Melkein sukua julkkikselle

  • 263 222
  • 1 344

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuossa tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa tanssiva keskustan kansanedustaja Antti Kaikkonen oli ennen mun futisvalmentaja, silloin joskus junnuna kun lajia harrastin.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen kussut Ben Zyskowiczin vieressä samaan ränniin. Virtsamme olivat yhtä muuataman sekunnin eli voisin sanoa olevani Benin rakastaja. Ainakin DNA:mme oli yhtä hetken aikaa.

Ps. Kirja tulee kesällä!
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikko Leppilampi on tyttökaverini serkun vaimokkeen siskon mies. Lähes näyttelijäsukua olen siis itsekin.

Lisäksi Lea Laven on äitini enon vaimon tytär. Aikamoista.
 
Viimeksi muokattu:

d2uce

Jäsen
Äitisi enon vaimon tytär ei sitten ole äitisi enon tytär? Pikkuserkku?

Voihan se toki olla vaikka edellisestä avioliitosta tai joku muu äpärä. Mikälie postinjakajan tytär. Aiheellinen kysymys toki.

Olisiko se sitten pikkuserkkupuoli?
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Isäni työkaveri on seurustellut Teemu Selänteen eukon ja sen eukon siskon kanssa. Ei kuitenkaan samaan aikaan.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Sain tuossa kuulla että Jenni Vartiainen on äitini serkun miehen serkun tyttö.

Sehän tekee meistä serkkupuolia neljännessä polvessa.

Tästä olen hyvin ylpeä!

Apropoo. Äskettäin edesmennyt "Ruusuja hopeamaljassa" "Kappale kauneinta Suomea" -viheltelijä Erkki Junkkarinen oli ukkini siskonmiehen puolelta sukua.

Jumankeuta mä oon kova jätkä!
 
Viimeksi muokattu:

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Saksassa on sukunimeni niminen kaupunki, joten olen ilmeisesti sukua koko kaupungille. Olen jopa tilannut sieltä nimelläni varustettuja pyyhkeitä, joihin pyyhin kasvoni aina iltamarssin jälkeen.
Lasken tämän kaupungin julkkikseksi, koska se löytyy kartalta.

Wir kommen. Hande hoch und donnerwetter!
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Kaverini appiukko on Matti Kyllönen. Hän on kotoisin Ruotsista ja hänellä ei ollut mitään hajua (tietenkään) että appiukko on täällä melkein legenda.
Olen ruinannut, että saisin Kyllösen kautta kuskien nimmareita mutta paskat!
Eihän se enää selosta kisoja paikanpäällä joten turha toivo.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
- ala-asteen kolmannella luokalla meitä viikon tai pari opettanut sijainen oli Teemu Selänteen ex-hoito.
- pikkusysterini kummisetä on Saku Koivun pikkuserkku.

Olen siis sukua kummallekin tämänhetkisen Suomi-jääkiekon ikonille.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid

HockeyNator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, kaikki junnut
-Ville Hämäläinen on tätini veljen vaimon veli.
-Pekka Tapani oli liikunnanopettajani ylä-asteella ja lukiossa.
-BB-Riitta asuu tossa 100 metrin päässä.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Jalkapallovalmentaja Juha Malinen on ollut liikunnanopettajani. Kaverini kuitenkin nokitti minua liikunnanopettaja-keskustelussa Hannu Aravirralla.
 

Watson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Arsenal
- Heikki Kovalaisen isoisä on vaimon siskon kummi. Jos Heikki olisi ajanut formuloita kun menin aikoinaan naimisiin, niin olisin siis voinut kutsua Ron Dennisin ja Norbert Haugin häihini. Kyllä yksi mersu aina pihaan mahtuu.

- isän äidin isän isän serkku on legendaarinen Isotalon Antti. Minulle ei siis kannata soittaa suuta.

- Olin istumassa iltaa Gaetano Orlandon ja muutaman norjalaisen kanssa. Porttilaa ei näkynyt. Samana iltana taksijonossa hoksasin että Claude Lapointe ja Ron Tugnutt olivat menossa samaan suuntaan, joten otin poijaat kyytiin ja pistin maksamaan matkan. Arvelin että niillä oli siihen varaa.

- Jokisen Vesa oli samaan aikaan armeijassa ja soitteli yleensä päivystäjänä kitaraa jalat pöydällä. Klamydian 'Harri-biisin-Harri' oli tupamme esimies ja omasi todellakin jonkinlaisen ärrävian. Harri oli sen verran fiksu kaveri että oli kyllä biisinsä ansainnut, vaikka onkin tietääkseni HIFKin kannattaja.

- Risto Dufva ja Erkka Westerlund istuivat kerran vieressäni seuraamassa peliä. Toinen jutteli älykkäitä, toinen oli taitava kiroilemaan.


Ja sitten loppuun huipennukset:

- Istuin vuosia sitten iltaa the Pentin ja muutaman geneettisesti ei-lappalaisen kanssa. Pentti ei juonut kuin vettä, kuulemma pumppu reistaili.

- Salkkareiden Ismon vaimo (siis siviilissä) on isäni pikkuserkku (vai oliko se pikku-pikkuserkku). Ismo on siis lähisukua.
 

Tepe#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport/Real Madrid
Kuulemma olemma sukua Kunnaksen Maurille eli siis koiramäen sukua. Itse enemmän Herra Hakkaraismainen unissakävelijä kyllä.

Vaimon puoli sukua myös Olli Keskiselle Kummeleista. Eli tunnen kaikki muutkin poppoosta. Ja tietysti oma eno pelannut SM-liigassa kiekkoa, muttei ole lahjat mennyt kuin siihen suuntaan kiekon puolella.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Otetaanpa uusiksi tämä listaus ja pidättäydyn tässä ketjussa julkimobongausten sijaan vain orastavissa julkkissukulaisuussuhteissani.

- Äitini entisen "poikakaverin" serkun vaimo on joku Vanessa. Ja sen Vanessan mies, se serkku, on joku Kurrin Jari. Olen siis entisen Miss Suomen ilmiselvä sukulainen.

- Anna-Leena Härkönen katsoi kerran vuonna 2004 minua junassa erittäin himokkaasti. Vieläkin harmittaa, että niin sanotusti jäädyin! Meillä voisi olla jo yhteinen perhe, mikäli olisin tuolloin ollut Mies ja tehnyt sen mitä Miehen pitää tehdä.

- Olen viime talvena jutellut kuntosalilla pitkään Susanna Pöykiön kanssa. Siellä ei silloin ollut muita häiriötekijöinä.

Minulla oli kerran eräissä hallikisoissa Jyväskylässä, muistaakseni vuonna 2000, silmäpeliä Manuela Boscon kanssa - ainakin luulen niin. Ei siis ole kaukana se tosiasia, että olisimme nykyään aviopari. Samallahan tuossa tapauksessa maailmanmestari ja kuusien olympiakisojen kävijä, Harri Kirvesniemi, olisi ollut vaimoni eno ja moninkertainen olympiavoittaja M-L Kirvesniemi vaimoni täti.

Voidaan siis sanoa, että olen elämäni aikana ollut merkittävästi mukana Suomen elokuva-, tv-, urheilu-, missi-, ja kirjallisuusalalla. Läheltä on myös liipannut, etten Manuelan kanssa orastaneen suhteemme johdosta olisin lopulta jotenkin kiertynyt Lahden MM-hiihtojen hemohes-jupakkaankin. Tällöinhän saisin vieläkin pelätä yhdessä Walter Hoferin kanssa, mitä kytköksiä ja Suuria Intergalaktisia Salaliittoja (S.I.S) Jari "Sherlock" Sporttila meistä vielä löytäisikään.

Voi tätä jet set-elämää ja piireissä pyörimisen riemua.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
- Anna-Leena Härkönen katsoi kerran vuonna 2004 minua junassa erittäin himokkaasti. Vieläkin harmittaa, että niin sanotusti jäädyin! Meillä voisi olla jo yhteinen perhe, mikäli olisin tuolloin ollut Mies ja tehnyt sen mitä Miehen pitää tehdä.

Pakko nokittaa, kun iski perisuomalainen kateus tähän väliin.

- Minna Kuukan (sen joskus vuonna 1990-jotain Maikkarilla työskennelleen toimittajan) kanssa vaihdeltiin intensiivisesti katseita eräällä luennolla. Jäädyin.

- Kerran Turkuhallin katsomossa näin Lola Odusogan miehensä kanssa. Mies huomasi, että satuin vilkaisemaan Lolaa. Koko loppumatsin ajan se jätkä vilkuili minua suhteellisen kiukkuisen näköisenä aina, kun sinne päin satuin katseeni suuntaamaan. Ja kyllä, muistan pelin lopputuloksen. Ja GA:lle tiedoksi, heidän lapsensa ei ollut mukana.

- Anu Hälvä (jos ja kun joku ei muista, se vaalea näyttelijätär, Erkin vaimo Metsoloista) on hymyillyt minulle kauniisti vastaan tullessa. Enkä mielestäni edes tuijottanut mitenkään huomiotaherättävästi, joten mikään säälihymy tuo ei voinut olla, ei...
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pitkään mietin ja etsiskelin siniverisiä suvustani, mutta lopulta löysin vain muutaman. Nekin vain äitini puolelta.

- Rakkaan äitini pikkuserkku on Janne "maailmanvahvin" Virtanen eli kaipa sitä voimaa myös minusta meleeekoisesti löytyy.

- Lisäksi tätini seurustelee tällä hetkellä (luulisin että vieläkin) Esko Ahon lapsen kanssa.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Serkkuni on painonnoston alle 18v MM- ja omaa tietääkseni myös saman ikäisten maailmanennätyksen. Eli kyseessä Metallin Ilkka Lukkarinen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös