Melkein sukua julkkikselle

  • 262 641
  • 1 344

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Mutta entäs tämä: Äitini tuntee tai ainakin tietää Sauli Niinistön nykyisen vaimon ja ovat kuulemma useasti keskustelleet jossain yhteyksissä.

No entäs tämä: Niinistön uusi anoppi oli tuttuni työkaveri Porin Terveyskeskuksessa joskus.
 

Reckless

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Sami Kapanen
Tuttavani on Matti Nykäsen poika. Ei tosin ikinä halua että Matin nimeä edes mainitaan hänen läsnäollessa.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Juttelin eilen Miss Iowa 2009:n kanssa. Eli käytännössä tunnen kaikki Las Vegasin loppukilpailuun osallistuvat tytöt.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tänään taitoluistelun EM-kisoja isäni luona katsellessani minulle selvisi, että isäni kummisetä on Susanna Pöykiön pappa (isänisä). Siis enhän oikeastaan ole melkein sukua julkkikselle, vaan suorastaan lähisukulainen. Jos nyt iskenkin Susannan, niin olenko sukurutsaaja.
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Siskoni on ollut Olavi Uusivirran kanssa samaan aikaan hississä.
 

jpet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
- Laulajatar Eini vilkaisi minua flirttailevaan tyyliin R-Kioskin jonossa, mutta siitäkin on jo aikaa.
- Vaimoni veljen kaveri voitti eilen Jussi-palkinnon.
- Äitini on tavannut Kirkan.
- Jukka Virtanen yritti kerran ängetä pöytäämme, joskin se jäi yritykseksi.
- Isoisäni pikkuserkku palkittiin Mannerheim-ristillä.
- Siskoni tuntee BB-Sorellan.
- Ystäväni mummo on tavannut SS-Himmlerin.
- Erkki Toivanen on vieraillut talossamme tosin edellisten asukkaiden aikana.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Persettäni kuvattiin Nelosen esittämään Sairaala-sarjaan.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Olin pari viikkoa sitten syntymäpäivillä, jossa oli myös Kalervo Kummolan serkku. Siis toisin sanoen melkein rakennan Tampereelle jäähallia.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
En tiedä kuuluuko tämä tänne mutta 69 Eyes yhtyeen Bazie on kussut kaverini päälle kesken Hanoi Rocksin keikan Tavastialla.
 

Rocco

Jäsen
Olen ajanut autolla samaa tieosuutta missä James Bond rusikoi Aston Martininsa ja pari Alfa Romeota uuden Bondin alkukohtauksessa.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Pikkuveljeni luokalla on poika, jonka isä näytteli Metsoloissa. Olen sanoinkuvaamattoman ylpeä!
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Isäni äidin pikkuserkun mies on muuan Jorma Vehmanen...Ainiin, olen syntynyt täsmälleen samana päivänä Sidney Crosbyn kanssa. Ilmeisesti jääkiekkoilijan lahjat ovat menneet vahingossa väärään perheeseen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
A.W.Yrjänän eno opetti minulle äidinkieltä yläasteella. Sen huomaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olen päivälleen saman ikainen Aleksander Karelinin kanssa. Tulkaa painimaan, saatana!
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sain vähän aikaa sitten tietää isäni äidin puoleisen suvun kirjasta, että entiset SM-liiga pelurit Jan Huokko, aiemmin mainitsemani Jorma Vehmanen sekä Eero Somervuori ovat minulle jotakin kaukaista sukua. Myös Kauppaneuvos Paukkua esittänyt heppu oli päässyt kirjaan.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Tulipa tuossa käytyä Suomenmestari Ilkka Vaarasuon kotona kahvilla. Tajusin sen vasta kun talon emäntä esitteli taulua jossa oli Poika kuvattuna kotinsa pihalla.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Kristiina Brask kävi saman yläasteen meikäläisen kanssa. Onpa hänen kanssaan tullut mm. pelattua kiekkoakin... eli sukua ollaan.

Minun kaverini SAATTAA olla Esa Pirneksen serkku, tästä ei valitettavasti ole täysin varmaa tietoa... eli sukua ollaan.

Tulipa eräänä päivänä tavattua itse Ben "viiksi" Zychkovitzhxchhh (en edes yritä kirjoittaa oikein). Siinä jokunen sana vaihdettiin kaverin kanssa. Benillä oli mukana pari pitkäsäärtä. Sitten hänen piti jo lähteäkkin Ike Kanervan luokse, joka oli siinä parin metrin päässä. Juuri niihin aikoihin Ikellä oli kusiset paikat... eli sukua ollaan.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Noniin. Arto Javanainen on siskoni isän serkku.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ölymppiavoittaja, nykyinen hevosmies Toni Nieminen on vaimoni mummon serkun tyttären poika, toisin sanoen appiukon pikkuserkun jälkeläinen.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Reijo Ruotsalaisen isoveli oli isäni kanssa samalla luokalla.

Ja ihan oikeata sukua minulle ovat Esko Aho ja Suomen ensimmäinen junakaappari (nimi ei mulla tiedossa). Jotain 7-9 sukupolvea kun menee taaksepäin, niin yhteys löytyy eli miltei ydinperhettä molemmat.
 

katinka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiprusoffin veljekset
Jari Tervo on setäni ex-vaimon sisaren tai veljen lapsi. Eli serkun serkku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös