Viestin lähetti Daespoo
Kaikki jotka näkivät Sandwithin ja Vopatin tappelun tietävät että Sandwith löi ottelun parhaan niitin ja aukaisi Vopatin naaman. Se että Vopat sai painittua miehen jäihin ei vielä anna voittoa. Tosin Animal varmaan näki tämänkin Vopatin rökälevoittona niiden samojen lasien läpi joiden läpi Alpo näyttää hyvältä koutsilta ja Pena huippu skouttaajana.
Missä olen kirjoittanut, että Alpo näyttää mielestäni hyvältä koutsilta? Tosin kuvauksesti Sandwithin ja Vopatin välisestä matsistakin on niin totuudenvastainen, että liekö sillä väliä, että tuokaan heittosi ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Keep on going.
Mitä olen kuullut Pasin vastustajista Englannin liigasta niin sanoisin että on kovempaa seuraa kuin Vopatin vastaavat NHL:ssä.
Minä olen kuullut, että joidenkin mielestä Kuun takana on asutusta ja muuta todistettahan siihen ei sitten tarvitakaan.
Sinällään on tietysti äärimmäisen hupaista, että kaiken maailman sohvaperunat yrittävät arvostella IFK:n scouttausta ja oma ehdottoman varma käsitys asioihin perustuu kuulopuheisiin. Hupaisaa. Etenkin kun jopa netistä löytyy sikäläisen sarjan innokkaita tappelufaneja, jotka ovat kyseisen sarjan tappeluita listanneet.
Lista kertoo sen että Vopat ei ole tapellut yhtään top-heavyä vastaan NHL:ssä ja tappeluita on muutenkin vain 8. Eli olet taas Animal pihalla kuin lumiukko.
Pratt, Iginla, Simpsonx2, Hunter, Helenius, Marshall, King
Niinpä. Reid Simpson, Dale Hunter, Sami Helenius ja Kris King. Marjanpoimijoita kaikki, joita jokainen SM-liigan suunsoittaja veisi kuin märkää rättiä. SM-liigassa on tosiaan niin kova taso, että tuon tason kavereita on varaa vähätellä mennen tullen.
Sukeltamisista Roman Vopat farmissakin keräsi kovia minuutteja. Ei ollenkaan sen vuoksi, että hanskat olisi tarvittaessa tippunut. Samoin Saksassa voitettuaan sarjan jäähykuninkuuden.
Ei yhtään heavyweightiä tai pure-goonia Vopatin listassa, Nielikäinen on sentään tapellut kunnon hulluja vastaan. Vopatillakin on vain 8 tappelua NHL:ssä
Montako matsia Nielikäinen on tapellut NHL:ssä, jos on varaa dissata Vopatin matseja? Näyttää tekevän tiukkaa saada peliaikaa edes SM-liigasta, joten se siitä. Ei kannata ihan nopeasti alkaa vertaamaan siinä suhteessa nuorempaan mieheen, joka on treidattu Gretzky-diilin yhteydessä toiseen seuraan pelaamaan.
Sitä paitsi tuo sinun 8 tappelua pitää sisällään ainoastaan kauden 1998-1999, että se siitäkin "faktasta". Siitä nyt puhumattakaan, että tuo 8 tappeluakaan sisältävä fight card ei riitä edes kyseiselle kaudelle. Siitä puuttuu mm. Jim Cummins Vs. Roman Vopat (29.01.1999).
Suosittelen jatkossa ottamaan paremmin asioista selvää ennen kuin lähdet pohtimaan kuka on pihalla ja kuka ei.