Merkkipaaluviestit

  • 238 511
  • 2 643

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oho, nyt vasta huomasin että yhdeksän tuhatta meni juuri äskettäin rikki. Tämä on 9003:s viesti. Jos sitten ensi juhannukseen mennessä pääsisi jo kymppikerhoon.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
3000. viesti Jatkoajan foorumille. Voisi sitä sitä kai ajansa käyttää paremminkin. EDIT! 248. ahkerin paskanpuhuja tällä foorumilla.

-Tinke-80
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
21.3.2011 olen tänne rekisteröitynyt eli tasan kolme kuukautta sitten ja 500viestiä tulee täyteen tämän viestin jälkeen.

Vähän on vauhti hidastunut, mutta kuukauden bannit oli välissä ja ehkäpä minun kirjoitukseni ovat nykyisin enemmän asiapitoisempia kuin ennen. Not.

Viesti, joka on 1000. Jatkoaikaan.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viesti 900. tuli tässä.

Anteeksi.

E: 4.maaliskuuta 2011 on näköjään tullut kirjoitettua näin:

500! Aika kovalla tahdilla tulee kirjoitettua, kun kirjoitusoikeudetkaan ei ole ollut kuin viime elokuusta.

Siitä tahti sentään jonkun verran hidastunut.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nimimerkki scholl on näköjään ihan omilla metriluvuillaan, hänellä meni taannoin 20 500 viestiä rikki, tänään lukema oli 20 551. Scholl on rekisteröitynyt suurin piirtein samoihin aikoihin kuin minäkin eli reilut 8 vuotta sitten. Kova on ollut tahti.

Omasta mielestäni olen itsekin kirjoittanut kohtalaisen ahkerasti, mutta kasassa on vain 2369 viestiä, päiväkohtainen tahti 0,79 viestiä. Schollilla on 6.92 viestin päiväkohtainen tahti,. Hiljaiseksi vetää moinen ahkeruus, ei taida kultamitalitaistoon olla muilla jakoa.

En kyllä sinänsä tavoittelekaan mitään kärkisijoja viestien määrässä, tämänhetkinen sija #335/10888 riittää ihan hyvin. Annan ainakin keskikesän kaudet suosiolla tasoitusta, silloin on perinteisesti aika viettää Mustaa Sapattia... ei kun siis Jatkis-sapattia.

Eipä ole kyllä minullakaan ns. elämää. Valtaosa top20-viestilistan nimistä on nimimerkeiltään tuttuja kirjoittajia, ja taannoisen palvelinkatkoksen aikana oli suorastaan orpo olo, kun ei päässytkään foorumille.
 

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä on 500. viestini ja aikaa siihen meni muutama päivä päälle 8 vuotta. Vähän sama juttu kuin silloin kun aloittelin puhumaan vasta päälle 2-vuotiaana ja vaarini tokaisi huolestuneille vanhemmilleni, että "odottakaa rauhassa vaan, kyllä tyttö puhuu kun on asiaa". Nyt ne vanhemmat varmaan toivoo, että en olisi puhumaan koskaan oppinutkaan ;D
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
1000.

Rekisteröitymisestä on nyt 1744 päivää eli n. 4,78 vuotta. Täten olen päässyt huimaan 0,57 viestin päivävauhtiin. Taisin aikanaan olla tyytyväinen siihen, että viestimääräni on saavutettu ilman pelikieltoja, mutta keräten kuitenkin liudan penaltteja suoraan minulle vastanneille. Viime aikoina olen kuitenkin ollut aika kiltisti, ja lukijatkin ovat säästyneet seuraamuksilta. Lupaankin siis, että jatkossa yritän pahantaa tapani.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
1000 on tosiasia. Tai 1,000, kuten asia täällä ilmaistaan.
 

Nick Neim

Jäsen
Tämä onkin jo 502. viestini, mutta nyt vasta tuli huomattua 500. viestin rajan paukkuneen!

Alkuvuodet olikin hieman hiljaisempaa, aktiivisuus on hieman parantunut. Onko se sitten hyvä vai huono juttu, sitä en tiedä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
900 postausta täynnä, tonni lähenee uhkaavan nopeasti...
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei ehkä oma merkkipaalu, mutta viime yönä tullut uusi recordi Jatkoajan foorumilla käyttäjien yhtäaikaisessa määrässä, hitusen vajaat 11000.

(tällä hetkellä reilut 10k myöskin, edellinen ennätys ei tainnut olla edes MM11 voiton jälkimainingeissa)
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
4.12.2005 tänne tuli siirryttyä ja nyt paukkuu TAAS tuhatluku. Onhan tässä yli puolen vuosikymmenen aikana viestejä kertynyt jo huimat 2000 kappaletta.

Vaikka pidänkin itseäni melkoisena addiktina, on jotenkin häkeltävää huomata kuinka vieläkin uudemmilla käyttäjillä 10k postia on lähempänä kuin nolla.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
TONNI TÄYNNÄ!

Reilut 6 vuotta se otti, että tämä hieno luku saavutettiin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
2000 viestiä täynnä. Ensimmäistä pelikieltoa odotellessa...
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
1000 viestiä meni rikki jokin aika sitten. Olen kohta Spammaaja, viestejä/åäivä on 1.63, mutta tuo nousee kokoajan. Alkuvaiheessa olin lähinnä sivustaseuraaja.

Missä vaiheessa olen Spammaaja? Sitten, kun kirjoitan turhan viestin tähän ketjuun?
 

Ralph

Jäsen
Itsellä vastaava luku 0,47 ja tavoite 0,5 lähestyy kovaa vauhtia :)

Minulla 9.31 tällä hetkellä. Deko ainakin on edellä ja tuo uusi jokapaikan höylä lähestyy uhkaavasti. Saa mennä ohi minun puolestani, hävettää oma saldoni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös