Meikkaatko?

  • 3 010
  • 25

Meikkaatko?

  • Olen mies ja meikkaan, nykyaikainen urbaani mies pitää itsestään huolta

    Ääniä: 7 9,0%
  • Olen Mies ja en meikkaa, se on ihan homojen hommaa.

    Ääniä: 67 85,9%
  • Olen nainen ja meikkaan, eihän ulos voi mennä jos ei näytä nätiltä

    Ääniä: 2 2,6%
  • Olen nainen ja en meikkaa, minä en niitä lahosuojia naamaan laita. Luomuna on parempi.

    Ääniä: 2 2,6%

  • Äänestäjiä
    78

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kynsien viilausketjun tiimoilta tuli näinkin relevantti kysymys ilmoille. Yksinkertaisesti: Meikkaatko itseäsi? Omalta kohdalta voin sanoa, että en naamaani pakkelia tarvitse, näytän riittävän komealta ilmankin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
En meikkaa, mutten hauku homoksi, jos joku toinen mies niin tekee. Se voi olla transukin.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En meikkaa. Haukun homoksi, jos joku toinen mies niin tekee. Ziisus sentään...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei ole tullut meikkailtua.

Mun mielestä ne kaikki ihonhoitotuotteetkin voi laskea meikeiksi. Fägärien hommaa. En kehtaa käyttää.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
En meikkaa. Meikkaukseksi ei lasketa kosteusvoiteen tahi aurinkorasvan käyttöä. Minusta tuo "homojen hommaa" on kyllä vähän ikävä ilmaus. Ennemminkin miesten meikkaaminen, ei viihteellisessä tarkoituksessa, on mielestäni Hinttimäisintä mitä tiedät-ketjun kamaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No ainahan sitä tulee nenä puuteroitua kynsien viilauksen jälkeen. Sitten voi lähteä hyvillä mielin kaupungille sormettamaan naisia.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
En voi vastata kysymykseen, koska vaihtoehdoissa ei ole vaihtoehtoa Olen mies ja en meikkaa, nykyaikainen mies huolehtii itsestään. Tai jokin muu kuin tuo homojen hommaa vaihtoehto.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo meikkaan. Olen sellanen meikkipossu. Huulipunia löytyy joka takin taskusta ja laukun pohjalta. Tätänykyä lähinnä keikistelen naapurin virolaisille työmiehille kotipihalla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vitut meikkaan. Itse asiassa eräässä Arto P:n romaanissa ukkosenjumalan poika (taisi myös olla teoksen nimi) meikkaa leidin vitun, kun on huomioinut, että ihmiset tapaavat meikkailla limakalvojaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Joo ei ole tullut meikkailtua.

Mun mielestä ne kaikki ihonhoitotuotteetkin voi laskea meikeiksi. Fägärien hommaa. En kehtaa käyttää.

Siis onko esimerkiksi kuivuneen ihon kosteuttaminen talvella fägärien hommaa? Kyllä mielestäni se on lähinnä fiksua, ainakin minulla on sellainen ihotyyppi, että helposti kuivuu.. Eipä silti, vähän turhan harvoin tulee tuota kuitenkaan muistettua tehdä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joo meikkaan. Olen sellanen meikkipossu. Huulipunia löytyy joka takin taskusta ja laukun pohjalta. Tätänykyä lähinnä keikistelen naapurin virolaisille työmiehille kotipihalla.
Sä et oo äänestäny ;)
Virolaiset varmasti tykkää. Mahtaa naapurin remontti viivästyä.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Käytän ihonpuhdistussydeemigeeliä. Ja kyllä, tuo on sen tarkka nimi. Ja en, en kävele vessaan tarkistamaan mikä geelimäistä tököttiä se oikeasti on. Mutta puhdistaa ihon kivasti. Ja ite oot.

-Tinke
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Enpä kyllä meikkaa. Vähän huonosti sopisi parran kanssa yhteen. En kyllä myöskään ketään homoksi hauku jos meikkiä käyttää, enkä muutenkaan tuomitse. Riippuu toki myös meikin luonteesta ja tarkoituksesta miehillä.

Naiset saavat meikata tai olla meikkaamatta niin paljon kuin haluavat.
 

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kasvoja puhdistan jollain Sebamedin vaahdolla suihkun yhteydessä, mutta eihän se ole homoa? Eihän?
 

Nemesis63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, sympatiat Pelicans
Vaimo kantaa jos mitä Dermosilin puhdistusgeelivaahtosysteemeitä hyllyyn. Pesen siitä huolimatta palasaippualla kaiken kaljusta alaspäin ja niillä töin mennään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis onko esimerkiksi kuivuneen ihon kosteuttaminen talvella fägärien hommaa? Kyllä mielestäni se on lähinnä fiksua, ainakin minulla on sellainen ihotyyppi, että helposti kuivuu.. Eipä silti, vähän turhan harvoin tulee tuota kuitenkaan muistettua tehdä.
Joo kannattaahan sitä rasvata jos kuivuu. Mulla taas meinaa päänahka kuivua. Ei vissiin mitään tavallista hilseilyä kun sellaisia iholaattoja oikein lähtee. Joskus oon miettinyt kysellä siihen jotain mömmöä, mutta eipä tuo nyt niin hirveästi ole viime aikoina vaivannut. Joskus tilasin iHerbistä pari purkkia jotain tiettyä shampoota, mutta ei se näyttänyt auttavan. Niin ja joskus mä olin koukussa huulirasvaan, lähes kymmenen vuotta tai jotain. Onneksi pääsin eroon siitä kierteestä. Hitto se koukutti kuin heroiini.

Mutta siis kaupat on täynnä vaikka millaista homotuubia miehille ja niitä mainostetaan joka tuutista. Kyllähän Sami Hyypiäkin menetti silloin joskus vähän arvostusta kun alkoi sen jonkun puljun mannekiiniksi.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kerran olen joutunut yllätysmeikkauksen uhriksi. Yksi naikkonen jostain syystä syöksyi kimppuun huulipuna kädessään ja alkoi mitään kyselemättä suttaan suutani. Ajattelin sitten pienissä pieruissani, että menkööt. Istuin loppuillan baarissa sitten huulipunissani ja muuten meni oikein hyvin, ehdin unohtaakin jo välissä miltä näytän, kunnes eräs kavereista ahdistui pusuhuulisesta vieruskaverista niin pahoin, että rohkeni huomauttamaan asiasta. En tiedä mitä luuli minun tekevän vai luuliko kenties, että olen ihan itse omin käsin vääntänyt suun Ledgerin Jokerin ja Roger Rabbitista tutun animaatiofemmefatalen ulkosuisen törröttimen välimuodoksi.

Sen verran olen yllytyshullu ja huonon huumorin ystävä, että voisin astella täydessä tällingissä tamperelaiseen ravitsemusliikkeeseen, joka suhtautuu seksuaalivähemmistöihin suopeasti. Tai jokin parempi mesta kuten lähiöräkälä, jossa oman elämänsä ja näköisensä soinit laulaa karaokea. Voisin joutua yllätysseksin uhriksi.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Olen nainen ja tuosta välimaastosta menee vastaukseni. Harvoin meikkaan jos ihan vain kaupassa tarvitsee käydä. Tapahtumiin usein tulee ehostettua hitusen. Työhaastattelut, konsertit, hääjuhlat sun muut on mukavampi käydä hieman ehostautuneena.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...

Mutta siis kaupat on täynnä vaikka millaista homotuubia miehille ja niitä mainostetaan joka tuutista. Kyllähän Sami Hyypiäkin menetti silloin joskus vähän arvostusta kun alkoi sen jonkun puljun mannekiiniksi.

Yksi mielestäni ihan hyvä ja käyttökelpoinen tuote (perusrasvan lisäksi) on sellainen silmänalusia virkistävä voide, vaikkapa rankan ryyppyilan jälkeen. Olen sellaisessa duunissa, että pitää esiintyä edukseen, niin olen huomannut olevan toimiva juttu.

Sitä en voi ymmärtää, että jotkut miehet ostelevat jotain meikkivoiteitakin nykyään...ja nyt ei puhuta rokkikukoista.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
En meikkaa, muuta kuin tyttärien kanssa niiden barbien päitä :) heillä on hauskaa koska en kuulemma osaa sitä lainkaan.
Mutta kaksi tilannetta jossa tätä on harjoitettu. Eli nuorempana saattoi tulla yksittäinen finni tms, suoraan keskelle poskea, otsaa jne.. Silloin käytin vaimon arsenaalia hyväkseni ja häivyttelin sitä.. Toinen tilanne nuorempana, eli joskus jäi jälki klemmarista kaulaan ja halusin sitä piilotella.

Eli vastaukseni on, riippuu päivästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös