Kyllä! Huh, hienoja pelimiehiä!Pahimmista pugilisteistahan voisi laskea myös tavoitteen viestimäärälle.
Kyllä! Huh, hienoja pelimiehiä!Pahimmista pugilisteistahan voisi laskea myös tavoitteen viestimäärälle.
Ja näin sieltä 10k täyteen. Harmi ko unohdin koko homman pelin tuoksinnassa, piti oikein kunnon hassuttelu tehdä. Nyt on aika lame fiilis.Ja kunnon perinteinen huutojäähy sieltä, vaikka siis ihan selkeä olikin. Dumari vaan reagoitti vasta huudon jälkeen :D
Nyt tilanne 19 504 & 13 013.Kumpi ensin 20 000 viestiä vai 15 000 tykkäystä.
Nyt tilanne 19 019 & 12 225.
Aika epäreilua fleksata kun toinen on kirjoituskiellossa. Pitäisikö mennä antamaan lapselle nyt tykkäyksiä ihan piruuttaan?Äsköinen @Patarouvan pistämä tykkäys nosti minut vihdoin nokkimisjärjestyksessä moninkertaisen vuoden jatkoaikalaisen, mensakerholaisen ja kosmopoliitin, @FASlapsen ohi.
Safe to say; MINÄ OLEN JATKOAIKA!
Vähä ku kaukalossa haastais tappeluun jotain eläköitynyttä pelaajaa.Aika epäreilua fleksata kun toinen on kirjoituskiellossa. Pitäisikö mennä antamaan lapselle nyt tykkäyksiä ihan piruuttaan?
Nyt tilanne 19 974 & 14 000.Nyt tilanne 19 504 & 13 013.
13k täyteen!
Eli yhtä paljon viestejä kuin Sakun uran pisteet kerrottuna kahdellakymmenelläneljällä ja siihen vielä päälle Ville Koistisen uran saldo. Onnea!Tämä on numero 2 0 0 0 0!
Tykkäyksiä 14 078.
Osta elämä ja syö ananaskonvehtia!!Eli yhtä paljon viestejä kuin Sakun uran pisteet kerrottuna kahdellakymmenelläneljällä ja siihen vielä päälle Ville Koistisen uran saldo. Onnea!
Söin tryffeleitä.Osta elämä ja syö ananaskonvehtia!!
Ehdottomasti olet influensseri. Toivottavasti se ei johda influenssaan.24 000 tykkäystä. Olenko vaikuttaja, vai vaikutanko muuten vain oudolta?
En tykkää imelästä kalastelusta niin en tykkää viestistäsi!!Pari tykkäystä vielä, niin 10000 tulee täyteen. Viestejä on kirjoitettuna (julkaistuja) 8362, tämä mukaan lukien.
Eli yli p/ottelu tahdissa mennään vieläkin.
Ei toki tarvitsekaan, en minä pahastu siitä. Parempi olla rehellinen kommenteissaan.En tykkää imelästä kalastelusta niin en tykkää viestistäsi!!