Melkein sukua lappeenrantalaiselle kiekkojulkkikselle!

  • 14 625
  • 67

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Tämä onkin niin hauska ketju, että jatketaan vähän matkailuteemaisesti parilla rivillä.

Olen lentänyt Vilin kanssa samalla koneella Helsingistä Riikaan. Aikaa useita vuosia, mutta pelaajaura oli loppunut jo silloin. Moikkasin kyllä "SaiPa-veljeä" kohteliaasti koneesta poistuessa.

Olen lentänyt Virran Pexin kanssa samalla koneella Turusta Krakovaan. Bongasin Pexin vielä kaupungilla myöhemmin hevoskärryjen kyydissä.

Olen istunut viereisessä pöydässä Sami Venäläisen kanssa Helsinki-Vantaan yläkerran sporttibaarissa. Itse revin 10,90€ hintaista lapparia kitusiin, mutta Venäläinen daaminsa kanssa tutustuivat ihan ruokalistaankin.

EDIT: Ai niin, kerran aamuyöllä Tallinnassa, varsin jääkiekkotäyteisen päivän (etkojen, jatkojen ja kaikkien siltä väliltä) jälkeen, valuessani räkä poskella Park Inn by Radisson City Centraalin ovista sisään, havaitsin SaiPan valmennusryhmän jäsenten ja joidenkin muiden heidän seurassaan viettävän iltaa hotellin aulassa. Totesin heille osapuilleen näin: "Pojat eikö olekin ollut jo melkoisen pitkä päivä? Menkää tekin jo nukkumaan."
 
Viimeksi muokattu:

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kaverini oli samoilla jäillä, kuin Nokelainen. Petteri pölli kaverin kiekon korjatessaan maalista säkillisen kiekkoja talteen. Kaveria harmitti kovasti, kun NHL-miljonääri vei kiekon, mutta ei uskaltanut sanoa mitään. Pihisi tästä vain myöhemmin.

Olen myös töissä yhden entisen pakin kanssa. Hän on pirullisen hyvä pelaamaan jääkiekkoa omien tarinoidensa mukaan ja niitä onkin kuultu moneen kertaan.
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Olen ollut alasti Pentti Matikaisen kanssa - uimahallin saunassa Helsingissä. Pena tietenkin heitti löylyä...
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olen kaljoitellut Oululaisessa baarissa Ryan Glenin kanssa hänen pelatessaan Kärpissä.

Tirkkosen pexin ja Sannin kanssa kaljoiteltiin kerran Jyväskylässä.

Tuomisen Jonin vaimon kyydillä menin kerran kotia kaljoittelu illan jälkeen.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ville Hämäläisen sisko on opettanut minulle ruotsia yläasteella.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Viime viikonloppuna joku viereisessä pöydässä istunut esitteli itsensä Ojantakasen anopiksi nähtyään SaiPan logon rinnassani.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Meidän joukkueessa pelaa Nicke Westerholmin serkku(muistaakseen, no jotai sukua). Myös Tuomo Ropon kanssa tuli nuorena pihapelejä pelattua.
 

redpecka

Jäsen
En tiennytkään että joka toinen on näin syvällä ytimessä saipakuvioissa. Ihme sisäsiittoista jengiä niin kannattajat kuin toimistokin.

Minä en tunne ketään. Oon silti jutellut Jack Barryn kanssa. Ei liity mihinkään, mutta kunhan mainitsin.
 

Altec

Jäsen
Aikoinaan pikkupoikana tuli käytyä Petteri Nokelaisella ihan kotona asti. Tähän toki edesauttoi yhteinen tuttumme.
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Sainkin uuden melkein julkkis -kokemuksen tässä tuoreeltaan. Kaverini oli kuulemma eilen Kouvolan yössä laulamassa karaokea Joonas Odenin kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös