Melkein sain, mutta jäi pienestä kiinni...

  • 5 453
  • 39

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvää päivää. Tämä ketju on tarkoitettu tarinoille, jotka eivät saaneet "happy endiä". Niille kerroille, kun mielessä on soinut fanfaarit ja olet jo ehkä ajatellut "kunhan kaverit tästä kuulevat", mutta viime hetkillä joku onkin mennyt vikaan. Puhumme siis seksistä, jota ei tapahtunut(kaan). Jaa meille tarinasi ja kevennä taakkaa, jota olet ehkä jopa vuosia kantanut salaillen sisälläsi. Tässä ketjussa ei tuomita epäonnistumisista vaan nauretaan yhdessä niille tilanteille, jolloin melkein sain/t mutta en/t sittenkään.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Nainen makasi saunassa vieressä mahallaan pylly pystyssä ja katsoi päin pitkään. Tosin niin se katsoi muitakin paikalla olleita satunnaisesti, joten en tiedä oliko kyseessä ns avoin kutsu. Saattoi olla, koska kun minulta oli saanut "pakit", niin muutkin kelpasivat.

Nainen sanoi, että "minä käytän hyväkseni pikkupoikia". Olimme kumpikin n. 20-vuotiaita. Ei edennyt mihinkään, mutta minä vain kusin puhtaasti housuun siinä vaiheessa.

Nämä ovat varmaan ne kaksi selkeintä hutia tuolta nuoremmilta vuosilta. Sittemmin sinkkuvuosilta on ollut jotain hajanaisia ehdotuksentapaisia sananvaihtoja tai tissivaon työntämistä naamaan, mutta ei mitään konkreettisempaa tulosta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
"Mä en ole kiinnostunut sinusta sillä tavalla", lause, jonka olen kuullut todella usein variaatioineen. Erityisesti valomerkin tietämillä lievästi on vituttanut tuommoinen. Kerran lämmittelin ravintolassa erästä naarasta ja siihen tuli sitten kolmanneksi pyöräksi eräs vittupää, joka hitaiden alettua kysäisi naaraalta, lähtisikö hän... No toki lähti. Niin, ei silloinkaan ollut edes lähellä. Hyvin kaukana.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kommandopipo päässä on yllättävän vaikeaa juosta ulkoilijoita kiinni.
Treenaat vaan vauhtikestävyyttä ja valikoit lihavimmat ulkoilijat, niin on vain ajan kysymys kun natsaa.

-88 tai -89 (ei olennaista enkä muista tarkasti) pääsin erään seurueen mukana jatkoille anniskeluravintola Alibista, helsingissä. Mentiin taksilla hienoon kotiin, missä oli sisällä pieni uima-allas ja vittu vaikka mitä. Sauna päälle ja porukka alkoi vapautumaan. Itse en siis tuntenut heistä ketään, mutta eräs tyttö minut väkisin halusi mukaan ja tottakai lähdin. Olin jo ihan varma, että nyt tulee parasta ikinä missään, mutta ei. Ilmeisesti tytön mielenkiinto lopahti, kun näki saunassa varustukseni. Niin tai näin, nukuttiin kyllä vierekkäin, mutta ei muuta. Aamulla kun heräsin, niin lähdin samantien vittuuntuneena menee taakseni katsomatta. Kavereille kerroin kyllä, että pesää tuli.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olin jo ihan varma, että nyt tulee parasta ikinä missään, mutta ei. Ilmeisesti tytön mielenkiinto lopahti, kun näki saunassa varustukseni.
Monesti minulle on käynyt samoin. Nainen kun on nähnyt sen 40 cm pitkän (lepoasennossa) jättimoloni, niin eipä se sitten ole tohtinut alkaa hommiin.

Kun Tinderissä olin, niin useampi nainen sanoi, että panna olisi halunnut, ei muuta. Näytin niille ovea. En ole mikään tunteeton robotti, vaan ihminen. Eli olisin saanut jos olisin robodick.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Tähän ketjuun olisi varmaan enemmänkin tarinaa, mutta jaetaan nyt vain yksi tarina.

Olin muistaakseni 20-vuotias tapahtuman aikaan. Oltiin frendin kämpillä, kun siellä oli isot bileet. Menoa riitti pitkin iltaa ja siinä sitten pääsin jutulle oikeinkin kauniin naisen kanssa. Kun ruvettiin baariin tekemään lähtöä veti tämä nainen mut sivuun ja hetken aikaa siinä suudeltiin. Kämppä rupesi tyhjenemään ja olisi ollut hyvä sauma jäädä neidon kanssa kaksin kämppään, niin totesin vaan, että mennään baariin ettei mee hyvä humala mene hukkaan ja neito jäi kämppään ihmettelemään, että mikä idiootti se tuokin on. Marssin ulos ja erittäin humalaisen nuoren miehenalun aivot sai tapahtumaketjusta kiinni aivan liian myöhään ja tajusin erheeni. Ovi pamahti takanani kiinni ja rappukäytävään ei enää pääsyä ollut, eikä liioin puhelinnumeroa tai muutakaan. Jäi saamatta ja nöyränä poikana muiden mukana baariin. Lievästi vitutti tuolloin.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Onko tässä nyt käynyt sillä tavalla, että ketjun avaaja on otsikossa käyttänyt ihan konkreettista ilmaisua kielikuvan sijaan?

Itselläni on monia kipeitä kokemuksia, mutta en lähde niitä vielä avaamaan.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Sattui interwebin syövereissä tämä tulla tänään vastaan: "Annatko, vai nussinko ruumista?" Mainio esimerkki siitä kuinka pienestä voi jäädä kiinni ettei saanut. Toki tässä tapauksessa sitten nussiminen saatiin ilmeisesti hoidettua jopa ilman saamista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Aloittaja ei itse kertonut omaa tarinaansa? Taitaa olla niitä pervorunkkareita, jotka lukee vain muiden kiihottavia seksijuttuja.
Paraskin puhuja. No okei et ihan Johnny ole mutta lähellä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On meitä täällä lisääkin ja mun mielestä tuossa ei ole mitään väärää.
Minun mielestäni tämä on kuin iltanuotiolla istumista ja sydäntä purkamista. Aiheen keksijän olisi soveliasta rohkaista muita avaamaan sydäntään kertomalla rohkeasti oma kokemuksensa ensimmäiseksi.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tulihan niitä jokunen tilanne luettua väärin, ei niistä mitään kirjaa nyt aikaiseksi saa ja kai se yleensä meni niin, että tyttö esitti kutsun, mutta ei vaan tullut lähdettyä, koska ilta oli vielä nuori ja hyvä nousu olisi mennyt hukkaan.

Jälkeenpäin kun miettii, niin selvänä sitä olis varmasti naarannut hyvällä prosentilla. Nuorempana se juominen oli holtitonta ja kuka sellaista haluaa raahata kotiinsa jos tietää, että muna ei enää seiso humalan takia?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joskus nuorna poikana baarista lähti mukaan todella kaunis mimmi, joka oli etäisesti tuttu ja olin häntä aiemminkin tsiigaillut pillutouhut mielessä. Lähtöä helpotti se, että vongatessani mimmiä jatkoille kerroin kotoani löytyvän pullo juomatonta kossua. Asuin tuolloin vielä kotona ja nainen omillaan, joten kossun haettuani lähdettiin naisen kämpille. Olin taksissa jo aivan varma, että nyt koitti Reverentille juhannus, mutta ei koittanut. Mimmi oli huomattavasti kiinnostuneempi kossusta ku minusta. Helvetin hyviä tissejä pääsin hiplailemaan, mutta pöksyihin oli ehdoton nounou ja kosanderiakin neiti imuroi kiitettävästi. Tappion todettuani nappasin kossun jämät mukaani ja lampsin kotiin syvästi pettyneenä ja murheellisin mielin. Toki niistä hinkeistä sai jälkeenpäin hyviä mielikuvaharjotteita vessaan..
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mä sain melkein kesällä opiskelupaikan mutta päädyin ensimmäiselle varasijalle ja sille myös jäin.

Joo ei vituttanut, ei suinkaan. Hymyilin suopeasti paskalle kohtalolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös