Melkein sukua julkkikselle

  • 261 468
  • 1 344

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Töideni kautta olen lähes päivittäin tekemisissä SM-liigan uuden kurinpitäjän Sampo Liusjärven kanssa.
 

Ralph

Jäsen
Serkun ex-koulutoveri ja paras kaveri on Suomen lentopallomaajoukkueen passari.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaulailin yhteisfotossa Lola Wallinkosken/Odusogan kanssa Ruisrockissa viitisen vuotta sitten. Viehko neito on hän ja pidin myös lupaukseni hälle, ettei foto päädy Seiskan sivuille.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Johanna Tukiainen on ollut jatkoilla työkaverin entisen miesystävän luona aikana ennen kuin IHQ-JohQ keksi lähettää Ikelle tekstiviestejä.

Mielestäni suhteeni JohQuun on sopivan läheinen.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Mervi Tapola on isäni pikkuserkku. Ja Mervin mieshän on tietysti Matti Nykänen.

Lisäksi isäni on kerran työntänyt Irwinin hajonnutta autoa parin muun miehen kanssa. Irwin itse katsoi sivusta ja kun häneltä kysyttiin, että ei hän viitsisi itse osallistua niin Irwin tokaisi, että "En mää. Mää oon nii helvetin laiska."
 
Viimeksi muokattu:

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toni Nieminen on pelannut kaverini isoveljen tietokoneella.

Lisäksi toinen kaverini on ajanut Virpi Kuitusen kotikylän läpi.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kaveri oli nähnyt Antero Mertarannan terassilla.
Pekka Koskela on samassa sukukirjassa.
Olen saanut baarissa paukun Jasper Pääkkösen siivellä.
 

Baldrick

Jäsen
Anita Hirvonen on isoisäni pikkuserkku.

Matti Nykänen kävi nuorena jullina ensimmäisiä mitaleita voittaessaan isomummoni luona pullakahveella.

Olen halannut Anna Abreuta ja sanoin sille, että oot muuten aika kisu.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Näin Antero Mertarannan viikko sitten. Oli vielä rumempi kuin televisiossa. Antero on myöskin maininnut nimeni, kun 1990-luvulla urheilin televisiossa. (ei sitten mitään paskaa läppää tuosta, että olinko tv:n sisällä...)

Juha Mieto on pilkkonut isäni tuomia halkoja.

Isäni on ollut samaan aikaan kävelyliikennevaloissa Matti Vanhasen kanssa. Tapahtumapaikkana Tallinna. Matilla olisi ollut enempikin asiaa, vaan isä suksi muualle.

Veljeni on muutaman kerran kreisibailannut DTM:n vippitiloissa Anna Abreun, Panu Lanoksen ja yhden saman formaatin hintin kanssa, joka sivumennen sanoen yritti iskeä (heteroa) veljeäni.

Olen nukkunut samaan aikaan erään kaikkien aikojen Suomen yleisurheilun tilastokympin kanssa samassa sängyssä. Ei ollut Johanna Halkoaho.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Appiukkoni on sanonut krapulassa mökiltä heräävällä Iiro Seppäselle: "Jahas Copperfield, koitas taikoa toi oksennus vittuun tosta."
 
Anita Hirvonen on isoisäni pikkuserkku.

Katohan vaan, terve sukulaismiehelle! Jotain ei-nyt-ihan-lähisukua sitä ollaan Hirvosen Anitan kanssa täälläkin. Pikkuveljeni on jopa hämmentävän paljon Anita Hirvosen näköinen. Se on asia, johon haluaisin vielä jonain päivänä kunnollisen selityksen.

Toisen pikkuveljeni kihlattu on yllättävän läheistä sukua Rantasiloille, Juhalle ja Marille nimittäin.
 

Baldrick

Jäsen
Katohan vaan, terve sukulaismiehelle! Jotain ei-nyt-ihan-lähisukua sitä ollaan Hirvosen Anitan kanssa täälläkin. Pikkuveljeni on jopa hämmentävän paljon Anita Hirvosen näköinen. Se on asia, johon haluaisin vielä jonain päivänä kunnollisen selityksen.

Toisen pikkuveljeni kihlattu on yllättävän läheistä sukua Rantasiloille, Juhalle ja Marille nimittäin.

No kappas kehveliä. Julkkisten lisäksi sukua jatkislaiselle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mikä oli Halvarin Mikan reaktio aamulla, kun hän heräsi krapulaisena ja löysi sinut vierestään?
Ei ollut Halvari, kylläkin muuan miespuoleinen juoksija. Ei sitä aina ole ollut seuroilla varaa koviin moneen huoneeseen. Oli sentään parisänky, ei tarvinnut lusikka-asennossa nukkua...
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Meillä on samanlaiset verkkarit Sami Heleniuksen kanssa. Mies itse sanoi.

Olen pelannut jalkapalloa Salkkareiden Amin(Tuomas Reunanen(?)) kanssa.

Juha Riihijärvi on minulle jotain erittäin, erittäin kaukaista sukua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös