Merkkipaaluviestit

  • 237 134
  • 2 641

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
4000 viestiä näytti tulevan täyteen tämän viestin myötä. Aika paljon on tahti hidastunut muutamien vuosien takaisesta kirjoittelusta, mutta kyllä sitä edelleen tulee tasaisin väliajoin pääosin Lukko-osiossa kirjoiteltua.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Tänään on Johanneksen 10-vuotispäivät jatkoajassa. Kirjoitusten taso on edelleen kuin kymmenvuotiaalla, kysykää vaimoltani, joka vahvistaa asian. Sen kunniaksi, että olen kirjoittanut tasan 10 vuotta jatkoaika.com keskustelupalstallle pelaa HIFK pelin Lukkoa vastaan Nordiksella klo 18.30 alkaen ja tämä on viesti # 13766.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Välitilinpäätös: 1300 viestiä tällä postauksella!

En edelleenkään voi olla ylpeä kaikesta siitä, mitä kynsistäni bittiavaruuteen lipsahtelee, mutta sitä ensimmäisen kiven heittäjää odotellessa...
(mode-setiä ei lasketa - kivittävät ilmeisesti aina kuitenkin aiheesta)
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
7000 täyttyy kalsaroinnissa ja katsoessa kun Wings "päättää" kauden.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Semi-fanaattinen Venäjäfani The Original Jags sai 10000 viestiä rikki. Nostan hattua.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
8500 viestiä täynnä. Ja niistä suurin osa Salatut elämät, Big Brother ja Rauman Lukko -aiheisiin ketjuihin. Pitäskö hankkia elämä...?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
7 tonttua. Merkkipaaluviesti meni jo toiseen ketjuun, mutta eipä tuo ketään kuitenkaan kiinnosta. Ja kiitos siitä.
 
Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kyllä te olette sitten onnellisessa asemassa, kun olette saaneet nauttia jo 4000 viestiä mun näppikseltä. Ihan kateeksi käy!
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
500 on vissiin täynnä nyt. Menipä kauan, mutta kirjoittelen vähemmän kesäisin.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Ja tästä lähtee 1000. viesti tähän foorumiin. Aikaa kului alle 9.5 vuotta. Kyllä tässä kunnioitus nousee niitä kohtaan, jotka ovat onnistuneet lähettämään 10 000+ viestiä runsaassa kymmenessä vuodessa...siinä saa istua jatkoajassa aika tiiviisti ja naputella lähes koko ajan (elleivät ne viestit sitten ole jotain one-linereita, mutta ei ne monella taida kuitenkaan olla).
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
21.3.2011 olen tänne rekisteröitynyt eli tasan kolme kuukautta sitten ja 500viestiä tulee täyteen tämän viestin jälkeen.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
3500.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Tämä on puolestoistatuhannes suolto tälle palstalle. Onneksi olkoon Jatkoaika!
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
- 1000 viestiä

- Viestikeskiarvo 0,78 / päivä

- "Sijoitus" viestien määrässä 329

- Trendi nouseva

- Tasaista suorittamista viestistä toiseen


Kunnioitettavaa, vaikka itse sanonkin.

- 2000 viestiä

- Viestikeskiarvo 1,01 / päivä

- "Sijoitus" viestien määrässä 202

- Trendi siis edelleen nouseva

- Suorittaminen edelleen tasaista, joskin varmasti melko tylsää. Tai ainakaan bänniä ei ole mistään riemastuttavista avautumisista tai provoiluista napsahdellut.

Jotenkin tuntuu siltä, että kolmen tonnin rikkoutuessa viestikeskiarvo lähentelee jälleen tuota 0,78. Viimeinen tonni on ollut meinaan aikamoista tykitystä, johon en olisi uskonut pystyväni. Jotkuthan täällä paukuttavat viittäkin viestiä päivässä pidemmälläkin tähtäimellä, mutta tuommoiset lukemat ovat not-for-me.

Noniin.

- 3000 viestiä

- Viestikeskiarvo 1,21 viestiä / päivä

- "Sijoitus" viestien määrässä 162.

Trendi siis edelleen ollut nouseva ja jopa selkeästi niin. Olen taas sitä mieltä, että jos 4000 yleensäkään täyteen saan, ei tuo viestikeskiarvo enää ainakaan noussut ole. Mutta saas nyt kuitenkin nähdä.

Pitäisiköhän hankkia elämä?

- 4000 viestiä

- Viestikeskiarvo 1,25 viestiä / päivä

- "Sijoitus" viestien määrässä 147.


Päin helvettiä olen ennustanut joka kerta: trendi edelleen nouseva, joskin tasaantuva.

Hidastuva talouskasvu tietää lamaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös