Merkkipaaluviestit

  • 240 260
  • 2 647

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
1400

1,68 päivässä ja vauhti sen kun kiihtyy. Ensi vuoden elokussa paukkuu siis seuraavat tuhannet. Yippika-yee.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uuh. 400 täynnä.

Tahtoisin kiittää vanhempiani, tyttöystävääni, sekä kaikkia muita ihmisiä jotka ovat minua tukeneet. Lisäksi tahtoisin kiittää kaikkia muita Jatkoajan kirjoittajia. Ilman teitä en olisi nyt tässä. Nyyh.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti ifota
vitutusketjuun tuli jo vähän aikaa sitten täyteen 2000 viestiä. Kovaa materiaalia.

Suurelta osin voinet kiittää minua. Voisitkin oikeastaan tästä hyvästä tarjota kupin teetä joku päivä? Eikös niin?

Seuraavan kerran kun allekirjoittanutta vituttaa, se on vitutus numero 100. Pistäkäähän paremmaksi!
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla näyttää menneen tuo 1100 rikki vähän aikaa sitten.

Ja Sistis: Kiittäkää onneanne etten ole alkanut kunnolla avautumaan, muuten ketjussa olisi 3000 viestiä ja minulla olisi 2100... -;)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Sistis

Seuraavan kerran kun allekirjoittanutta vituttaa, se on vitutus numero 100. Pistäkäähän paremmaksi!

Perässä tullaan, viestejä kasassa 71 - tiedä onko tämä sitten mikään ylpeilyn aihe. Tokkopa!

Kilpailuun en kuitenkaan aio ryhtyä.

vlad#16.
 
Tulin sattumalta katsoneeksi omia tietojani ja huomasin, jotta seuraava viesti - eli tämä on se oikea tasaluku ja kuuluu ehdottomasti tänne. Numero ei sinänsä varmasti vielä herätä juurikaan kunnioitusta mutta sanotaanko, että se lopettaa alokaskauteni. Ja se numero on ... 100.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulla meni 1000 viestiä täyteen tuossa taannoin. Taisipa olla vielä aika osuvasti tuo "merkkipyykki" tuossa 'lappeen Ranta' keskustelussa... Eiköhän tuohon pari vuotta mene ennen kuin 2000 on täys. Ellen intoudu kirjoittelemaan oikein urakalla.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
JA Tinde täytti näköjään 2v. tossa keskiviikkona!

Onneksi olkoon minä:)
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
No niin. 1000 viesti lähtee ilmoille. Kauanhan sitä joutuikin odottamaan tätä merkkipaalua :-)

Fiilikset on loistavat tietenkin ja nyt lähtään tavoittelemaan sitten sitä 2000 viestin rajapyykkiä...YES
 

Rocco

Jäsen
Näköjään hetki sitten tuli täyteen 4444 rekisteröitynyttä käyttäjää... Onnea kaikki me yli 4444!!!!
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
500 000 täynnä!

Onneksi olkoon Jatkoaika (perhana kun kuulostikin Dressmanilta - seuraavat sanat lausuttava hi-taas-ti ja möreällä äänellä...)! 500.000 asiapitoista viestiä tuli juuri täyteen tämän taulun CV:n. Juuri nyt niitä on 500.136 kappaletta. Seuraava tähtäin onkin 1.000.000 viestiä. Kauankohan siihen menee...paljon onnea vaan meille kaikille, jotka ovat tänne tuotoksiaan naputelleet.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti Rocco
Näköjään hetki sitten tuli täyteen 4444 rekisteröitynyttä käyttäjää... Onnea kaikki me yli 4444!!!!

Muistuttaa erehdyttävästi meikäläisen peruskoulun päästötodistusta, eli juhlinnan paikka ;)
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Jippii, vuosi tuli tänään täyteen. Ja tuhannes viestikin näyttää lähestyvän, on se elämä niin ihmeellistä. :)
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestejä on kuin Kurrilla NHL-maaleja.

Legendaarinen kuusisataa meni rikki, tämä lienee #602.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
3000 tuossa naksahti äsken. Elämä jatkuu, ei kasvanut ego isommaksi.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
tää on mun 200. viesti.Mihinköhä se kaikki p****n jauhaminen on saatu säilöttyä..
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla on näköjään tullut 1300 viestiä tänne kirjoitettua. Kuinkakohan monta minuuttia näiden viestien kirjoittamiseen on mennyt? Olisinkohan voinut käyttää ajan "hieman" paremmin?
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
100. viesti

Ei hirveän kova tahti... Eli toitotetaan nyt kaikelle kansalle, että on täällä teidän kanssanne pyörinyt tällänenkin nimimerkki, jos ette ole sattuneet huomaamaan (ai niin, mainostushan oli kiellettyä...). ;-)
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Hep, 1300 viestiä tuli täyteen ennen tätä. Aika säästeliäästi olen edelleen kirjoitellut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös