Melkein sukua julkkikselle

  • 262 590
  • 1 344
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Onhan näitä. Hauskinpana ehkä ymmärtääkseni Sinuhe Wallinheimon isä tai pappa on joskus vienyt meiltä veneen perämoottorin. Sitten läheltä liippaa Julma-Juha Väätäinen, joka on äitini sukulainen. Sitten on semmoisia vähemmän kiinnostavia julkkiksia.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Josko julkaisisit niitä täällä, joku voisi roposen pistää tulemaankin? :)

Ei kai tähän voi muuta sanoa kuin "tarkkailkaa Rööri-Corneria"... Ei kyllä oikeasti taida olla noita kirjoituksia tallessa.

Mutta tulipa jotenkin samalla mieleen ketjuun sopiva maininta. Kaveri bongasi isoveljensä naapurin jonkun Jallun kontaktipalstalta valtikka kädessään. Oltiinkin aina mietitty että onko noilla palstoilla ihan oikeiden ja olemassa olevien ihmisten ilmoituksia. Asia selvisi tuon myötä ja samalla melkein sukua julkkiksellekin siis.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Meikäläisen naapurissa asuu Frank Mobergin veljen tytär..... Siis voisin sanoa päättäväni melkein HIFK:n asioista. Vaviskaa.....
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eräs tuttuni on rallimies Mikko Hirvosen sisar :o
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Siskoni on huutanut joskus 90-luvulla Lutakon portaikossa Ville Valolle, että onko noussut kusi päähän.
Oletan kysymyksen olleen jo tuolloin retorinen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oletan kysymyksen olleen jo tuolloin retorinen.

Itseasiassa etenkin tuolloin. Erittäin luotettavasta lähteestä, lähde ei ole siskoni, tulleen tiedon mukaan Ville Valo ei enää ole niin kusipäinen ihminen kuin joskus aikoinaan. Toisaalta taitaa se hiljaiselo opettaa nöyryyttä myös kusipäille.

e. Sama lähde on huhunnut Jarkko Immosta takaisin JYPiin jo muutaman vuoden. Mutta ensi kesänä julkaistaa viiden vuoden sopimus.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen jutellut Candice Swanepoelin jollekin sukulaiselle pitkät tovit. Tuo kyseinen kaveri nimittäin toimi vielä jokunen vuosi sitten Sutera Harbourissa (Kota Kinabalun sataman vieressä oleva viiden tähden hotelli) pr-päällikkönä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaverini seisoi viitisen vuotta sitten tamperelaisella torilla ja odotteli yhteiskuljetusta Puntala-rockiin. Mies seisoi hieman erillään niistä kaikenmaailman punkkareista, pari Alkon muovikassia siinä jaloissaan toki odotteli. No sellainen maalattu ja sotkettu bussi pysähtyi kaverini kohdalle, kuski hyppäsi autosta ulos ja kätteli kaverini. Kaveri vain ajatteli, että onpahan hyvä palvelu, kun festaribussia kuskaava kaverikin kättelee ja esittelee itsensä. No, sitten sinne autoon päästyään kaverini huomaa, ettei ne nahjukset siitä vähän matkan päästä astu kyytiin. Siinä vaiheessa alkoi raksuttamaan ja kaveri kysyikin kuljettajalta, että eikös me olla Puntalaan menossa? Kuski vastasi, että Heinolassahan meillä on keikka.

Lopulta selvisi, että kyseessä oli Peer Güntin keikkabussi ja kuski luuli kaveriani bändin uudeksi äänimieheksi, joka piti myös tuolta samaiselta alueelta noutaa. Syyksi selvisi ne pari Alkon muovikassia ja selitys oli: "Sulla oli noi äänimiehen eväät".
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Vaimon ex-työkaverin sisko on Kimmo Timosen vaimo. Linkki siis löytyy Phillyn suuntaan. :)
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
90-luvun alussa Isäni söi lounasta Tanskalaisella Golf-klubilla samassa pöydässä Torben Ulrichin kanssa.
Tämä Torbenhan on Lars Ulrichin isä, ja Larshan on Metallican rumpali.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ex-vaimoni on ollut samalla luokalla kuin Ilkka Pikkaraisen veli.

Olen jutellut Carolina Kluftin ja Sergei Bubkan kanssa. Ja Ike Kanervan, mikä nyt ei pinnoja nosta.
 

Kayaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft
Nuorempi palstaväki ei varmaan tunne kyseistä herraa, mutta eräs aikansa julkkis on kerran sanonut minulle suoraan "Haista sinä vittu" ! Kyseessä oli koko Suomen autokoulusetä, jo edesmennyt Enska Itkonen. Tämä tapahtui 90-luvun lopussa silloisessa työpaikassani, eli puhelinmyymälässä. Enska oli sitä mieltä että jonotus ei koske häntä, ja kun huomautin asiasta sain tylyn kommentin. Mutta tilanne oli kai se, että Enskan vaimo oli juuri kuollut, ja hänellä oli varmaan mieli maassa.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaverini, johon minulla on eräänlainen sukulaisuussuhde, on nussinut erästä naisyleisurheilijaa, joka on edustanut maataan yleisurheilun MM-kisoissa. Olin paikalla samassa huoneessa, peitto korvilla krapuloissani. Mainittakoon, että kumpaakaan ei olisi häirinnyt, jos olisin hieman halunnut katsella. Arvatkaa, katselinko...
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kaverini, johon minulla on eräänlainen sukulaisuussuhde, on nussinut erästä naisyleisurheilijaa, joka on edustanut maataan yleisurheilun MM-kisoissa. Olin paikalla samassa huoneessa, peitto korvilla krapuloissani. Mainittakoon, että kumpaakaan ei olisi häirinnyt, jos olisin hieman halunnut katsella. Arvatkaa, katselinko...

Hitsi kun et kerro nimeä, mutta eihän tähän jää vaihtoehdoksi kuin Annemari Sandell.

Itse olen sukua eräälle NHL-pelaajalle. Tämän pelaajan paras kaveri on entinen työnantajani.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nuorempi palstaväki ei varmaan tunne kyseistä herraa, mutta eräs aikansa julkkis on kerran sanonut minulle suoraan "Haista sinä vittu" ! Kyseessä oli koko Suomen autokoulusetä, jo edesmennyt Enska Itkonen. Tämä tapahtui 90-luvun lopussa silloisessa työpaikassani, eli puhelinmyymälässä. Enska oli sitä mieltä että jonotus ei koske häntä, ja kun huomautin asiasta sain tylyn kommentin. Mutta tilanne oli kai se, että Enskan vaimo oli juuri kuollut, ja hänellä oli varmaan mieli maassa.
Se on gauheeta. Enskan vaimo olisi varmaan sen verran odottanut siellä toisella puolen, että Enska ehtii jonottaa ja saada kapulan kouraansa ihan kunnollisessa järjestyksessä.
 

Kayaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft
Enska oli muistaakseni tullut siirtämään vaimonsa puhelinosuustodistuksen omiin nimiinsä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös