pelaaja.
Someajalle tyypillistä. Faktoilla ei ole mitään väliä. Joskus aikanaan muodostettu mielipide on nyt identiteetti ja siitä ei ikinä päästetä irti.Se kiekko pomppi ja täälllä suolataan sen takia kuin Lämsää. Rauhoittukaa nyt.
Kaikki me ei osata peli tapahtuman hetkellä olla kylmän viileän analyyttisia.Someajalle tyypillistä. Faktoilla ei ole mitään väliä. Joskus aikanaan muodostettu mielipide on nyt identiteetti ja siitä ei ikinä päästetä irti.
Oliko tosiaan näin? Kun minä just nimenomaan olin katsovinani ettei pomppinut ja sen tähden lähdinkin suolaamaan. Ei olisi kyllä ensimmäinen kerta kun silmät harittaa.Se kiekko pomppi ja täälllä suolataan sen takia kuin Lämsää. Rauhoittukaa nyt.
Älä vedä. Tänään heikko peli.Oliko tosiaan näin? Kun minä just nimenomaan olin katsovinani ettei pomppinut ja sen tähden lähdinkin suolaamaan. Ei olisi kyllä ensimmäinen kerta kun silmät harittaa.
Vedetään suolaukset takaisin sitten.