Menisitkö bb-taloon?

  • 4 526
  • 60

Osallistuisitko big brotheriin?


  • Äänestäjiä
    298
Jos sinua pyydettäisiin osallistumaan big brotheriin, niin uskaltaisitko jättää arjen askareet mahdollisesti 3kk väliin ja astua taloon?
Pärjäisitkö omasta mielestäsi siellä sekä äänestyksissä?
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä mä pärjäisin siellä, eri asia on sitten että miten ne muut pärjäisivät minun kanssani. Eli voisin mennä taloon, mutta lentäisin sieltä luultavasti aika hätäiseen pihalle.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Hakemuksen väsäsin tuhannen päissäni, mutta onneks ei kuulunu mitään. Tai ehkä juuri siitä syystä.
Sosiaalisuuden puolesta pärjäisin, mutta ahtaanpaikankammon takia en.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Saattaisin pärjätä kyllä hyvin, mutta kahdesta syystä en menisi.

a) En oikeasti halua jättää nykyistä elämää työn, Bluesin, vaimon jne asioiden vuoksi jopa kolmeksi kuukaudeksi.

b) Todennäköisyys voittopotin saamiseen on about yhtä suuri kuin 50k euron tienaamiseen talon ulkopuolella samaan aikaan. Eli siis häviävän pieni.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
En ole niin tyhma, etta a) menisin sinne ja kee) katsoisin koko ohjelmaa.

Tallaset jutut on ihan muulle jengille tarkotettu/suunnattu.
 

Cube

Jäsen
Jääkuutio kirjoitti:
En todellakaan menisi. En oikeastaan keksi yhtään hyvää syytä menemiselle.
Sais olla julkkis!!1 <3

Tuotahan yhä suurempi osa suomalaisista nykyään haluaa elämältä. Kieltämättä aika ihailtava piirre ihmisessä huorata oma sielu mahdollisesta 50 tonnista ja 15min valokeilasta.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Menisin ilman muuta 3 kuukaudeksi, jos tuo 50k olisi varmaa rahaa. Nythän sen saaminen on erittäin epätodennäköistä, kun käsittääkseni potista kilvoittelee liki 20 onnenonkijaa(?) (kuulemani mukaan alkuperäisen 10-12 kaveriksi tulee melkeinpä sitä mukaa uusia yrittäjia, kun vanhoja putoaa)

Nykyehdoilla, eli ilmaiseksi työvoimaksi televisioyhtiölle, en missään tapauksessa.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Mane kirjoitti:
Nykyehdoilla, eli ilmaiseksi työvoimaksi televisioyhtiölle, en missään tapauksessa.


Ala nyt Mane suutu (taa ei oo henk koht), mutta taa on sita mita ma olen aina suomalaisuudessa vihannut ja myoskin nauranut: mennaan niin pitkalle tietynlaisessa kateudessa, etta jopa oma etu unohdetaan/sivuutetaan, kunhan vaan kukaan toinen se saa siita mitaan etua/hyotya. Se on se tarkein juttu.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Niin, siis en näe mitä etua MINÄ saisin siitä, että menisin palkatta "häkkiin" ihmisten katseltavaksi useaksi kuukaudeksi.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
E kirjoitti:
a) En oikeasti halua jättää nykyistä elämää työn, Bluesin, vaimon jne asioiden vuoksi jopa kolmeksi kuukaudeksi.
Kai tiedät että olet poikkeuksellisen onnellinen mies? Monelle nuo luetellut asiat olisivat nimenomaan syitä pyrkiä Big Brotheriin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
En mistään rahasummasta.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
repe_joke kirjoitti:
En mistään rahasummasta.

Äläs nyt, taatusti löytyy jokin summa minkä tähden sinäkin luopuisit periaatteistasi...

Nykyisillä summilla minua ei saisi BB-taloon edes päiväksi - jos summassa olisi muutama nolla lisää niin voisin harkita asiaa vakavastikin. Tosin en usko, että tässäkään tapauksessa minulla olisi jakoja - veikkaan, että minut pudotettaisi ensimmäisessä äänestyksessä liian tylsänä ja värittömänä "hahmona".

Vastasin siis kyselyyn "Ei" koska sellaisia summia joista minä ahterini liikauttaisin ei koskaan Suomessa maksettaisi tällaisessa ohjelmassa kilpailijalle.

vlad.
 

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
No en helvetissä menisi. En ole ko. sarjaa seurannut mutta käsittääkseni siellä ei saa käydä edes rauhassa paskalla, kun koko ajan kamera seuraa. Lisäksi saisi käydä ihan uskomaton pulla, että tulisin siellä toimeen kaikkien kanssa. Jos pidemmän aikaa joutuisi jonkun umpiääliön kanssa viettää samassa tilassa niin eipä paljoa motivoisi jäädä sinne. En ole ehkä myöskään tarpeeksi "värikäs" henkilö, että katsojat jaksaisivat meikäläistä siellä katsella.
 
Saattaisin mennä sillä ehdolla, että sukulaisia ja kavereita ei raahattaisi studioon. Jos kilpailija b puristaa kilpailijar c:tä pepusta, ei siihen tarvita suvun, kavereiden tai psykoanalyytikon tulkintaa.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
En menisi.

Sinänsä, jos töiden ja opiskelujen järjestely sen sallisi, voisin kyllä harkita ulkomaailmasta eristäytymistä kolmen kuukauden ajaksi ennestään tuntemattomien ihmisten seurassa. Mutta kamerat seuraamaan? Ei kiitos.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
1Timer kirjoitti:
Ala nyt Mane suutu (taa ei oo henk koht), mutta taa on sita mita ma olen aina suomalaisuudessa vihannut ja myoskin nauranut: mennaan niin pitkalle tietynlaisessa kateudessa, etta jopa oma etu unohdetaan/sivuutetaan, kunhan vaan kukaan toinen se saa siita mitaan etua/hyotya. Se on se tarkein juttu.
Tuossa Manen mainitsemassa ei ole mitään siitä, mitä edellä kuvailit. Ymmärrän, mitä ajat takaa, koska siihen toisinaan törmää ihmisten kanssa keskustellessa, mutta miksi kenenkään pitäisi suostua BB:n kaltaisiin älyttömyyksiin nimellistä korvausta vastaan? Mulla on vähän sama juttu kuin vladilla, eli Suomessa tuskin koskaa maksetaan sellaisia palkkioita, että minä lähtisin kolmeksi kuukaudeksi nöyryyttämään itseäni.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Mä menisin ihan vaan sen takia, että mulla olisi mahdollisuus spedeillä ja nolata itseni mahdollisimman pahasti ja monen silmäparin edessä.
Kelatkaa nyt miten siistiä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
vlad kirjoitti:
Äläs nyt, taatusti löytyy jokin summa minkä tähden sinäkin luopuisit periaatteistasi...

Raha ei tuo minulle onnea.
Miksi minä menisin johonkin paikkaa, jossa olisin kuin vankilassa? Paikkaan, jossa ei ole ensimmäistäkään tuttua ihmistä? Paikkaa, jossa sinua kuvataan koko ajan? Paikkaan, jossa elämäsi tärkeimmät ihmiset eivät ole? Paikkaan, jossa et voi pitää yhteyttä noihin tärkeisiin ihmisiin.

Minä tulen onnelliseksi siitä, että saan viettää vapaa-aikani perheen parissa. Eikä mikään rahasumma muuta sitä asiaa.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
En menisi. Lisäksi olisin varmasti niin hmv että ensimmäisessä äänestyksessä lentäisin komeassa kaaressa ulos talosta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
repe_joke kirjoitti:
Minä tulen onnelliseksi siitä, että saan viettää vapaa-aikani perheen parissa. Eikä mikään rahasumma muuta sitä asiaa.
Kyllä minä ainakin harkitsisin asiaa, jos max kolmen kuukauden koomailusta tilille tipahtaisi esim. joku milli. Helppoa erossa oleminen ei olisi perheelliselle, mutta tuollainen summa antaa sen verran mahdollisuuksia toteuttaa eri asioita, että todennäköisesti lähtisin. 50000 eurosta en kuitenkaan lähtisi, nykysäännöillä en voisi edes kuvitella itseäni tuonne.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ehdottomasti vois mennä. Ei huono idea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös