Itse olen sataprosenttinen opportunisti tämän sarjan suhteen, eli nyt kun Blues on sinne menossa niin tottakai olen kiinnostunut ja tottakai tämä sarja on hieno juttu. Jos Blues olisi jäänyt tästä ulos niin ECL ei varmaankaan liikuttaisi minua juurikaan, kuten ei EHL aikanaankaan.
Tervetuloa vaan Tapiolaan HV:t ja Magnitogorskit!
Jep, katsotaan ekax, minkälainen "juttu" ECL muodostuu, dumataan vasta sitten. Nyt, kun Blues sinne pääsi, varmasti käyn pelejä katsomassa - enemmän kiinnostaa Bluesin edesottamukset ko. turnajaisissa kuin esim. joku väsynyt EHT, jonne raahataan etupäässä kavereita Sveitsin ja Ruotsin sarjoista.
Taloudellisesti tuo on myös varmasti hyvä homma, rahaa tulee laariin jo osallistumisella, lisäksi sponsori- ja mainostuloja tulee varmasti enemmän kuin pelkästään tahkoamalla SM-liigaa.
Esim. työnantajani maksaa aika hemmetisti mainoksesta Narrien pelipaidoissa. Tänään piti asiasta vähän kuitata, että taisi tulla maksettua liikaa mainoksesta ja joukkuekin oli väärä - etenkin, kun Suomen konttori on Espoossa - niin, kyllä sielläkin oikeasti jo mietittiin uusia kuvioita ja yhteistyökumppaneita, kyseessä on kuitenkin yritys, joka toimii lähes joka Euroopan maassa.