Meille tulee vauva!

  • 455 715
  • 2 171

theref

Jäsen
Kovasti paljon vaan onnea Pioneeripojalle sekä muulle perheellesi!

Jokos on sikaarit polteltu ja konjamiinit maisteltu?

Alkaa taas jo tutuksitullut arki vaipanvaihtoineen, yösyöttöineen ja kaikkine muine ihanuuksineen.

Mutta kyllä sen kestää, kun miettii sitä ensimmäistä hymyä joka sieltä sitten tulee, heh. Kyllä sen itse asiassa kestää muutenkin, lapsen syntymä on aina hieno tilanne, tämä vaan selvennyksenä...

Onnea!
 

Pioneeripoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Sapko, Lufc
Re: Re: Meille tuli vauva.

Viestin lähetti bisnesman
Onko nyt sit tyttö ja poika vaiko yksi molempia?

op777: Heh, sulla on jännät ajat edessä. Kandee käydä siellä synnytyssalissa. Se lienee jees. Itsekki menisin jos ois skidi tulossa ;)

Hmm...Siis nyt on tyttö ja poika eli yksi molempia :) .


Viestin lähetti theref
Jokos on sikaarit polteltu ja konjamiinit maisteltu?

Alkaa taas jo tutuksitullut arki vaipanvaihtoineen, yösyöttöineen ja kaikkine muine ihanuuksineen.


Itseasiassa mulla olis huomenna synttärit itselläni joten eiköhän sitä sit jouluna juhlita kaikkea mahdollista ;) .

op777: Mä olin molempien lasten synnytyksessä mukana ja suosittelen sitä. Se on jotenkin sanoinkuvaamaton tapahtuma kun saa vastasyntyneen syliinsä.
 

Center

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara ja Liverpool
Re: Re: Meille tulee vauva!

Viestin lähetti op777
Ensihavainto tehty aamulla ultraäänen avulla. Laskettu aika tammikuun 26. päivä.

Tuleva isä on oudossa tilassa, suupielet käntyvät onnelliseen hymyyn koko ajan, mutta kokonaisuutena on olo vähän sumea.

op777

Viestin lähetti Senior
Hieno homma! Elätte mielenkiintoisia jne. Jättimäinen elämänmuutos edessä. Onko ensimmäinen?

Kannattaa telakoitumista viivyttää jalat ristissä yhden päivän, niin syntyy Seniorin synttärinä ja liittyy automaattisesti roheisiin elämäntaparemeltäjiin. Onnittelen, sitten kun sen aika on. Nyt sanon ainoastaan: ASIAA!;)

Vinkkinä vaan, että ei kannata viivyttää, sillä 26.1. on syntynyt myös Wayne Gretzky. Kuten meikäläinenkin, mikä varmaan kiinnostaa kaikkia... ;)

Kaikkea hyvää!
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Center: Jep, 99 on tässä ollut mielessä jo pidemmän aikaa, pieniä luistimia ja mailoja olen jo vähän katsellut... Ja eteiseen hankittu räsymatto jonka poika voi sitten luistella kesäisin puhki parhaaseen Sami Kapanen-tyyliin :D

Ja synnytykseen olen menossa mukaan ilman muuta, Haikaranpesässä olimme eilen synnytyskeskustelussa (tms.?). Kokemusta muista sairaaloista tämän asian tiimoilta ei ole, mutta ainakin muutaman käyntikerran perusteella vaikuttaa aika ihanteelliselta paikalta käydä hakemassa pienokainen kotiin.


Kuukauden verran vielä.....

op777
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Samoin, tuplaten

Itsekin joskus ajattelin tämän ketjun avaamista, mutta jätin väliin. Nyt kun asiasta puhutaan niin minä myös mukaan.

Ensinnäkin: suuret onnittelut tuleville vanhemmille.

Toiseksi: Meille tulee kaksoset helmikuussa! Pakkipari on tilauksessa, olivat sitten tyttöjä tai poikia. Eilen oltiin ultrassa ja siellähän ne kellivät hyvänvoivan näköisinä.

Ultran jälkeen meinasin ajaa Ville Peltosen päälle, niin innoissani olin (sori Ville). Sain kuitenkin jarrutettua ajoissa, mutta Peltosen näkemisestä tuli mieleen jääkiekonpelaajat ja heidän joukossaan esiintyvä kaksosten tiheys.

Peltosella kaksoset, Kurrilla samoin ja Lehtisen Jerellä ja Jutilalla. Jos minä sitten rupean pakiksi, niin siinä olis valmiina aika kova ykköskenttä mihin kisoihin tahansa.

Onkohan se geneettistä toi kaksosuus lätkämiesten keskuudessa???

Tätä jään pohtimaan....
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Meille tuli vauva.

Viestin lähetti Pioneeripoika
Pari päivää jo myöhässä ilmoitellaan että tiistaiaamuna (17.12 klo 8.58) se sitten tapahtui ja tyttöhän sieltä sitten perheeseen saatiin. Painoa 3060g ja pituutta 46 senttiä. Isänsä näköinen kuulemma mummien mielestä :) .

Kaikki käytettävissä olevat onnittelut koko perheelle! Pitäkää prinsessasta hyvää huolta.

Näköisyydestänne en tiedä, mutta useinhan tyttärelle saattaisi olla edullisempaa tulla äitiinsä :)

Pioneeriperheessä iskälläkin kiireelliset, mutta hienot ajat edessä.

Joululahjavinkiksi: tyttärelle pitsiröyhelöhame ja merimies-aiheinen mekko, mustat lakerikengät ja merimies-lierihattu. Prinsessalle vain parasta.

nimin kolmen pojan iskä
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Joululahjavinkiksi: tyttärelle pitsiröyhelöhame ja merimies-aiheinen mekko, mustat lakerikengät ja merimies-lierihattu. Prinsessalle vain parasta.

nimin kolmen pojan iskä


__________________
Senior


Hieman hauskasti kalskahtaa korvaan tuon Seniorin jutun prinsessa / poika yhteensopivuus .
Ettei olisi vaan jonninmoinen unenomainen stereotypia tuo prinsessavaatetus , kokonaisuus vaikuttaa loistavalta .
Että prinsessalle vain parasta , onhan hän prinsessa .
Ja pojat ovat hmmm...poikia , toivottavasti aina ja kaikkialla , vaikeatahan se olisi poikia pukea nätisti , hassuakin vielä .

Tosiaankin , siinä vaiheessa kun kakka- , pulauttelu- ja huutoshow on läpikäyty ja vielä osa kodin esineistä on toivottavasti ehjinä tulee palkinto kun pikkuihminen aamuisin töpöttelee omilla töpöjaloillaan antamaan herätyksen märällä pusulla .
Ja jos nyt jostakin syystä ei itse ole illalla sillä parhaimmalla päällään niin ennen nukkumaanmenoa kannattaa mennä hieman vilkaisemaan pikku-unta , niin kyllä itselläkin sitten unen tullessa se hymy siellä suupielessä itselläkin on .

sanonta : Sadan vuoden kuluttua kukaan ei muista kuinka paljon sinulla pankissa oli rahaa eikä edes sitä kuinka tyylikkäästi pukeuduit . Mutta olit kuitenkin tärkein ihminen maailmassa omien lastesi silmissä .
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: NIIN TULI!

Viestin lähetti bisnesman
2801003
52cm
3950g
Poika

Siinä speksit!
Onnittelut Op777 ja vaimo!

Lämpimät onnittelut oopeelle ja ennenkaikkea äidille ja pojalle!

Siinä on oopee hyvä alku jääkiekkokentälliseen. Poika on jo kelpo alku ja mitat vaikuttaa jo orastavasti puolustajalta! Keep on going!

Ja oopee, nyt heti pojalle mailakauppaan ja rouvalle kultakauppaan!

ps eilen syntyessään olisi ollut samat synttärit. ;-)
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oikein paljon onnitteluja täältäkin kaikille pienien ja vähän isompienkin "kääröjen" onnellisille vanhemmille! Vaavit on kyllä todella ihania (ainakin niin kauan kun ne ei itke kovinkaan paljon *virn*)!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minua on aina kummastuttanut tuo ihmisten vauvahömpötys. Raavaasta ja karskeimmastakin äijästä tulee lepertelevä tippasilmä kun saa vauvelin, yleensä oman, eteensä. Jos oikein vastuuntuntoinen on, niin vaihtaa jopa kakkavaipat ja laittaa talkkia pyllylle (siis vauvan). Mielenkiintoisinta siinä siis on juuri se että miten sellaiset karut ja miehiset miehet juuri muuttuvat sellaisiksi pehmoiksi?

Mitä itseeni tulee, niin minussa ei isällisyyttä ole juuri piiruakaan. En ole koskaan voinut sietää pikkuipanoita, vähiten vauvoja, mutta en kyllä isompiakaan penskoja. En ole koskaan osannut/jaksanut leikkiä tenavien kanssa ja en kestä niiden vinkumisia alkuunkaan. Puhunkin niille kuin aikuiselle ikään ja siksi yleensä vältänkin puhumista lapsosille, koska sanon muuten ikäviä. Vaikka mielestäni olen muuten erittäin tunneherkkä ihminen, niin vauvat ei saa lempeyttäni syttymään. Mistähän johtuu? Onko se karskien ja mörököllien miesten erityispiirre, kuten edellä mainitsin...?
 
K

kangaroo

Viestin lähetti Ted Raikas
Mitä itseeni tulee, niin minussa ei isällisyyttä ole juuri piiruakaan. En ole koskaan voinut sietää pikkuipanoita, vähiten vauvoja, mutta en kyllä isompiakaan penskoja. En ole koskaan osannut/jaksanut leikkiä tenavien kanssa ja en kestä niiden vinkumisia alkuunkaan.

Noin minäkin luulin itsestäni sinun iässäsi ja vielä hyvän aikaa sen jälkeenkin. Asia muuttuu täysin, kun saat omia ipanoita. Sen jälkeen et todennäköisesti enää osaa tunnistaa itseäsi noiden rivien kirjoittajaksi. Usko pois.

Paljon onnea op777:lle ja perheelle !
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...and here comes op777, he waits, he pass, he goes through, he gets the pass, he shot and he SCOREEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!

Onnittelut
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Onnittelut myös minun puolestani. Kai sitä pitää itsekin yrittää muutaman vuoden sisällä, saas nähdä.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Sydämelliset onnittelut teille kaikille kolmelle!
Muista nyt kuitenkin nukkua aina kun vaan voit. Saattaa tuo unen puute ruveta vaivaamaan.
Sitten vaan nimiä "keksimään", se vasta saattaa olla vaikeaa. Teille se tosin on helppoa, sillä kaverihan on Nanook - pakkasen poika!
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Jep, kiitokset tiedotusvastaava bisnesmänille ja kaikille muille onnitteluista!

Olo on mallia "ei ole ikinä aiemmin tuntunut tältä".

Ensimmäinen kuva on tirkisteltävänä täällä: http://irc-galleria.net/view.php?nick=op777&image_id=249791

Ja Senior, tiesin... käskinkin vaimoa pinnistelemään jalat ristissä että saatiin juniorille oma synttäripäivä ;)

op777 - sekavana, mutta niin onnellisena
 

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nostetaanpas tämä ketju ylös, kun on aihe tullut ajankohtaiseksi meidänkin perheessämme. Heti tärppäsi ja laskettuaika on niinkin mielenkiintoinen kuin 11.9.
 

pygmalion

Jäsen
Viestin lähetti op777
Olo on mallia "ei ole ikinä aiemmin tuntunut tältä".

Aivan käsittämätöntä. Kerrassaan huikeaa. Meikäläinen on tätä kirjoitettaessa n. 9 tuntia vanhan tyttövauvan isä. En minä edes tiedä, miksi tätä tässä koneella istun tilittämässä, kun mitään en kykene edes sanomaan. Pää on vain niin sekaisin, ettei nukkumisesta kannata haaveillakaan, vaikka tarvetta olisi.

Sallinette sen, että väitän olevani tällä hetkellä eräs ihmiskunnan onnekkaimmista miehistä. Minulla on upea vaimo ja uskomaton tytär.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti pygmalion
Aivan käsittämätöntä. Kerrassaan huikeaa. Meikäläinen on tätä kirjoitettaessa n. 9 tuntia vanhan tyttövauvan isä. En minä edes tiedä, miksi tätä tässä koneella istun tilittämässä, kun mitään en kykene edes sanomaan. Pää on vain niin sekaisin, ettei nukkumisesta kannata haaveillakaan, vaikka tarvetta olisi.

Sallinette sen, että väitän olevani tällä hetkellä eräs ihmiskunnan onnekkaimmista miehistä. Minulla on upea vaimo ja uskomaton tytär.

LOISTAVAA pygmalion!

Voin kuvitella ja myötäelän tilannettasi! Onnittelut prinsessan isälle ja perheelle (kuulostiko hienolta?!) kanssa. Wau! 'elät upeaa aikaa! Enjoy!

nimim: kolmen pojan iskä

(ps ehkä on viisasta, etten ole saanut tytärtä, sillä luultavasti olisin joko mennyt sekaisin ja lellinyt tyttären piloille. Harjoittelu jatkuu...)
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti pygmalion

väitän olevani tällä hetkellä eräs ihmiskunnan onnekkaimmista miehistä.

Been there, done that!!

Tuhannesti ja taas tuhannesti onnea sinnepäin.
Näppäimistöltä ei löydy riittäviä merkkejä jotka kuvaisivat yhtään sitä tunnetilaa jossa varmasti olet tällä hetkellä.

Ei muuta kuin terveisiä isolle ja pikkuprinsessalle!
Whee!!
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onnittelut tälläkin foorumilla :)

Sydämelliset onnittelut pikkuisen tyttölapsen vanhemmille, pyggikselle ja vaimolle, eikä unohdeta itse pienokaistakaan. Voin vain kuvitella noita tunnelmia...

Chip

ps. Nukkua voi sitten myöhemmin...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Onnittelut tälläkin foorumilla :)

Onnea koko perheelle!
Minullakin on ylpeydenaihe. Minusta tulee tyttövauvan kummi!
Ehkä vielä joskus sit oma käärö, toivonmukaan..
 
K

kangaroo

Hienoa pygmalion !

Kokemuksesta voin sanoa, että tyttölapset laittavat heti pienestä pitäen isukin pään pyörälle ja kietaisevat koko ukon valtaansa, pysyvästi.

Paljon onnea koko perheellesi.
 

pygmalion

Jäsen
Viestin lähetti kangaroo
Kokemuksesta voin sanoa, että tyttölapset laittavat heti pienestä pitäen isukin pään pyörälle ja kietaisevat koko ukon valtaansa, pysyvästi.

Näinhän tässä tuntuu käyvän heti alusta alkaen, vaikka pieni neito ei tee vielä juuri muuta kuin killittele iskää utelialla silmillään. Tuntuu vieläkin siltä, että olen lähes sanaton - enpä olisi uskonut minulle käyvän koskaan näin. No, pitänee tyytyä siihen, että kaikki asiat eivät ole sanoin ja kirjaimin kuvattavissa.

Kiitoksia kaikille onnitteluista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös