Vähän kuin Leijonien matsia katsoisi.Tämähän on parasta viihdettä. Mertsi + Pelsun peli.
Vähän kuin Leijonien matsia katsoisi.Tämähän on parasta viihdettä. Mertsi + Pelsun peli.
Yhden pelin päivä ja Pelsulla kotiselostus. Eikö kukaan muu joutanut?
Omassa C Moren kännykkäsovelluksessa näkyy näköjään myös tuo puhekupla oikeassa alareunassa. En muista nähneeni aiemmin. Riippuuko tuo jotenkin pelistä vain onko ominaisuus kovinkin uusi?Jes on mahdollista katsoa peli tänään ilman mertsin selostusta! Pelkillä halli äänillä. Kyllä kelpaa.
Olin just kirjoittamassa, että katsoin ekan erän toisen puolikkaan, ja oli Mertsiltä varmaan neutraaleinta ikinä Pelicans-ottelussa. Hämäläisen maalin selostaminen jäi tosin näkemättä.Mertsihän veti paremman erän kuin häneltä olen pitkään aikaan kuullut ja ilman näkyviä värilaseja vieläpä! Kevään miehiä selvästi.
Lukenut jatkoaikaa.Mertsihän veti paremman erän kuin häneltä olen pitkään aikaan kuullut ja ilman näkyviä värilaseja vieläpä! Kevään miehiä selvästi.
Pienimmät KM-korvaukset kato ;) pitää säästää...Yhden pelin päivä ja Pelsulla kotiselostus. Eikö kukaan muu joutanut?
Noh mitä nyt selvisi Mertsille vasta ekan erän lopulla että Konsta Hirvonen pelaakin pakkina vaikka oli pakiksi merkattukin. Ja kyllä se pelaajia sekoitti ihan huolella;)Täytyy kyllä sanoa, että vaikka vituttaa kaikki tällä hetkellä, niin se asia, joka ennakkoon vitutti eniten, ei vituttanut kyllä lainkaan. Mertaranta veti varmaan parhaan selostuksensa tähän kauteen ja vieläpä Pelicansin peliin. En tosiaan tiedä, onko terveiset menneet perille, vai mitä helvettiä tämä oli, mutta positiivinen yllätys.
Mertarannan piti olla tänään pahinta torstai illassa. Olikin se paras osa, kertonee aika paljon millaiset on tunnelmat äskeisen läpsyttelyn jälkeen...No nyt on yllättävää. Oletin Anzan olevan suurin syy Seuran tappiolle, mutta sitähän kehutaan täällä :D.
Mukavaa huomata, että tässä maalittamisketjussa alkaa näkyä kehujakin.
Vitun hieno asenne, ei voi muuta sanoa.Mertsi mainitsi viime viikon yleisurheilu-selostuksessa tuosta puolueellisuudesta. Kuulemma pittää sitä puoltaa, ei se poijat niin vakavaa ole. Eli jostain on korviin kuulunut palautetta.