Melkein sain, mutta jäi pienestä kiinni...

  • 5 466
  • 39

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Teinipoikana tuli tyrittyä yksi homma melko lahjakkaasti. Ihan helvetin kaunis tyttö oli jostain käsittämättömästä syystä kiinnostunut minusta, ja kyllä me joskus jotain pussailtiinkin, vaikkei varsinaisesti seurusteltu. Tyttö rupesi sitten lähettelemään jo varsin rivoja tekstiviestejä, joissa kyseltiin kaikkea että olenko kiinnostunut laukeamaan hänen tisseille, haluanko takaapäin ja kaikkea muuta mukavaa. Muna pystyssä tietysti vastailin, ja ajattelin että nyt osui lottovoitto.

Tätä irstasta viestien vaihtelua jatkui jonkin aikaa, kunnes eräänä lauantai iltana tämä rivotar laittoi viestiä, että hänen vanhemmat ovat lähdössä baariin, kämppä olisi tyhjä ja nyt voitaisi tehdä kaikkea sitä, mitä on haaveiltu. Oltiin kavereiden kanssa pussikaljalla, joten minun pienet, rusinan kokoiset aivoni totesivat, ettei kaljahommia kannata jättää pillun takia kesken. Eli vastasin että nyt ei pääse, josta tämä neito sai sitten vähemmän yllättäen raivarit.

Aamulla vitutti armottomasti, varsinkin kun viestittelyt ja muu yhteydenpito loppui siihen. Vielä myöhemmin kuulin eräältä tutulta, että hän polki tätä neitoa, joka on kuulema uskomaton sängyssä, koska on valmis mihin vaan.

Jumalauta kun pääsisi lyömään avarilla sitä teini-ikäistä Knoxia, joka päätti jäädä juomaan lämmintä keskikaljaa pilluhommien sijaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tässä joku tovi sitten saman päivän aikana olin sängyssä kolmen eri naisen kanssa, kahden kanssa jopa alasti, mutta niin vaan jäi pipari saamatta. Oli kyllä voittaja olo.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Tässä joku tovi sitten saman päivän aikana olin sängyssä kolmen eri naisen kanssa, kahden kanssa jopa alasti, mutta niin vaan jäi pipari saamatta. Oli kyllä voittaja olo.
Ihan mielenkiinnosta, että miten tälläinen suorittaminen oikein onnistuu? Siis että jää ilman.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olipa kerran, kauan, kauan sitten, Juhannusaatto, ilta, yö ja seuraava aamu. Oli puolituttu tyttö, joka oli yhtä ummmm.... päämäärätietoinen kuin minäkin. Oli leirintäalue, porukoilla telttoja pystyssä, oli Vuolteensillalla kauhea meno, mm. Reetu esiintymässä.
Ainoa, mitä ei ollut, oli kahdenkeskinen aika ja pientä suojaa ympärille. Teltat olivat varattuja koko ajan, auto oli varattu silloin, kun se oli parkkipaikalla, kyydissä takapenkillä liikaa porukkaa emmekä oikein viitsineet missään pusikossa mennä sormen kostuttamista pidemmälle.
Lopulta aamu sarasti, kun palasimme tanssipaikalta leirintäalueelle, teltoissa makasi enemmän tai vähemmän sammunutta porukkaa, fiilis alkoi laskea yhdessä hiipuvan humalan kanssa ja lopulta halasimme hyvästeiksi tietäen molemmat, että "tää oli tässä".
Joskus myöhemmin naureskellen tuumin, että oli kenties ihan hyvä, ettemme päässeet sen pidemmälle, kun mun paineilla silloin olisi ampunut lautaseinästäkin läpi, olisi voinut tulla rumaa jälkeä....
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Oli pikkujouluilta. Erään pienen harrastajaporukan kanssa vietettiin pikkujouluja ja siitä sitten piti lähteä porukalla jonkun naisartistin keikalle Hämeenlinnassa Sirkukseen. Kaikki muut pääsivät sisälle mutta minä tulin sitten jonon viimeisenä ja olin sen verran kovassa humalatilassa että en päässytkään yökerhoon sisälle.

Soitin asiasta sisälle yökerhoon edellä menneelle tutulleni ja sovittiin että kierrän jonkun pienen lenkin, koitan selvittää päätäni ja kokeilla sisäänpääsyä sen jälkeen uudelleen.

Näin toiminkin mutta lenkkini varrella huomasin erään vanhemman naisen olevan avun tarpeessa kerrostalon jollain portilla. Kännipäissäni olin hieman rohkeampi ja kun tämä nainen hiukan huuteli minua apuun niin menin naisen luo.

Hänkin oli jo sen verran kovassa humalatilassa ettei päässyt portista sisään vaikka hänellä oikeat avaimet olikin. Hän ei siis saanut tätä porttia auki ja pyysi minulta apua. Josko minä saisin portin auki.

No, minä lopulta sain portin auki. Ja tämä hiukan vanhempi nainen tuli iloiseksi tietenkin. Aloin siinä sitten herjalla heittämään että hoidetaan luonnossa sitten kiitokset tai muuta vastaavaa. Tämä nainen vastasi heittoihini yllättäen myöntyvästi ja ehdotti että tulisin hänen asuntoonsa sisälle.

No, jostain syystä minä tulin kuitenkin katuma päälle vaikka tämä nainen minun kieltydyttyänikin vielä yritti minua sisälle asuntoon. Tule nyt vain! Mutta minä lähdin vain pois. Tilasin kai taksin ja menin kotiini kiltisti nukkumaan. Ehkä päätökseeni vaikutti naisen melko korkea ikä mutta sekin on jälkeenpäin ihmetyttänyt sillä olen haaveillut kuitenkin vanhemmasta naisesta niissä puuhissa. Ei vain silloin noin 27-vuotiaan miehen kantti ja uskallus riittänyt.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olihan sekin kerta kun tapasin Santa Fessä mukavan tyypin. Lätistiin siinä kaikenlaista lonkerotuopin äärellä. Hyvin tuntui yhteys löytävän ja vähän siinä suudeltiin ja hipelöitiin. Oli mukava ilta jota jatkettiin miehen kämpille. Siellä sitten ruvettiin hommiin melkein heti. Vaatteet lähti ja hommat oli kiihkeässä vaiheessa. Kunnes oli selvää ettei miehellä suostunut kalu seisomaan. Lähdin sieltä pihalle melkein ilman vaatteita kun tyyppi suuttui vaikka yritin rauhoitella ja todistella ettei se mitään. Lähtö tuli joten olin keskellä kaupunkia keskellä yötä enkä halunnut taksia maksaa kotiin. Menin työpaikalle nukkumaan sohvalle muutamaksi tunniksi ja jatkoin sitten dösällä kotiin. Onhan se kovaa ettei kännissä stondaa mutta ei siitä niin paljon pitäisi suuttua että laittaa toisen pellolle ennen kuin hän on kunnolla pukeutunut.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olihan sekin kerta kun tapasin Santa Fessä mukavan tyypin. Lätistiin siinä kaikenlaista lonkerotuopin äärellä. Hyvin tuntui yhteys löytävän ja vähän siinä suudeltiin ja hipelöitiin. Oli mukava ilta jota jatkettiin miehen kämpille. Siellä sitten ruvettiin hommiin melkein heti. Vaatteet lähti ja hommat oli kiihkeässä vaiheessa. Kunnes oli selvää ettei miehellä suostunut kalu seisomaan. Lähdin sieltä pihalle melkein ilman vaatteita kun tyyppi suuttui vaikka yritin rauhoitella ja todistella ettei se mitään. Lähtö tuli joten olin keskellä kaupunkia keskellä yötä enkä halunnut taksia maksaa kotiin. Menin työpaikalle nukkumaan sohvalle muutamaksi tunniksi ja jatkoin sitten dösällä kotiin. Onhan se kovaa ettei kännissä stondaa mutta ei siitä niin paljon pitäisi suuttua että laittaa toisen pellolle ennen kuin hän on kunnolla pukeutunut.

Mulla on ne sun kengät yhä. Voin laittaa postissa.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Eräänä Juhannuksena 90- luvun alku puolella. Paikka Lahti ja Mukkulan juhannus.
Eksyin omasta kaveriporukasta tuhannenpäissäni...jostain kylkeeni iskeytyi noin 30 v varsin kaunis nainen...muistaakseni. Itse oli silloin noin 20v.
Ilta ja yötöntä yöt vietettiin....tapahtuman loppuessa naisen kaveriporukka otti taksin heidän majapaikkaansa ja allekirjoittanu kyytiin. Jotain todella typerää tapahtui humalaisessa mielessä ja halusin jäädä taksin kyydistä pois kesken matkan.
Voi mitähän olisikaan voinut tapahtua kun oltaisiin perille päästy...se on ollut arvoituksen jo melkein 30 vuotta ja jää myös arvoitukseksi hamaan loppuun saakka. Jos ko nainen luet tämän niin tuleva kertomaan mitä olis tapahtunut. Olet siis todennäköisesti nykyään 60 vuoden tietämillä.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Juhannustansseissa melkein sain naisen sukukalleutta. Nainen käski minun painua v*ttuun.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuinka monelle on tapahtunut ns. cockblock? Omat saamattomuudet nuoruudessa tietenkin harmittaa, mutta kun useamman kerran jäi saamatta kun joku muu tuli tielle. Monta kertaa oli juteskelu naisen kanssa menossa suuntaan että kohta siirrytään sinne päin, mutta sitten tuli joku siihen häiritsemään ja nainen lähti kuin hauki rannasta. Kerran olin hytissä jo melko hyvissä asemissa ja sitten hyttitoverit ryntäsivät sisään ja naikkonen lähti sen siljan tien. Kerran yhtä entistä luokkatoveria oli saamassa siirtymään hytin puolelle hyvässä ymmärryksessä kun eräs entinen ekan luokan kaveri jota en ollut nähnyt varmaan viiteentoista vuoteen tulee huutamaan siihen tyyliin WAATTSSSSSSSSUP. Nainen lähti kuin Usain Bolt telineistä olympialaisissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kuinka monelle on tapahtunut ns. cockblock? Omat saamattomuudet nuoruudessa tietenkin harmittaa, mutta kun useamman kerran jäi saamatta kun joku muu tuli tielle. Monta kertaa oli juteskelu naisen kanssa menossa suuntaan että kohta siirrytään sinne päin, mutta sitten tuli joku siihen häiritsemään ja nainen lähti kuin hauki rannasta. Kerran olin hytissä jo melko hyvissä asemissa ja sitten hyttitoverit ryntäsivät sisään ja naikkonen lähti sen siljan tien. Kerran yhtä entistä luokkatoveria oli saamassa siirtymään hytin puolelle hyvässä ymmärryksessä kun eräs entinen ekan luokan kaveri jota en ollut nähnyt varmaan viiteentoista vuoteen tulee huutamaan siihen tyyliin WAATTSSSSSSSSUP. Nainen lähti kuin Usain Bolt telineistä olympialaisissa.

On tapahtunut. Jotkut ääliöt tekevät tuota myös tahallaan tai muuten vain koska ovat luonteettomia kusipäitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös