Melkein sukua julkkikselle

  • 262 594
  • 1 344

Vladu #79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tshekki
Väinö Linna oli renkinä isoisäni isän tilalla Näsijärven rannalla ja kirjotteli Tuntematonta Sotilastakin siellä.

Koivusalon Timppa peruutti melkein mun päälle Volvollansa.

(Tsaaaah, sehä ny heppu oli!)
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hetken aikaa tuli tapailtua rottakiekkoilija Jani Kiviharjun (ex-TPS, nykyinen Mulhouse Scorpions) serkkua.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Viestin lähetti Pärde
Siskoni ex-työkaverin ex-mies on "duunannut" Jan Calounin vaimoa.

Jokaisen siskon ex-työkaverin ex-miehen kummin kaiman serkku on.
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Tatu Ferchén on pikkuserkkuni. Ja Ransu Karvakuonon ääni Pertti Nättilä on kanssa jotai läheistä sukua..
 

miss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Nyt popstarsissakin vaikuttava Risto Asikainen on kummisetäni.

Kassallani on käynyt Vladimir Vujtek, Janne Lahti, Vladimir Sicak, Tuukka Mäkelä, Tomas Kucharcik, Jyrki Louhi, Toni Mäkiaho, Tony Virta ja Teemu Aalto.

Edellä mäinituista herroista, Kucharcikin, Louhen, Mäkkärin, Aallon, Mäkelän ja Virran kanssa on tullut juteltua pikkasen.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Viestin lähetti Markus91
Jari Kurri on mummoni sikontytön mies. Eli ei oikeastaan sukua mutta kuitenkin.

Eli mummosi siskontyttö on siis Vanessa "välivuosimissi" Forsman.

Jostakin sukuselvityksestä kävi ilmi, että olen jotain kaukaista sukua Eino "pääsi yllättämään" Grönille. Asia, josta ei voi kuin ylpeillä.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Olen perseserkku (eli "duunannut" samaa muijaa) Veli-Pekka Nutikan ja Sebastian Sulun kanssa. (En kuitenkaan samaan aikaan!)
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viestin lähetti Rolf Paski
Olen perseserkku (eli "duunannut" samaa muijaa) Veli-Pekka Nutikan ja Sebastian Sulun kanssa. (En kuitenkaan samaan aikaan!)
No eihän sinua kukaan Ruotsin maajoukkuepelaajaksi väittänytkään?

Itse olen sukua julkkikselle, kuin myös kiekkovaikuttajalle. En kerro nimiä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
- Amerikan Yhdysvaltojen itsenäisyyden puolesta taisi ratkaisevan äänen antaa eräs John Morton. Kaveria pidetään sukuuni kuuluvana, tosin en taida edustaa häntä suoraan alenevassa polvessa.

- Ystäväni jutteli Ossi Väänäsen kanssa baarijonossa joskus World Cupin aikoihin. Sattui vielä kysymään Ossilta, että onko Rami tulinen kaveri.

- Itse olin tekemässä Suomen ensimmäistä kevyen liikenteen liikenneympyrää Porin rautatieaseman taakse, joten sukulaiseni voivat ylpeillä tällä saavutuksella.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Viestin lähetti Spac
Ja Ransu Karvakuonon ääni Pertti Nättilä on kanssa jotai läheistä sukua..
Ransu Karvakuono on taas selkeästi sukua minulle. Pitäs kai taas käydä ajelemassa leuka...

Joku sukulaiseni sijottui neljänneksi Sidneyn 2000 olympiailaisissa jossain lajissa (ehkä purjehdus tai ammunta). Kyseessä on suomalainen mies henkilö, jonka nimeä en juuri nyt muista, mutta sen kuulin, että sukuun kuuluu.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Mato Valtonen onkin isäni pikkuserkun mies, pistäkääpä paremmaksi! ;)
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Eräs ystäväni pelasi junioreissa pietarsaarelaista jalkapalloa yhdessä Aleksei Eremenko juniorin kanssa samassa joukkueessa. Tästä on aikaa, kaverinikaan ei esim. A-ikään asti tainnut palloa potkia.
 

Matsku

Jäsen
Viestin lähetti sampio

- Ystäväni jutteli Ossi Väänäsen kanssa baarijonossa joskus World Cupin aikoihin. Sattui vielä kysymään Ossilta, että onko Rami tulinen kaveri.
Pistän paremmaksi: Ossi on naapurini/kaverini serkku. On monesti pysäyttänyt mersunsa meidän pihalle. ;)
Tykkää lahjoittaa meille (tai oikeastaan serkullensa) komposiittimailoja... :)
 
Erään kaikkien tunteman poliitikon jälkikasvu uhkasi poistaa minut eräästä rakennuksesta väkivalloin, jos käyttäytymiseni olisi jatkunut samanlaisena kuin hetkeä aiemmin.

Otin vinkistä vaarin eikä mitään tapahtunut, joten asia on ihan oukei.

Lisäksi eräs hyvä tuttavani on hölmöillyt saman poliitikon asunnossa oikein huolella. Itse asiassa aina monikin tuttuni, mutta itsepähän tilasivat.

Tommi Mäkinen oli kerran meillä kahvilla. Ukko korjasi sen pärrää tai jtn.

Se Suuren Seikkailun joskus voittanut jamppa on kuulemma jotain sukua. Pikkusisko oli saanut siltä oikein nimmarinkin jossakin sukulaisen häissä. Nimestä ei hajua, mikä lie turha jantteri...

Eräs Harjun kesäteatterissa ja eräässä Kauppakadun hippibaarissa useissa näytelmissä esiintynyt urpo on kanssani hyvää pataa. Häntä on kuvattu useisiin "alan" julkaisuihinkin, vieläpä oikein kehujen kanssa. Sama tyyppi on muuten myös toistaiseksi syntymättömän ja siittämättömän lapseni oikea biologinen isä!

edit: lisäyksiä ja kirjotusvhirheitä
 
Viimeksi muokattu:

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Jahs, pistetäänpäs sitten kova kovaa vasten:

Minä olen uinut samassa uima-altaassa samaan aikaan Hanna-Maria Seppälän kanssa.

Olen uinut samassa uima-altaassa Antti Kasvion kanssa. ;)

Antero Mertaranta on astunut varpailleni.

Tuomas Holopainen lienee hyvin "läheistä" sukua minulle, tyyliin ÄidinSerkunSiskon KummipojanTytönKaima, mutta sukua kuitenkin!

Olen jutellut Aake Kallialan kanssa puhelimessa.

Tässähän näitä alkuun, muitakin muistuu varmasti mieleen ajan kanssa.
 

Mikko-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Serkkuni tuntevat Jere Lehtisen ja ovat ostaneet häneltä auton jonka kyydissä olen myös itse ollut.
Pasi Nurminen on ollut setäni luona ryyppäämässä. Itse Nurminen kutsui setäni ja hänen perheensä Atlantaan 2viikoksi ja he asuivat sen ajan Pasin luona.

No eipä tule oikein muuta mieleen, ai niin, Matti Nykänen yritti opettaa minua pelaamaan pajatsoa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaverini oli äsken SUB-TV:n laatusarja Anopissa kilpailijana.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Sistis
Kaverini oli äsken SUB-TV:n laatusarja Anopissa kilpailijana.

Kaksi miekkosta, jotka ovat minua joskus aikaisemmin ns. yrittäneet, ovat myös tuossa kyseisessä ohjelmassa olleet kisailemassa. Toinen "voitti", toisella ei tainnut olla toivoakaan. Tunsin myötähäpeää, vaikka en kummastakaan ollut koskaan pätkääkään kiinnostunut.

Olenko minä nyt myös melkein sukua Sistikselle?
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti metsänpeikko
Olenko minä nyt myös melkein sukua Sistikselle?

Valitettavasti kyllä...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti metsänpeikko
Tunsin myötähäpeää, vaikka en kummastakaan ollut koskaan pätkääkään kiinnostunut.

Meikäläisen kaveri oli valitsijana. Eräänlainen 'herra X'. Täytyy sanoa, että nauroin moneen otteeseen ohjelman aikana. Varsinkin kun tiesin, että ohjelmassa esiintymisen takana oli humalaspäissään saatu neronleimaus. Myötähäpeää en tuntenut missään vaiheessa, vaikka en olekaan kaveristani ollut koskaan pätkääkään kiinnostunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös