NYT tai ei ollenkaan.
Olen ollut varsin maltillinen tähän asti, mutta nyt olen nähnyt kaiken. Jokereilla on kaikkien aikojen taitavin SM-liigajoukkue yhdistettynä KAIKKIEN AIKOJEN huonoimpaan valmennukseen. Peli on kaikkien aikojen munattominta paskaa mitä ikinä olen nähnyt. Ollaan tällä tähtisikermällä kotikaukalossa täysin voimattomia Espoon Bluesin A-juniorijoukkuetta vastaan, eikä kolmannessa erässä saada yhtään järjellistä vetoa kohti maalia. Vittu Wade, Curre, Virmanen, Suckall, Pietilä, Kapanen ja kaikki maailman Jokeriflopit eivät ole mitään tämän kauden floppiin verrattuna ellei nyt tehdä ainutta mahdollista asiaa!
Eli: JOS nyt sattusi käymään niin että joku tämän organisaation johdossa oleva henkilö vielä ajattelisi että tällä kaudella haluttaisiin saavuttaa jotain muuta kuin 4-0-tappio puolivälierissä JYPille tai Pelicansille niin tähän on olemassa tasan yksi ainoa tie. Se on SHEDDENILLE KENKÄÄ NYT JA VÄLITTÖMÄSTI! Vittu se on ihan sama kuka laitetaan tilalle jos sinne nyt ylipäätänsä ketään tarvitsisi laittaa tilalle, koska pelaajat itsekin sopisivat pelisysteemeistään paremmin kuin tämä nykyinen n.k. valmentaja ja hänen apuvalmentajansa. Mutta JOS nyt jotakin tässä organisaatiossa vielä sattuisi kiinnostamaan tämä homma niin voin ilmoittaa että sellaista valmentajaa joka saisi tämän huikean taitotason omaavan joukkueen pelaamaan jollain osa-alueella vielä huonommin ei maailman tunnetuista palloilusarjoista löydy. Otetaan valmentaja vaikka Pohjois-Korean modernin esteratsastuksen kakkosjoukkueesta ja takaan että tulos ei millään voi olla tätä huonompi. Jospa vaikka hävittäisiin Bluesin B-junioreille vain 0-2!
Play-offin neljään otteluun on vielä puolitoista viikkoa aikaa. Siinä ajassa ehtii sokea, kuuro, mykkä ja aivokuollut valmentaja sivutyönääkin ajamaan sen verran systeemiä sisään että tälle joukkueelle saadaan edes yksi (1, one, en, ein) järjenhäivä peliin. Voidaan vaikka miettiä että käytetäänkö se yksi oivallus puolustuspeliin, hyökkäyspeliin tai johonkin muuhun. Yksi toimiva pelin osa-alue toisi jo Nobelin fysiikan palkinnon sen keksijälle, ja se olisi mittaamattoman paljon enemmän kuin mitä tällä nykyisellä roskalla voitaisiin ikinä maailman jääkiekkokentillä saavuttaa.
On olemassa kaveri nimeltään Raimo Summanen ja on olemassa käsite "lyhyt mutta vitun rahakas työkeikka". Nyt ei vittu voida enää katsoa tätä paskaa.