Melkein sukua julkkikselle

  • 262 666
  • 1 344

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ennätys mies Raipe on serkkuni mies ;) Heh lätkästä on mielenkiintoista keskustella.

Väinö Linna on jonkinasteinen sukulainen, kun
vaan muistaisi.
 
Viimeksi muokattu:

Matwee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Liverpool FC, Suomen maajoukkueet
Tästä sai kyllä päivän parhaat naurut. :p
Suomi nyt on niin pieni maa että jokainen jonkun asteen "julkimon" tietää/tuntee..

Heitetääs omat kehään:
-Kaverini on parin vuoden takainen pesäpallon vuoden tulokas.
-Heitin läppää kansanedustajan(P.Salo) kanssa erään
Helsinkiläisen taidegallerian takahuoneessa. Jutteli kännykkään jollekin toiselle poliitikolle tyyliin "nahkurin orsilla tavataan".
-Entinen Ilves Jari Suorsa seurusteli serkun kanssa vielä joku aika sitten. sitä tapas nähdä aina kaikissa sukusysteemeissä.
-Isäni oli Rauli Somerjoen kanssa jossain tekemisissä nuorempana(en nyt muista tarkkaan, samalla luokalla tai jotain)
-Isäni on Fritz Jacobsonin kaveri (taiteilija joka maalasi nykyisen Paavin muotokuvan)
-Seisoin kahvilan jonossa Salattujen elämien Pete Latun edessä
-Antti Niemi on hyvän kaverini serkku
-Olen kotoisin samalta paikkakunnalta jolla Jorma Ollilan isä asuu


Tää on kyllä aika säälittävvää mutta näitä on hauska lukea. :cool:
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakkohan tähän on osallistua

Poviviulisti Linda Lampenius ja tietokonemoguli,kaikkien nörttien isähahmo Linux Torvalds ovat käyneet samaa koulua
meikäläisen kanssa. Ja Jere Karalahden anoppi on ollut samassa
työpaikassa kuin minä.

Kaukaisin juttu mitä keksin on että duunikaverillani on
ollut Hannu Jortikan vaimo valmentajana jossain Turkulaisesssa
naiskorisjoukkueessa. Vähän off-topic, mutta ei ole omena kuulemma kauas puusta pudonnut siinä tapauksessa
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hoo, vaviskaa...

Hmm.
Yksi sedistäni on Tommi Mäkisen ystävä.
Jarmo Myllys on erään kaverini kummisetä.
Oi tää on hyvä: Olen mennyt jäähallille Heikki Mälkiän kyydissä!
Isäni on Teijo Räsäsen vanha koulukaveri.
Ilkka Alanko tönäisi minua Imatran Big Bandeillä! Vahingossa (niin kai).
Ja loppuhuipennus: SaiPan nykyinen kakkoskoutsi Ari Santanen asuu samassa taloyhtiössä... ja on tuossa lähikaukalossa syöttänyt minulle pari kertaa kiekon. Wohoo!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Hoo, vaviskaa...

Viestin lähetti Pebe
Hmm.
Yksi sedistäni on Tommi Mäkisen ystävä.
Jarmo Myllys on erään kaverini kummisetä.
Oi tää on hyvä: Olen mennyt jäähallille Heikki Mälkiän kyydissä!
Isäni on Teijo Räsäsen vanha koulukaveri.
Ilkka Alanko tönäisi minua Imatran Big Bandeillä! Vahingossa (niin kai).
Ja loppuhuipennus: SaiPan nykyinen kakkoskoutsi Ari Santanen asuu samassa taloyhtiössä... ja on tuossa lähikaukalossa syöttänyt minulle pari kertaa kiekon. Wohoo!

>>> HÄH? Tuohan nyt on pientä! Minäpä olen villeinä ja viriileinä nuoruusvuosinani esim. pylsinyt munankarvat himoliisterissä lätisten erästä erittäin kuuluisaa tv-persoonaa (siis naispuolista). Annettakoon vihjeeksi että kiimamme huippu tapahtui Tohlopissa...

Sen lisäksi olen myös suudellut suoraan suulle Marion Rungia, haistattanut paskat Martti Syrjälle, soittanut Hurriganesin keikalla lavalla tamburiinia, ratsastanut delfiinillä, ajanut moottoripyörällä ison näyteikkunan läpi, vetänyt irti harppuunan nuolen valkohain suupielestä ja syönyt friteerattuja heinäsirkkoja.
Ja tiedoksi: nuo yllä kerrotut OVAT VAIHTEEKSI IHAN TOTTA... jaa, oliskohan pitänyt kehittää näille jutuillle ihan oma viestiketju?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tjaaaaaa...

Sukututkimuksissa on selvinnyt, että muun muassa Eino Leino ja Kyösti Kallio (nyt jo edesmenneet) olivat sukua äidin puolelta. Kyöstin yhteyksiä en muista, mutta Eino Leino oli mummoni äidin serkku. Elossa olevia julkkiksia en tiedä...
 
En taida olla sukua kellekään. Enkä edes muista, olenko tähän ketjuun aikasemmin vastannut, koska en jaksanut tähän aikaan illasta (enkä varmaan muutenkaan) ruveta penkomaan koko ketjua läpi. Mutta hei c'mon - mä olen käynyt monta vuotta sitten Urpo Martikaisen kotona :P (muistaakseni).
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Yyyh... olen chillannut useiden rock-starbojen kanssa ympäri Suomea savuisilla backstageilla ja nähnyt useita maamme ykkösstaroja melkoisessa juubassa ja kaikennäköisissä epäilyttävissä toimissa. Mutta, "code of the road", niistä ei puhuta. ;)
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
No meikäläinen polveutuu vaatimattomasti Ruotsin edellisen kuningassuvun tunnetuimmasta vesasta eli Kustaa Vaasasta. Taisipa Vaasa perustaa jonkinlaisen satamakaupunginkin Suomenlahden rantaan, mikä lie kyläpahanen nykyään :D

Karita Tuomolan kanssa olen ollut samassa hississä yhdessä jonkin lehtimiehen kanssa. Neljä kerrosväliä.

Isä ja äiti on joskus ollut illallisella Johannes ja Kyllikki Virolaisen kanssa.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
- Serkkuni setä pelaa Naganossa Suomen maajoukkueessa.
- Olen vängännyt Riitta Uosukaisen (silloinen opetusministeri) kanssa lepakossa jostain politiikasta. Kännissä tottakai, ja polittikasta tai yleensä mistään en tiennyt mitään.
- Muijan serkku on vehdannut yhen Salkkari-jätkän kanssa.
- Samaisen muijan serkun kämppis on vehdannut Farout juontajan kanssa
- Arto Kuki oli mun kanssa samalla luokalla 6 vuotta persarissa, ja pikkubroidi (4v silloin) laitto Kukin (12v sillon) itkemään hedarilla. (tapaus oli vahinko, Kukia sattui, luupää-broidia ei. :))
- Juttelin Frankie Fredericksin kanssa kesällä -98 (ehdoton hi-light!)...
- ...samana iltana kuvittelin painineeni Stadikalla (Ericsson GP tms.) Nylon Beatin kanssa, tosin en usko siihen itsekään enää.
- Olin lomalla Roomassa samaan aikaan Harkimon kanssa, 07/00.
- Duunikaveri on Risto Mannisenmäen kaveri.
- Myllys ja Laaksonen nauroi meille Saksan MM-kisoissa hallin käytävällä.
- Muija on ollut joskus Panteran backstagella, vaikka ei edes ollut kuullut ennen ko. iltaa koko bändistä yhtään mitään.
- Oon ottanu pituusmittaa Juha Miedon kanssa. Hävisin, tosin niukasti.
- Mun puhelimella on yritetty soittaa känni/onnittelupuhelua Pirjo Manniselle viime talvena Sprintti-kullan jälkeen.
- Yks kaveri on ollut intternetissä (?) :)

Noniin, tossa oli osasto "mekein sukua".. :)
 

YSI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hui kauhistus...

Eppujen veljekset ovatten sukua.

Joskus vuonna keppi ja kivi ollut ex-mieheni on nykyinen elietserien kiekkoilija.

Nykyinen maajoukkuekiekkoilija nimittää minua tyttöystäväkseen.

Yksi SM-kiekkoilija on minun pikkuvelipuoleni (eli lapsuudenaikaisen parhaan kaverini pikkuveli).

Olen ollut Yön Ollin ajamassa taksissa.

Popedan pojat tarjosivat minulle privatebileissä olutta.

Joku tankokuninkas (piru kun en muista nimeä) yritti minua iskeä kerran laivalla.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Isän puolelta jääkiekkossa reilut 20 aikuisten SM-mitalia (60-80-luvuilta)

Isä ex-liigakiekkoilija, joka kyllä oli sen verran heikko, että muistetaan yleensä vain punaisista Titanin luistimista...

Ainiin, ja meidän Ilves-suvun mustalammas: Isän serkun vaimon sisko on naimisissa Timo Jutilan kanssa... En ole ylpeä.

Kyllähän noita ex-kiekkoilijoita kuuluu tuttavapiiriin, mutta mitä niitä luettelemaan..
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Calvinille

Kiva tavata sukulaisiaan näin tsättisivujen kautta.
Tuo Gustaf Vasa on myös meikäläisen sukulainen.
Eihän kerrota kenellekään, että sen toine pojista oli mielenvikainen.

Joku väitti, että historian takavuosilta joku Carl Knutson Bonde ja Katariina Jagelonika olis myös sukulaisia. Olikohan ne mitään urheilijoita tai rokkareita??
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Svante

Hienoa että täällä on muitakin Kustaan jälkeläisiä, on se maailma vaan pieni :)

Olihan siinä sukupuussa niitä historiallisia henkilöitä lisääkin, mutta tuo Kustaa Vaasa jäi erityisesti mieleen kun tuosta sukulaisuudesta oli aikanaan kotipuolessa oikein lehdessäkin juttua. Ja siitä on aina kiva mainita jos joku alkaa kehumaan sukulaissuhteillaan (vaikka Kustaa Vaasan valtakausi ei välttämättä mikään ylpeyden aihe näin suomalaiselle olekaan). Pitäiskin taas ottaa joskus yhteyttä meidän suvun sukututkijaan ja käydä tarkistamassa ketä kaikkia siellä olikaan...
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen ollut yhdeksän vuotta samalla luokalla erään SM-liigakiekkoilijan kanssa, joka herättää tälläkin foorumilla poikkeuksellisen vahvoja mielipiteitä suuntaan tai toiseen. Ja ei se niin hullu ole kuin luullaan :)

Olen lähes ajanut Mika Häkkisen pystyyn kun hän pyyhälsi yllättäen kovalla vauhdilla ulos Helsingin Boss-liikkeestä Erjan kanssa ja pakeni toimittajalaumalta.

Olen avannut oven Petri Keskitalolle.

Olen kertonut Hannele Laurille mistä löytää majoneesia Vallilan S-Marketissa.
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Äidin setä on laulajalegenda Matti Esko.

Isän joku kaukanen pikkuserkku on voittanut hiidossa jonku mitallin joissain olympialaisissa. Nimeä ei voi muistaa.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Vielä kerran Calvin

Kyllä minun mielestäni tällainen sukulaisuus (siis Kustaa Vaasa)
pitäisi näkyä myös taloudellisesti - vaan ei näy.
Perkele, porukkahan asuu meidä sukulaisen perustamassa rannikkokaupungissa, joka sattumoisin on vielä piäkaupunki.
Ja kohta tänne tulee joku EU:n elintarvikekomissaarin virasto tai vastaava.
Mutta fyrgendaalia ei näy tilillä. On se van niin väärin, niin väärin, että...
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Viestin lähetti sininen
Olen ollut yhdeksän vuotta samalla luokalla erään SM-liigakiekkoilijan kanssa, joka herättää tälläkin foorumilla poikkeuksellisen vahvoja mielipiteitä suuntaan tai toiseen. Ja ei se niin hullu ole kuin luullaan :)

Tomek Valtonen?

Anteeksi ylläpidolle chat-viestistäni.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
-Neuvoin vähärauman R-kiskilla jursinov junioria kuinka pelataan veikkauspeliä erien avausmaalien tekijöistä kun hän pyysi apuani.
-Simo Frangeenin vanhemmat muuttivat kotini naapuriin (500 m, mutta kun ollaan maalla ni se on naapuri).
-Torstaina jokerit ässät pelissä kysyin Aravirralta että tulitko katsomaan ässien pelaajia maajoukkueeseen.
-Kävin äsken ostamassa pitsan ja sallamaari nieminen oli vieressäni.
-Leena Harkimo on isäni (R.I.P) pikkuserkku.
-Juhannuksena 94 halasin laulaja pandooraa (hänellä oli punainen PVC puku päällä ja nuorelta mieheltä meinas tulla housuun).
-Armeijassa päästin tintin (jonathan johansson) sisään ikkunasta. Samaisen kaverin syötöstä tein maalin jalkapallo pelissä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olli Jokisen vaimo on ollut samalla luokalla kuin minä.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikö se ole kreikkalainen. Vai kävikö se suomessa koulua. Itse en kyllä asiaa tiedä. Oletko kreikasta.
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Isä oli nuorena Ari Haanpään (nimi ei varmaan sano mitään paitsi tappara faneille)?kanssa samalla luokalla wau,sehän tekee musta melkeen julkkiksen:D
Jukka Puotilan poika on meidän koulussa!
:D :D Ei voi sanoa kun että oon julkkis:D
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Unohdinpas muuten eilen mainita muutaman tärkeän
jutun lisää. Koulupoikana kun tienasin rahaa vääntämällä
pizzoja Pizza Hut nimisessä puljussa esimiehenäni oli
vähän aikaa Nina Frankintytär Moberg. Frankin nuoremmalle
tyttärelle olen joskus 3 promillen humalassa puhunut jotain
puutaheinää jääkiekkoilusta kaverin häissä

Kuntosalilla olen juossut vieriesellä juoksumatolla
Janina Frostellin kanssa (häkellyttävä kokemus sekin)
ja samalla salilla rehkii myös Pietilän Sakke. Myös Keklu
pyöri usein siellä IFK-aikoinaan, kerran varmistin takana
kun Keklu nosti penkkiä.

Olen myös myynyt Valentin Konoselle matkapuhelimen
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Lapa

Tomek Valtonen?

No ei sentään Tomek, vaan toisen Helsinkiläisjoukkueen kiistakapula, Nivalan oma poika, Pasi Nielikäinen.
Itsekin vietin juuri kouluikäni siellä latojen ja lehmien varjossa.
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Viestin lähetti sininen


No ei sentään Tomek, vaan toisen Helsinkiläisjoukkueen kiistakapula, Nivalan oma poika, Pasi Nielikäinen.
Itsekin vietin juuri kouluikäni siellä latojen ja lehmien varjossa.
ach so. Tuli vaan mieleen suosikkijoukkueestasi Jokereista, kävi kyllä mielessä että oletko säkin Puolalainen!:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös