JYP voitti European Trophyn 2013.European Trophyn. Ei varsinaisesti CHL.
JYP voitti CHL:n 2017-18.
JYP voitti European Trophyn 2013.European Trophyn. Ei varsinaisesti CHL.
European Trophyn. Ei varsinaisesti CHL.
Ei sentään. Palautetaan muistiin Mertarannan selostuksen fanitus-kriteerit järjestyksessä:Tampere is a new Pelicans?
Itse olen ainakin elänyt siinä toivossa, että tulevat MM-kisat jäävät Mertarannan viimeiseksi keikaksi selostamon puolella. Ensi liigakaudella päästään eroon.Kuulostaa aina vain rasittavammalta vuosi vuodelta. Alkaa tosissaan haastamaan Saukkosen surkeudessa. Onneksi tämä dynamicduo taisi saada jatkoa (ainakin cmore?) Mm-kisojen suhteen useammaksi vuodeksi, blaah...
Toivossa on hyvä elää. Maikkarilla on oikeudet näyttää Suomen ottelut sekä mitalipelit vuoteen 2028 asti. Tuskinpa jäävät ensi kisat Mertsin vikoiksi.Itse olen ainakin elänyt siinä toivossa, että tulevat MM-kisat jäävät Mertarannan viimeiseksi keikaksi selostamon puolella. Ensi liigakaudella päästään eroon.
Toivottavasti...
Mertaranta vuonna 2028 on kyllä puistattava ajatus.Toivossa on hyvä elää. Maikkarilla on oikeudet näyttää Suomen ottelut sekä mitalipelit vuoteen 2028 asti. Tuskinpa jäävät ensi kisat Mertsin vikoiksi.
Toivossa on hyvä elää. Maikkarilla on oikeudet näyttää Suomen ottelut sekä mitalipelit vuoteen 2028 asti. Tuskinpa jäävät ensi kisat Mertsin vikoiksi.
Hui mikä ajatus. Jokuhan saattaisi vaimentaa Mertsin. Eihän sellainen käy!En voi käsittää miten Cmore ei saa takaisin käyttöön sitä, että ottelut voi halutessaan katsoa pelkillä halliäänillä. Kauden alkaessa oli mahdollista ja toimi. Mutta ilmeisesti tuli jotain ongelmia, ja oninaisuus otettiin pois käytöstä. Olen tasaisin väliajoin cmorea grillannut asiasta twitterissä ja kysellyt koska ominaisuus saadaan taas käyttöön, niin vastaus on joka kerta ”kehitämme tätä ja tuomme sen heti kun mahdollista takaisin”. Tämän vastauksen olen saanut kohta neljä kuukautta. Haluaisin tavata sen kaverin jonka vastuulla on tuon asian kerhittäminen ja mahdollisten ongelmien ratkaiseminen. Jos olisin tuon yrityksen johdossa, tuo kaveri olisi saanut kengän kuvan persuuksilleen ajat sitten!
Tampere is a new Pelicans?
Lukuunottamatta CHL-pelejä, joissa Tappara ei pelaa suomalaisia vastaan Mertsi yrittää antaa kuvaa Tapparan puolella olemisesta, mutta ihan kaikissa Liigan peleissä heittäytyy heti armotta vastustajan puolelle. Haluaisin myös kuunnella pelkkiä halliääniä mieluummin. Antero sopii kevään turnaukseen Suomen peleihin, muttei mihinkään muuhun jääkiekkotapahtumaan.