Vapaan keskustelun puolella on humoristinen ketju nimeltä "melkein sukua julkkikselle". Ajattelin aloittaa tällaisen keskustelun, koska Lappeenranta kuitenkin on niin pieni kaupunki, että useimmilla on varmaan jonkinlainen suhde johonkin alueen kiekkovaikuttajaan.
Omat siteeni lehmusten kaupungin kiekkosuuruuksiin ovat mm. seuraavat:
- Olen ostanut olutt...cokista Jouko Viljakaiselta.
- Ennen tutustumista isääni äitini seurusteli SaiPan teinitähden, Antero Väätämöisen, kanssa. Lähes kiekkogeeni siis minullakin.
- Linjatuomari Henri Tukia on käynyt syntymäpäivilläni, kun olin 5-6 -vuotias. Asia selvisi, kun katselin joululomalla vanhoja valokuvia ja ihmettelin, miksi yksi lastenkutsujen vekara näytti niin tutulta. Vanhempani tiesivät kertoa, että sehän on Tukian Henkka. Yritin jo lastenkutsuilla lahjoa Henriä tyyliin "saat kolme Mariannea, jos vihellät vastustajalle enemmän paitsioita kuin SaiPalle". Henri jätti asian harkintaan, eikä ole vielä ilmoittanut päätöstään.
- Olin samalla rippileirillä Antti Aallon ja V-P Nutikan kanssa.
- Ex-SaiPa-pakit Tommi Hyyrynen ja Timo Lohko ovat vanhoja työkavereitani.
- Kaverini sylikummi on Mikko Myllykosken äiti.
- Olen tarjonnut Jonas Hemmingille oluet baarissa liigaan nousun kunniaksi.
- Murmeli on vanha koulukaverini yläastevuosilta ja SaiPa2000 lukiosta.
Koska näinkin vahvasti olen kiinni SaiPan organisaatiossa jo pitkältä ajalta ihmettelen sitä, miksi Kaarna ei ole tarjonnut minulle sopimusta ja ykkössentterin paikkaa. :D
Omat siteeni lehmusten kaupungin kiekkosuuruuksiin ovat mm. seuraavat:
- Olen ostanut olutt...cokista Jouko Viljakaiselta.
- Ennen tutustumista isääni äitini seurusteli SaiPan teinitähden, Antero Väätämöisen, kanssa. Lähes kiekkogeeni siis minullakin.
- Linjatuomari Henri Tukia on käynyt syntymäpäivilläni, kun olin 5-6 -vuotias. Asia selvisi, kun katselin joululomalla vanhoja valokuvia ja ihmettelin, miksi yksi lastenkutsujen vekara näytti niin tutulta. Vanhempani tiesivät kertoa, että sehän on Tukian Henkka. Yritin jo lastenkutsuilla lahjoa Henriä tyyliin "saat kolme Mariannea, jos vihellät vastustajalle enemmän paitsioita kuin SaiPalle". Henri jätti asian harkintaan, eikä ole vielä ilmoittanut päätöstään.
- Olin samalla rippileirillä Antti Aallon ja V-P Nutikan kanssa.
- Ex-SaiPa-pakit Tommi Hyyrynen ja Timo Lohko ovat vanhoja työkavereitani.
- Kaverini sylikummi on Mikko Myllykosken äiti.
- Olen tarjonnut Jonas Hemmingille oluet baarissa liigaan nousun kunniaksi.
- Murmeli on vanha koulukaverini yläastevuosilta ja SaiPa2000 lukiosta.
Koska näinkin vahvasti olen kiinni SaiPan organisaatiossa jo pitkältä ajalta ihmettelen sitä, miksi Kaarna ei ole tarjonnut minulle sopimusta ja ykkössentterin paikkaa. :D