Merkkipaaluviestit

  • 240 307
  • 2 647

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ohitin näköjään tänään veli Seniorin pykälän. Olen tällä hetkellä Jatkoajassa toiseksi eniten "viestejä" suoltanut hoitoon joutava tapaus (3481 kpl). Tästä "saavutuksesta" suurin kunnia lankeaa työnantajalleni, jonka tietokoneella työaikana on paljon paskaa naputeltu. Tosin kotikoneellakin viikonloppuisin hiiri ja tangentit ovat olleet helisemässä.

Senior, tee jotakin! Minua hävettää olla kakkonen... onneksi ykköspaikkaa ei kukaan JHagilta pysty tällä pelisysteemillä riistämään... parhaat tekstin suoltajathan viedään nykyään jo hyvissä ajoin NHL-kaukaloihin tai FutisForumiin....
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
500 täynnä. Huimaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tonight I'm gonna party like it's 1999

Pistetään nyt tähän, kun kerta huomasin. Viesti numero 2000 näkee päivänvalon nyt.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tuhat tuli näemmä tässä joku päivä täyteen. Nyt jo 1013.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tämä on viesti numero 2185. Milloinhan se ensimmäinen fiksu viestini näkee päivänvalon? Onneksi määrä korvaa laadun.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On 600 tullut näköjään täyteen. Kirjoituksia huimat 0.84 päivässä.
Viimeisen vuoden aikana olette kuitenkin saaneet kestää minua miltei 2 viestiä päivässä. Milloinkohan opin kirjoittamaan kunnolla? Milloinkohan tulen järkiini ja lopetan viattomien rääkkäämisen?
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä onkin sitten jo 700. viestini Jatkoaikaan. Tahti on edelleenkin huima (0.94/päivä). On se omituista.

31.07.2002 kirjoitin tähän ketjuun 118. viestini.
28.05.2003 kirjoitin tähän ketjuun 600. vietsini
15.06.2003 kirjoitin tähän ketjuun 700. viestini
Joskus, vielä tänä vuonna kirjoitan 1000. viestini tähän ketjuun.


Ps. Niin, kaksivuotispäiväni täällä jatkoajassa oli puolitoista viikkoa sitten...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tein muuten pientä tutkimusta jatkoaikalaisista:

93 henkilöä on kirjoittanut yli 1000 viestiä (pari on saanut kirjoittelukiellon).

Olen kirjoittanut 154. eniten viestejä tälle palstalle.

Olen surkein tänne koskaan kirjoittanut henkilö.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Ja tämä onkin minun 400:s viesti. Paskaa on tullut kirjoitettua, mutta minkäs sille voi?
 

Miguel

Jäsen
Tämä näkyy olevan 500. viestini. Päiväkohtainen lukema 0,6 tuntuu jopa yllättävän paljolta, sillä rekisteröitymisen jälkeen nimimerkkini oli täällä pitkään lähestulkoon tyhjän panttina.

Aktiivisuus riippuu kohdallani täysin ajanjaksosta. Joskus käyn täällä vain kerran viikossa, mutta jostain syystä esimerkiksi viime päivinä olen ollut täällä tiheään.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja tämä viesti on jo 800. tänne kirjoittamani viesti! Keskiarvo on jo 1.04 päivää kohti.


Kiitos Designer, hauska vitsi ;-).
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä on viestini numero
2000


edit: 1000 raja paukahti lähes vuosi sitten, 6.7.2002. Eli kirjoitan lähes 1000 viestiä vuodessa tänne... 3000 paukkunee ensi vuoden heinäkuussa, jos hyvin käy.
 
Viimeksi muokattu:

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sistis
Tämä on viestini numero
2000


edit: 1000 raja paukahti lähes vuosi sitten, 6.7.2002. Eli kirjoitan lähes 1000 viestiä vuodessa tänne... 3000 paukkunee ensi vuoden heinäkuussa, jos hyvin käy.

Onneksi olkoon!

Itselläni tämä viesti on se viesti jolloin olen kirjoittanut yhtä monesti kuin Moderaattorit ;-). Kohta paukahtaa 900 ja heti perään 1000. Sitten lupaan vetää kännit.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
nyt lentää
mälli
koska kyseessä on viesti numero 453
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tonnit paukkuu

Nyt lähtee viesti nro. 1018 tahdilla 1.38/päivä. Reilut kaksi vuotta on täällä näköjään tullut pyörittyä. Olisi tänne tuhlatun ajan voinut käyttää varmaan tyhmemminkin. Vaikka baareissa.

Olen näköjään noussut oikein top 100:aan asti. Sijoitus on siis 92.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestejä olen jo kirjoittanut 900!!!! Whuptidou! Ja tahti on huima 1.14/päivä. IFK kiittää, IFK tackar!
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
1250

Noin puolitoista viestiä päivässä.

Runsas vuosi sitten olin top 20:ssä, mutta nyt on tahti hieman hiljentynyt. No, edelleen 75 ahkerimman joukossa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt se on saavutettu! 1000! viestiä Jatkoajassa on kirjoitettu. Tahti on ollut 1.26 viestiä päivässä. Nyt olen Jatkoajan rankingissa sijalla 97. Eli 100 "parhaan" joukkoon on jo ehditty. Olen muuten varmaan viimeisen kahden viikon aikana kirjoitellut eniten viestejä jätkoaikaan. Nyt pitää vetää ne lupaamani kännit. Jess!
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulla tuli juuri vähän aikaa sitten 500 täyteen. Tämä taitaa olla viesti numero 506. Suht' tasaista vauhtia olen kirjoitellut, keskiarvo on 1viesti/päivä. Jossain vaiheessa oli kyllä kausi, jolloin en kirjoitellut juuri yhtään, mutta nyt itse kiekkokauden lähestyessä alan taas hieman heräilemään.

Ja niin, viestieni sisältö? Tässä ei ollut juuri pointtia, eikä ole ollut monissa muissakaan. Voinen kuitenkin sanoa, että heinäsuovasta löytyy myös neuloja, kun huolella etsii.
 

Miguel

Jäsen
Kun tämä ketju nyt sattuu olemaan ylhäällä...

mainittakoon, että 600 tuli täyteen pari viestiä sitten.

Ja tämä kuuluu niihin sisällöltään järkevimpiin viesteihini. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös