Melkein sukua julkkikselle

  • 262 666
  • 1 344

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Entinen luokkakaverini on avoliitossa Joonas Hytösen kanssa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hannu Toivonen on entinen luokkatoverini ja Juuso Hietanen on jotain kaukaista sukua minulle.

Näiden lisäksi Oskar Merikanto on säveltänyt Kesäillan valssin äitini synnyinseuduilla.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Ikurin turbiini Pate Mustajärvi a.k.a. Tohtori Mustajärvi on serkun isän eno!!! Läheltä liippaa...=)
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Lordin basisti eli Ox on taas entinen luokkakaveri. Sitten muutin Kivenlahden gettosta pois ja eipä sen koomin olla nähty...
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Olen jakanut backstagen Hunksien, Lamourettesin ja kyllä kyllä.. Dollsien kanssa. Melkein sukua siis näille kaikille, parhaita kavereita ainakin. Tähän kun ynnätään illanvietto J-Tukin ja Juulian kanssa niin pistäkääpä paremmaksi!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen jakanut backstagen Hunksien, Lamourettesin ja kyllä kyllä.. Dollsien kanssa. Melkein sukua siis näille kaikille, parhaita kavereita ainakin. Tähän kun ynnätään illanvietto J-Tukin ja Juulian kanssa niin pistäkääpä paremmaksi!

Jukka Jalonen on kätellyt minua!
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Jukka Jalonen on kätellyt minua!

Kättelin Japanin tulevaa keisaria. Nykyinen kruununprinssi

Se babyface osas btw. parempaa englantia kuin minä :lol:
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Muistaako kukaan "The real McCoy" elokuvaa? Siis se Andyn elämästä kertova leffa. Kummisetäni näkyy silloin kun Andy on sairaalassa, niin siinä viereisessä sängyssä.. Ainakin meikäläisillä on melko vahva tunne siitä.. Ainakin äitini muistelee, että hän olisi ollut samoihin aikoihin moottoripyöräkolarissa..

Eli melkein sukua suomirockin kovimmalle jätkälle.. :D
 
-Ville Hämäläinen on tätini veljen...
Jota joskus sedäksi tai enoksi kutsutaan...? Tai joskus jopa isäksi.

-Itsehän siis olen Korven Ranen kanssa jutellut useamman kerran ja käytännössä hänen nuoremman tyttärensä kanssa naimisissa, koska hänenkin kanssaan olen pari sanaa vaihtanut. Eli Kiira on vaimoni ja Rane appiukko.
-Franz Kruger on kaverini kaveri, eli melkein kuin veli. Ja tuo kaverinikin on julkkis, entinen amatöörinyrkkeilyn Etelä-Afrikan mestari.
-BB:stä tutut Marko ja Johan ovat pokailleet kahta tyttökaveriani.
-Ja entinen tyttöystäväni on oman kertomansa mukaan opettanut Saran laulajan soittamaan kitaraa.
-Anne-Mari Bergin rinnat tuijottivat minua himokkaasti, kieltäydyin kuitenkin niiden kosinnasta, koska olenhan Kiiran kanssa jo naimisissa.

Tämän kaiken perusteella taidan olla melkoinen julkkis siis itsekin. Kuukkelistakin löytyy rivikaupalle linkkejä, perkules.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Viikatteen basisti on käynyt kotonamme virittämässä meidän pianoamme.
 

portimo

Jäsen
Pikkuserkku pelasi SM-liigaa KalPassa, Jokereissa ja Ässissä. Ja eksyi myös Ruotsissa eläintarhan puolelle.
Olen kätellyt (sillloista) Oulun piispaa Rimpiläistä.
Istuin aikoinaan Kuopiossa SM-liiga pelissä Juha Tuohimaalle varatulle paikalla.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämän vuoden Idols-bändin koskettimissa näyttää olevan Komulaisen Okke. Oltiin Oken kanssa aikoinaan armeijassa samassa yksikössä. Kuten oli myös Samuli "Teho" Majamäki.
 

sjuttonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, bostonilaiset, italofutis
Pikkusiskoni hyvän ystävän isosiskon poikaystävä on(tai ainakin on ollut, en nykyistä tilannetta tiedä) itse Ville Leino. Olen siis Leinolle hyvinkin läheistä sukua.
 

Evander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meikäläisen peruskouluaikainen teknisen työn opettaja on Teemu Selänteen veli! Melkeen kerran pääsin puhumaan Temelle kännykällä.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Meikäläisen peruskouluaikainen teknisen työn opettaja on Teemu Selänteen veli! Melkeen kerran pääsin puhumaan Temelle kännykällä.

... Mutta hän ei päässyt puhelimeen, koska jäi miettimään kahdeksi kuukaudeksi, että pitäisiköhän tuohon soivaan puhelimeen vastata vaiko miettiä vielä hetki?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös