Mestareiden liigan "jäädyttävä" vaikutus SM-liigan voimasuhteisiin

  • 13 229
  • 61

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tää menee mielenkiintoiseksi.Millä aikavälillä ja millä verukkeella Kalervo saa Harryn joukkueen mukaan euroliigaan.Veikkaus voisi laittaa kohteekseen kyseisen asian, tyyliin: säännöt muuttuvat 1-5 päivää,5-10päivää,10- tai enemmän.Kiitos Blues, kalervon suunnitelmien pilaaminen on aina hatunnoston arvoinen asia:)
 

Grezky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,L.A.Kings,Jukurit ja Tukion luistimet
Tää menee mielenkiintoiseksi.Millä aikavälillä ja millä verukkeella Kalervo saa Harryn joukkueen mukaan euroliigaan.Veikkaus voisi laittaa kohteekseen kyseisen asian, tyyliin: säännöt muuttuvat 1-5 päivää,5-10päivää,10- tai enemmän.Kiitos Blues, kalervon suunnitelmien pilaaminen on aina hatunnoston arvoinen asia:)

Harry hoitaa nyt niin, et kolmaskin pääsee liigaan, ja jos hävitään toi pronssiottelu niin eiköhän neljäskin pääse :)

Totuuden nimissä koko euro-liiga ei oo napannu meikäläistä missään vaiheessa.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Ei kannata jatkaa vänkäämistä, kun olet väärässä. SM-liigan epätasaisen sarjajärjestelmän vuoksi tuo muutettiin kesällä siten, että finalistit menevät liigaan. Ensi kaudella taas käytössä on mainitsemasi systeemi, jos koko liiga nyt edes starttaa.

Joo ja nyt taisi mennä toista kertaa putkeen finaaliin sarjan 1 ja 2, joten en nyt sanoisi, että runkosarja mitenkään epätasainen on. Toki siellä on Kärpillä ollut se Kalpa, jolta pisteet on napsittu, mutta Jyp oli tänä vuonna kova ja taisi viedä Kärppiä pisteissä. Ja kai se nyt vähän kompensoi, jos on voittanut runkosarjan jo 4 kertaa putkeen ja mestaruuden 3 kertaa noista kerroista. Tuota olisivat saaneet myös miettiä siellä kabineteissa, että olisiko se nyt niin väärin mennyt, vaikka Kärpät sen CHL paikan olisivat jo runkosarjasta tienanneet. Sillä pelko Kärpistähän tuon päätöksen takana oli. Se lienee päivän selvä asia. Mutta aivan sama, makeampaahan se näin on kun Kalen suosikitkin tippuivat. En vittuile jokerifaneille vaan tuolle säälittävälle kabinettipelille. Suomihan on edelleen ainoa maa joka runkosarjan voittajalta tuon paikan eväsi. Yhtä paljon vituttaa ne liigaseurat, jotka ovat estäneet karsintojen toteutumisen oman edun nimissä.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Eiköhän Kummola ja Hjallis saa lobattua Jokerit Mestareiden liigaan "meidän isillä on isoin halli"-kiintiöpaikalle ja ei siinä mitään minun puolestani. Voittakaa nyt Tappara pronssipelissä tai homma näyttää aika irvokkaalta sen jälkeen, kun Jokerit kaikesta huolimatta kuitenkin pääsee Mestareiden liigaan ensi kaudella.
 

Ekonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Blues, Honka
Vihjeitä Harkimolle ja Kummolalle

Ei nappaa minuakaan mikään mestarien liiga. Jääkiekko on pieni laji, jonka kiinnostavuus on paikallista eli kansallisessa liigassa. Ennustan, että tästä tulee sekä urheilullisesti että taloudellisesti katastrofi.

Minusta on tärkeämpää, että Blues menestyy SM-liigassa.

Jokerit saadaan ko. liigaan vaikkapa niin, että Blues myy paikkansa Jokereille, tai hallin kokovaatimus nostetaan 8000 katsojaan tai Harkimo ostaa Bluesin ja muuttaa nimen Blue Jokersiksi, joka pelaa mestarien liigaa Hartwallissa ja SM-liigaa Tapiolassa. Ihan sama kunhan Espoossa on SM-liigassa menestyvä joukkue.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei nappaa minuakaan mikään mestarien liiga. Jääkiekko on pieni laji, jonka kiinnostavuus on paikallista eli kansallisessa liigassa. Ennustan, että tästä tulee sekä urheilullisesti että taloudellisesti katastrofi.

Minusta on tärkeämpää, että Blues menestyy SM-liigassa.

Jokerit saadaan ko. liigaan vaikkapa niin, että Blues myy paikkansa Jokereille, tai hallin kokovaatimus nostetaan 8000 katsojaan tai Harkimo ostaa Bluesin ja muuttaa nimen Blue Jokersiksi, joka pelaa mestarien liigaa Hartwallissa ja SM-liigaa Tapiolassa. Ihan sama kunhan Espoossa on SM-liigassa menestyvä joukkue.

Nimenomaan näin. Eilen totesin, etten pelejä varmasti kävisi katsomassa, mutta kaipa siellä jokusen voisi mielenkiinnosta vilaista. Hyvähän tuo on Bluesille tietysti sponsorinäkyvyyden, yleisen tunnettuuden ja rahan takia (sitähän on luvassa kai aika paljon pelkästä osallistumisesta), joten sinänsä tämä tilaisuus kannattaa käyttää hyväksi.

SM-liigan tulee silti olla selvä prioriteetti, se ei saa kärsi hetkeäkään tästä euroilusta.
 
SM-liigan tulee silti olla selvä prioriteetti, se ei saa kärsi hetkeäkään tästä euroilusta.

Näinhän se on. Hyvä menestys tuolla auttaa tosin joukkuetta paljon kevättä ajatellen. SM-liiga on prioriteetti, tuonne on hyvä satsata ja yhteistulos voi olla varsin miellyttävä.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Itse olen sataprosenttinen opportunisti tämän sarjan suhteen, eli nyt kun Blues on sinne menossa niin tottakai olen kiinnostunut ja tottakai tämä sarja on hieno juttu. Jos Blues olisi jäänyt tästä ulos niin ECL ei varmaankaan liikuttaisi minua juurikaan, kuten ei EHL aikanaankaan.

Tervetuloa vaan Tapiolaan HV:t ja Magnitogorskit!
 

molari

Jäsen
Itse olen sataprosenttinen opportunisti tämän sarjan suhteen, eli nyt kun Blues on sinne menossa niin tottakai olen kiinnostunut ja tottakai tämä sarja on hieno juttu. Jos Blues olisi jäänyt tästä ulos niin ECL ei varmaankaan liikuttaisi minua juurikaan, kuten ei EHL aikanaankaan.

Tervetuloa vaan Tapiolaan HV:t ja Magnitogorskit!

Jep, katsotaan ekax, minkälainen "juttu" ECL muodostuu, dumataan vasta sitten. Nyt, kun Blues sinne pääsi, varmasti käyn pelejä katsomassa - enemmän kiinnostaa Bluesin edesottamukset ko. turnajaisissa kuin esim. joku väsynyt EHT, jonne raahataan etupäässä kavereita Sveitsin ja Ruotsin sarjoista.

Taloudellisesti tuo on myös varmasti hyvä homma, rahaa tulee laariin jo osallistumisella, lisäksi sponsori- ja mainostuloja tulee varmasti enemmän kuin pelkästään tahkoamalla SM-liigaa.

Esim. työnantajani maksaa aika hemmetisti mainoksesta Narrien pelipaidoissa. Tänään piti asiasta vähän kuitata, että taisi tulla maksettua liikaa mainoksesta ja joukkuekin oli väärä - etenkin, kun Suomen konttori on Espoossa - niin, kyllä sielläkin oikeasti jo mietittiin uusia kuvioita ja yhteistyökumppaneita, kyseessä on kuitenkin yritys, joka toimii lähes joka Euroopan maassa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Eiköhän Kummola ja Hjallis saa lobattua Jokerit Mestareiden liigaan "meidän isillä on isoin halli"-kiintiöpaikalle ja ei siinä mitään minun puolestani. Voittakaa nyt Tappara pronssipelissä tai homma näyttää aika irvokkaalta sen jälkeen, kun Jokerit kaikesta huolimatta kuitenkin pääsee Mestareiden liigaan ensi kaudella.


Kuten jo tuonne CHL-ketjuun kirjottelinkin, niin eikö ensi vuoden turnaus järjestetä näin?

- 2 joukkuetta Venäjältä, Ruotsista, Tsekistä ja Suomesta
- 1 joukkue Saksasta, Slovakiasta ja Sveitsistä
- + 1 yllätysjoukkue

Yhtälön ratkaisu: Yllätysjoukkue = Hjalliksen pojat ???
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös