Mainos

Me haluamme Jonne Virtasen TPS:ään!

• 34 505
  • 64

Rough Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkukat
Jonnenhan pitäisi "varman tiedon mukaan" olla jo tehnyt sopparin IFK:hon joten Tepsissä ei nähdä ensi kaudella tätä isoa kaveria.

Onko tämä varma tieto joku kaksi vuotta vanha uutinen mahdollisesta siirtymisestä vai jongun tämän foorumin nimimerkin "varma tieto"? Vai löytyykö joku ns. oikeakin lähde?

Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
JYP on ollut Jonnelle selvästi lypsävin lehmä ikinä. Veikkaan, että organisaation vaihto mihin tahansa veisi uraa taaksepäin. Näitä jatkuvasti taitonsa yli tietyssä organisaatiossa pelanneita jätkiä on nähty ennenkin. Jos on hyvä olla "kotona" niin ei sieltä kannattaisi mihinkään lähteä. Varsinkaan HIFK:n missä Jonne joutuisi automaattisesti vanhan roolinsa vangiksi. Siitä roolista vapautuminen on kuitenkin tehnyt hänestä aika hyvän jääkiekkoilijan.

Olen todella surullinen, jos Jonne joutuu taas tappelijan rooliin. Hän on siinäkin roolissa parhaimmillaan olemalla pelkkä teoreettinen uhka.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onko tämä varma tieto joku kaksi vuotta vanha uutinen mahdollisesta siirtymisestä vai jongun tämän foorumin nimimerkin "varma tieto"? Vai löytyykö joku ns. oikeakin lähde?

Lainausmerkeissä siksi, että mitäänhän ei tietenkään ole julkistettu kesken meneillä olevan kauden. IFK:n puolella asiasta on kuitenkin keskusteltu jo jonkun aikaa ja vahvat nimimerkit ovat asiasta vinkanneet.

Esimerkki:

Jonne Virtasesta: Tämä on pitempiaikainen haku. Sopparia yritettiin jo täksi kaudeksi, mutta Jyp käytti option. Mun tietoni Virtasen HIFK-signauksesta on varsin luotettavasta lähteestä.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Olen todella surullinen, jos Jonne joutuu taas tappelijan rooliin. Hän on siinäkin roolissa parhaimmillaan olemalla pelkkä teoreettinen uhka.
Olen vahvasti eri mieltä tästä. Mielestäni Virtanen on Sami Heleniuksen poistuttua estradilta potentiaalinen raskaan sarjan hallitsija SM-liigassa ja oikein roolitettuna myös ihan todellinen uhka monellekin organisaatiolle.

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Lainausmerkeissä siksi, että mitäänhän ei tietenkään ole julkistettu kesken meneillä olevan kauden. IFK:n puolella asiasta on kuitenkin keskusteltu jo jonkun aikaa ja vahvat nimimerkit ovat asiasta vinkanneet.

Esimerkki:

Nimimerkki JHagin mielestä Suikkanenkin oli varmasti ensi vuonna HIFKin mies.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92

Joskus osuu, joskus ei. Keväällä -08 K.Jalonen oli mun mielestäni HIFK:n mies. Ja niinhän se olikin. Nyt sanon, että JVirtanen on ensi kaudella HIFK:ssa. Painotettakoon, että asia on mulle täysin yhdentekevä. Mun puolestani Virtanen voisi aivan mainiosti mennä TPS:ään.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Vai löytyykö joku ns. oikeakin lähde?

No se esimerkki oli kohdistettu Rough Diamondille joka peräsi lähteitä.

Tässä vaiheessa vuotta kellään ei ole "oikeita" lähteitä, koska pelaajien kanssa ei virallisesti saa edes neuvotella kesken kauden. Kaikki toki tiedämme, että näin ei oikeasti ole mutta mitään virallisia tietoja ei kesken sopimuskauden tule esille, ei ainakaan tässä vaiheessa vuotta ja SM-liigan sisäisissä siirroissa. Ulkomaan siirrot ovat asia erikseen. Sitä paitsi iltapäivälehtien "varmat tiedot" ovat yleensä ihan yhtä varmoja kuin täällä palstoilla ilmoille heitetyt nimet.

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Olen vahvasti eri mieltä tästä. Mielestäni Virtanen on Sami Heleniuksen poistuttua estradilta potentiaalinen raskaan sarjan hallitsija SM-liigassa ja oikein roolitettuna myös ihan todellinen uhka monellekin organisaatiolle.

Nykyliigassa tuo ei ole mikään titteli, toki voi olla uhka, mutta hanskat ei todellisuudessa enää tipu.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Zeta03: Juurikin näin. Siksi nämäkin huhut täällä ovat vain huhuja. Joskus vahvoja, joskus heikkoja. Yleensä meidän puolella huhuilu pelaajasta/valmentajasta nyt merkitsee vähintäänkin ko. henkilön vahvaa neuvotteluyhteyttä HIFK:hon. Joskus niistä syntyy diilejä, joskus ei. Virtasen piti tulla jo viime kaudeksi, mutta valitsi Lukon. Nyt sanon, että "hyvin lähellä HIFK:ta olevalta taholta" olen kuullut J.Virtasen siirtyvän ensi kaudeksi punaisiin. Diilin huhutaan olevan jopa 2-vuotinen.

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nykyään ei mitään myllyjä tunnu edes olevan, sikäli Jonnenkin rooli poliisina on aika heikoilla kantimilla. Olis kai se hienoa, jos esim. HIFK pelaisi brändin mukaista lätkää ja joukkueessa pelaisivat ensi kaudella esim. Jere ja Jonne, omilla vahvuuksillaan ja nimenomaan kovilla otteilla. Kausi 2012-2013 on toistaiseksi ollut "myllytön" ja veikata voisikin, kuka sen ekan myllyn uskaltaa ottaa. Oma veikkaus on Moisio.

Janders

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jonnehan ei oikein ole "mahtunut" Jypin kokoonpanoon... Seurajohto kopittaa miestä kun ei sopimusneuvottelut etene... Jonnella myös pari muuta tarjousta pöydällä liigasta.. Siitä en tiedä onko Tepsin yksi mutta isojen punaisten kissojen lappu löytyy. Ja sinne mies haluaisi.
Niin... Eihän se pelannut kuin vain +20 peliä putkeen ennen TPS-peliä. Mies on selvästi Ahon koirankopissa! Eikumitäh...

JHag lienee hyvinkin oikeilla jäljillä tässä asiassa. Ei savua ilman tulta.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
joukkueessa (HIFK) pelaisivat ensi kaudella esim. Jere ja Jonne, omilla vahvuuksillaan ja nimenomaan kovilla otteilla.

Vaikka tämä onkin TPS-osio, niin kyllähän Jerenkin kotiinpaluuhalukkuudesta on ollut jo pitkään juttua ja Minsk ei tule olemaan tässä este. Ja omilla vahvuuksilla pelataan heti, kun saadaan ihan oikea valmentaja. Mutta aiheeseen: Jonne Virtanenhan on juuri siksi mainio rouhija, että hän pystyy pelaamaan kohtuullisen jäähyttömästi. Ja silti uskottavasti. Enkä lukisi myöskään äskettäin voitettua Suomen mestaruutta hänelle negaatioksi. Eihän sekään ole poissuljettua, että Jyp vuokraisi kaverin tämän kauden lopuksi ulos. Kyseessä ei ole joukkueeseen jäävä pelaaja ja jos kysyntää on muualla, miksi ei otettaisi edes osaa palkkakuluista vuokrana? Loppukauden vuokraksi Tepsiin J.Virtanen ehtii hyvin.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nyt jos koskaan tämä klassikkotason thread ansaitsee noston pölyttymästä, koska villit huhut tuovat teurastajaa takaisin kotiin kaikkien vaihderikkaiden kiertolaisvuosien jälkeen. Olen itsekin laukonut painavaa kritiikkiä Jonnen kiekollisista taidoista tähän ketjuun ja niistä voi edelleen olla montaa mieltä, mutta on Jonne jääkiekkoilijana kuitenkin kehittynyt siitä, kun Turusta aikanaan lähti, siitä ei kahta sanaa. Ei kuitenkaan edelleenkään mikään Buremainen raketti, ei mikään playmaker, ei mikään kliininen viimeistelijä vaan vähän kankea hämmentäjä ja pelin rikkoja sekä power forward-tyyppinen roolipelaaja, joka laitetaan pimentämään vastustajan tähtipelaajat (ei siis taklausmielessä). Mikäli teurastaja kotiutetaan, niin Moisioilla tuskin tekee enää mitää muuta kuin ehkä rotaatiomielessä.

Loppuun vielä perjantaiviihdettä youtubesta eli Jonne veivaa: Jonne Virtanen - Forsberg Deke, 18.01.2010 - YouTube

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Tässäkin ketjussa joku vuonna 2008 pyysi Miikka Tuomaista fyysiseksi pelaajaksi. No ihan sitä mitä haettiin ei kyllä saatu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy