Speedmaster
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Päästään taas ”nauttimaan” Mertarannasta ifkin pelissä. On se vaan niiiin taitava ja Muuuttin pelaa taas.
Vaarallisia kavereita..Helsingissä Muuttin ja Kouvolassa tänään Strömbär
En ymmärrä itse tätä puolta asiasta. Ettekö te muka seuraa muiden pelien tuloksia esim. erätauolla tai mainoskatkolla?Herra isoherra spoilasi taas muut pelit. Eikö siellä kukaan valvo tätä ääliötä?
Liigassa mua ei pahemmin kiinnostanut kuin Kerhon pelit. Seurasin väliaikatilanteita ihan huoletta silloin, kun liigapassi oli hommattuna. Mutta ymmärrän kyllä tuskan, kun NHL:ää tulee katsottua ei-livenä ja aika usein kaksi matsia samalta kierrokselta. Kyllä se silloin ketuttaa, jos ekassa matsissa spoilataan se toinen.En ymmärrä itse tätä puolta asiasta. Ettekö te muka seuraa muiden pelien tuloksia esim. erätauolla tai mainoskatkolla?
Varmaan osansa siinä, että ihan kuin Peltonen olisi turhautunut, kun Mertsi katkaisi täysin Villen lauseen uudella kysymyksellään. Jotenkin ainakin täältä sohvalta aisti, että Peltosta ei paljoa napannut enää vastailla.Peltoselta hyvä kuitti Mertsin suuntaan tuossa. Mertsi puhui "viimeisestä pelistä". Peltonen sanoi, että se on seiskapeli.
Luulisin että jatkuu, C Morella on MM-kisojen oikeudet vielä ensi vuoden kisojen osalta joten eiköhän Antsa vielä ne selosta. Sen jälkeen sitten varmaan eläkkeelle vai vieläköhän Viasat vie?Kysymys kuuluu jatkuukohan Mertarannan sopimus vielä ens kaudella? #Muuttin #kunkonsanaan
Seuraa tai ei, mutta 2022 vuonna jokainen näkee ne halutessaan viidessä sekunnissa. Tuo spoilaaminen tekee mahdottomaksi muiden pelien katsomisen jälkikäteen. Ei siihen tarvitse Mertsiä kertomaan tuloksia.En ymmärrä itse tätä puolta asiasta. Ettekö te muka seuraa muiden pelien tuloksia esim. erätauolla tai mainoskatkolla?
Nooh, onhan se tän sarjan viimeinen peli. Ehkä vähän turha kuitti.Peltoselta hyvä kuitti Mertsin suuntaan tuossa. Mertsi puhui "viimeisestä pelistä". Peltonen sanoi, että se on seiskapeli.
Cmoren liiga-tuotteessa ärsyttää oikeastaan kaksi asiaa;
Miksi Mika Saukkonen on selostusremmissä mukana? En ymmärrä.
Miksi Antero Mertaranta on selostusremmissä mukana? Ikävä kyllä ymmärrän, ja sen vuoksi voi olla todella vaikea päästä eroon.
Saukkosella tökkää selostustyyli ja ääntäminen. Hyvä kommentaattori olisi ihan minimi, että olisi jotain toivoa.
Anterolla ei ole mitään kosketusta liigakiekkoon, ja vielä vähemmän taitaa olla kiinnostusta. On se kiusallista, että firman puolesta töissä oleva herra tietää siellä kopissa puolet vähemmän kuin valveutunut katsoja.
Saispa Jantan joka matsiin.
Eniten vituttaa ku Anza joka pelissä useampaan otteeseen sekoittaa pelaajat ja antaa samalla väärän kuvan matsista. Ei jatkoon XXX.!