Matti Virmanen – toimitusjohtaja

  • 216 616
  • 845

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ace4ever kirjoitti:
Virmanen erätaukohaastattelussa: "Tää oli tässä"
Häh? Tämä on jo niin kiinnostavaa, että nyt kiinnostaisi toi haastis kokonaisuudessaan. Minulle nimittäin sellainen toivonkipinä heräsi tuon lukiessani, että mitäs jos Masa puhuikin omasta puolestaan? Tulisiko purjehtija ja pelastaisi Jokerit toistamiseen? Voisiko olla niin että Hjallis on antanut vihdoin painetta vähän Masalle ja tää olisikin todella tässä, Masan osalta?

Noh, tää on vain spekulaa ja omaa toiveajattelua.
 

tkks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Hjalliskin lähtisi (tai ennemmin koko liiga) Ruotsin mallin mukaan toimimaan niin ehkä tekin pääsisitte Masasta eroon. Voidaan laittaa Pentti samalla soutuveneellä Tallinnaan.

Eikö se nyt ole selvä, että ei Jokeri-sydän riitä, jos mies on muuten täyttä kuraa. Aikoinaan Jokerit oli varmaan edelläkävijä koko Euroopassa Hjalliksen johdossa, mutta nykyään muut seurat tekee hommat paremmin, tosin Suomesta vielä lyötyy toki yhä niitä vielä amatöörimaisemminkin hoidettuja seuroja, esim. Ruotsissa ei niin Jokerit eikä esim. Hifk:kaan saisi liigalisenssiä.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Hienoa

Masa . Lähde nyt ja pitkälle et enempää voi aiheuttaa tuhoa. Luuserin lausunto ei mahda mitään. Eihän tuollaista voi sanoa ellei itse lähde ulos..LUUUUSERI!
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jos Masa tarkoitti ottelua tuolla "Tää oli tässä" -vedollaan, niin EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ! Noin amatöörimäistä kommenttia edes Matti ei ole voinut heittää tiskiin. Käänteismasailullahan siinä ehkä yritettiin herättää jengiä sillä, että "mukaluovuttiin" toivosta ja jengi heräisi siten... huoh.

Se toinen vaihtoehto olisi sitten Masailun loppu ainakin aitiossa ja herra myöntäisi olevansa ihan väärässä paikassa. Kohta olemme jo valmentajia ja pelaajiakin vaihtaneina edelleen TÄYSIN samassa tilanteessa. Tämä luo Jokerijohtoon ihan uusia paineita, sillä nyt aletaan olla tilanteessa jossa ratkaisumalleja ei kummoisesti ole.

Pelaajilla on selvästi joko ihan överiksi mennyt määrä paineita tai sitten jätkiä ei todellakaan kiinnosta pelaaminen joukkueelle tai sen johdolle. Oli syy kumpi tahansa, niin tuon tilanteen korjaaminen ei liene Masalle tai Hjalmarille kovin helppoa.

- Taas uusi valmentajakaksikko?
- Lisää/vaihdetaan pelaajia?
- Heitetään hanskat tiskiin ja keskitytään ensi kauteen? Turhat jätkät pihalle ja junnuille lisää vastuuta.
- Joku muu, mikä?
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tomppa#74 kirjoitti:
- Taas uusi valmentajakaksikko?
- Lisää/vaihdetaan pelaajia?
- Heitetään hanskat tiskiin ja keskitytään ensi kauteen? Turhat jätkät pihalle ja junnuille lisää vastuuta.
- Joku muu, mikä?

Hyviä kysymyksiä jotka pitäisi mahdollisimman pian ratkaista.
-Jos ajatellaan valmentajakysymystä niin toki olisi parempi jos Masa ymmärtäisi siirtyä pois aitiosta ja äkkiä.Enkä kyllä panisi pahakseen Currenkaan siirtymistä syrjään.
- Seuraavat pelaajat pois: Niinimäki ja Virta . Omia junnuja sisään ensikautta ajatellen.
 

Heino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit -2013
"Tää oli tässä" Se kävi mullakin mielessä siinä v*tutuksen keskellä taas. Ja monia muitakin ajatuksia, mitä ei välttämättä kannata lausua ääneen, ainakaan täällä. Tietysti tällänen rupeaa turhauttamaan ja sen takia suusta saattaa päästä niitä kuuluisia sammakoita pihalle. 7:s tappio oli tulossa, ei voi kukaan kieltää. En tiedä pitäiskö siinä sitten sanoa, että "juu, pojilla oli hyvä tsemppi päällä ja peli meiän hallussa" Eiköhän se Masa turhaudu ihan samalla tavalla kun pelaajatkin. Kentällä se näkyy usein typeränä jäähynä. Oletan siis, että kyse oli siitä pelistä ja siitä hetkestä.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Tomppa#74 kirjoitti:
- Taas uusi valmentajakaksikko?
- Lisää/vaihdetaan pelaajia?
- Heitetään hanskat tiskiin ja keskitytään ensi kauteen? Turhat jätkät pihalle ja junnuille lisää vastuuta.
- Joku muu, mikä?

Kohta kolme tulee näillä näkymin eteen viikon kuluessa, haluttiinpa sitä taikka ei.

Kuten kirjoitin tuossa toisessa ketjussa, niin kaiken järjen ja logiikan mukaan (jos siis Masaa kohdellaan edes lähes samoin kuin muita Jokereissa olleita valmentajia) Masan pitäisi saada potkut. Niin päin helvettiä on homma mennyt tällä kaudella. Valmentaja ei myöskään VOI KAHDEN ERÄN JÄLKEEN mennä sanomaan mitään tuollaista, vaikka mitä luulisi tai näkisi pelistä (jos siis on sanonut, vahvistusta odotellaan vielä).

On päivänselvä asia että joukkue ei tottele valmentajiaan eikä välitä pelikurista hevon------, siitä selkeänä osoituksenä valtavat jäähymäärät ja täydellinen löysäily joka ottelussa. Homma on vain pahentunut sitten uusien valmentajien tulon. Jos homma vielä jatkuu muutaman ottelun niin tuloksena on todennäköisesti se että Curre itse eroaa, ellei tule erotetuksi. Veikkaisinpa että Curre eroaa itse. Hän on sen verran kokenut ja järkevä mies että ymmärtää milloin hänen hommansa on käynyt mahdottomaksi. Itse näkisin parhaimpana vaihtoehtona Surenkinin nappaamista kakkosluotsiksi heti. Sitten mentäisiin Currella ja Surenkinilla seuraavat viisi kohtalon ottelua ja sen jälkeen jos homma ei ole parantunut niin iso kasa miehiä ulos. Ei tässä ole mitään järkeä miettiä mitä keväällä tehdään ja satsata siihen rahaa, koska keväällä Jokerit ei tee yhtään mitään ellei viikon kuluessa tule voittoja.

Mitä tulee pelaajiin, niin pari äijä on välittömästi heitettävä ulos ja nälkäisiä nuoria pelimiehiä kuten Kivistö tilalle. Uutta maalivahtia tuskin kannattaa enää hankkia kuluttamaan budjettia, tämä joko kääntyy näillä kahdella tai sitten voidaan peluutta Hallikaista ja Hovista.

Ja jos peli ei muutu viikon kuluessa niin mielestäni kaikki voimavarat pitäisi satsata ensi kauteen. On elintärkeätä että tämä homma loppuu tähän kauteen eikä jatku ensi syksynä.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
No elekää ny, joukkuehan pelaa treeneissä hyvin ja maalejakin syntyy. Sekä maalivahdit saavat vetoja kiinni. Hmm, melkoinen dilemma siis. Olettavaa onkin, että Jokereiden hyökkääjät ovat huonompia kuin muiden joukkueiden maalivahteja vastaan ja samoin myös maalivahdit ovat huonompia muiden joukkueiden hyökkääjiä vastaan. Hmm, hassua sanoisin.
 

Tuoppi

Jäsen
Tomppa#74 kirjoitti:
- Taas uusi valmentajakaksikko?
- Lisää/vaihdetaan pelaajia?
- Heitetään hanskat tiskiin ja keskitytään ensi kauteen? Turhat jätkät pihalle ja junnuille lisää vastuuta.
- Joku muu, mikä?

Minä ainakin olen jo "pikkuhiljaa" kallistumassa kohden vaihtoehtoa jossa lopetetaan kaiken maailman epärealistiset mestaruus- ja mitallihöpinä ja aletaan keskittymään siihen että saadaan hommat kuntoon ens kautta ajatellen.

Ja kyllä! Kirveeni on kaivossa ja tuskin sitä tulee enää tällä kaudella sieltä noukittua...

mtmela kirjoitti:
No elekää ny, joukkuehan pelaa treeneissä hyvin ja maalejakin syntyy. Sekä maalivahdit saavat vetoja kiinni. Hmm, melkoinen dilemma siis. Olettavaa onkin, että Jokereiden hyökkääjät ovat huonompia kuin muiden joukkueiden maalivahteja vastaan ja samoin myös maalivahdit ovat huonompia muiden joukkueiden hyökkääjiä vastaan. Hmm, hassua sanoisin.

Ah vastusjankannattajilla on aina niin paljon annettavaa näihin jokeriketjuihin...
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Aake kirjoitti:
Ja jos peli ei muutu viikon kuluessa niin mielestäni kaikki voimavarat pitäisi satsata ensi kauteen. On elintärkeätä että tämä homma loppuu tähän kauteen eikä jatku ensi syksynä.

Luovuttaa ei toki vielä kannata, sillä piste-ero ei ole kasvanut vielä liian suureksi kiitos mm. Bluesin häviön.

Silti ainakin minulla on jo suuri huoli ensi kaudesta, sillä jos näitä asioita ei saada piakkoin kentällä kuntoon, ne ihan oikeasti kantautuvat herkästi seuraavallekin kaudelle. Kaikkia pelaajia ei kuitenkaan todennäköisesti vaihdeta.

Toki yltiöpessimismi tunkee nyt päätään pinnalle, kun mikään ei tosiaan tunnu onnistuvan - ei yhtään mikään.
 

Etsijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
pappi kirjoitti:
- Seuraavat pelaajat pois: Niinimäki ja Virta . Omia junnuja sisään ensikautta ajatellen.

Olen nyt seurannut tätä keskustelua riittävän kauan taustalta, ja lähes joka päivä Virtaa ollaan viemässä Jokereista pois. Miksi? Mielestäni Virta on ollut Jokereissa pelaaja, joka erottuu edukseen kentällä ollessaan. Virralta tuntuu löytyvän virtaa (heh, heh) kentällä enemmän kuin esim. jokerikasvatti Dahlmanilla, joka kyllä on säästynyt kritiikiltä suureksi osaksi. Virta johtaa myös Jokereiden pistepörssiä yhdessä Ilarin kanssa ja pisteet/ottelu -tilastossakin hän on Jokereiden 5. paras.

Lisättäköön vielä, että en itsekään ole missään nimessä ollut tyytyväinen Virtaan, mutta hän on sentään suomalainen huippupelaaja, eikä ulkomaalaisvahvistus, jolloin kritiikin voisi ymmärtääkin.

Niinimäestä olen samaa mieltä. Ei tulisi ikävä, jos lähetettäisiin pois.

Ja Masalle: Käytä ainakin toinen ulkomaalaispaikka puolustajaan, mieluiten kiekolliseen sellaiseen!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Gags kirjoitti:
Häh? Tämä on jo niin kiinnostavaa, että nyt kiinnostaisi toi haastis kokonaisuudessaan. Minulle nimittäin sellainen toivonkipinä heräsi tuon lukiessani, että mitäs jos Masa puhuikin omasta puolestaan? Tulisiko purjehtija ja pelastaisi Jokerit toistamiseen? Voisiko olla niin että Hjallis on antanut vihdoin painetta vähän Masalle ja tää olisikin todella tässä, Masan osalta?

Noh, tää on vain spekulaa ja omaa toiveajattelua.

Eiköhän Matti-setä itsestään puhunutkin.Se on lähtö nyt.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Tuoppi kirjoitti:
Ah vastusjankannattajilla on aina niin paljon annettavaa näihin jokeriketjuihin...

No hei, jos Kärpät olisi samassa tilanteessa, sanoisit aivan samalla tavalla :) Kyllähän Masan saavutukset tällä kaudella ovat ylittäneet kaiken minkä voi mitata pena-mittarilla ja kyllä minä yhden jokerifanin puolesta surulippua kannan. Mutta monsieur voi hukuttaa surunsa tarjoamaani olueen.
 

tkks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuoppi kirjoitti:
Ah vastusjankannattajilla on aina niin paljon annettavaa näihin jokeriketjuihin...
Kyllä mä olen ihan samaa mieltä Pentistä kuin teidän Matistakin.
 

tkks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tomppa#74 kirjoitti:
Luovuttaa ei toki vielä kannata, sillä piste-ero ei ole kasvanut vielä liian suureksi kiitos mm. Bluesin häviön.

Silti ainakin minulla on jo suuri huoli ensi kaudesta, sillä jos näitä asioita ei saada piakkoin kentällä kuntoon, ne ihan oikeasti kantautuvat herkästi seuraavallekin kaudelle. Kaikkia pelaajia ei kuitenkaan todennäköisesti vaihdeta.

Toki yltiöpessimismi tunkee nyt päätään pinnalle, kun mikään ei tosiaan tunnu onnistuvan - ei yhtään mikään.
Mahtaako se teitä auttaa, jos Masa jää toimistolle ensi kautta rakentamaan?
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
mtmela kirjoitti:
No hei, jos Kärpät olisi samassa tilanteessa, sanoisit aivan samalla tavalla :) Kyllähän Masan saavutukset tällä kaudella ovat ylittäneet kaiken minkä voi mitata pena-mittarilla ja kyllä minä yhden jokerifanin puolesta surulippua kannan.

Kuten tämäkin, niin suurin osa tänne kirjoittavista muiden joukkueiden kannattajista ovat täysin oikeassa analyyseissään, ei se minua ainakaan yhtään ota päähän, päinvastoin. Jokerit on aivan paska, ja sille sopii kyllä vähän ironisesti nauraakin välillä. Toivottavasti muutkin kuin "omat" tänne kirjoittavat jatkossakin.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Masan erätauon "Tää on tässä" oli sitten tosiaan ilmeisesti peliä koskenut kommentti. Järkyttävää.

Jatkoajan otteluraportista:
- Maalivahtikaksikkomme säilyy loppukauden ajan, samoin kuin allekirjoittanut vaihtopenkin takana, Virmanen vakuuttaa.

Kova jätkä. Mä olen itse itseni esimies, enkä poistu vaikka en mitään saisi aikaankaan. Masa kouluttaa muiden lisäksi jo itseäänkin.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tomppa#74 kirjoitti:
Kova jätkä. Mä olen itse itseni esimies, enkä poistu vaikka en mitään saisi aikaankaan. Masa kouluttaa muiden lisäksi jo itseäänkin.
Siinä vaiheessa kun Jokerit katkaisee tappioputkensa, Masalla saattaa kihahtaa keltainen neste päähän ja suurella itseluottamuksella nimetä itsensä Jokereiden seuraavan kauden päävalmentajaksi ottelun jälkeisessä lehdistötilaisuudessa!
 

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
tkks kirjoitti:
Mahtaako se teitä auttaa, jos Masa jää toimistolle ensi kautta rakentamaan?

Jos se siellä hankkii Santalan ja Nortonin tapaisia pelimiehiä jengiin aivan puskista niin auttaa. Tällä kaudella Masa on pariin kertaan todistanut olevansa ihan kohtuullinen tj. Kun vielä saisi jonkun järkevän scoutin ettei tarttisi soittaa Bergenheimille ja kysyä.

Vituttaa sinänsä että Masa oli hankkimassa minulta aika kasaa rispektiä näillä tietyillä hankintoilla, ja on nyt tuhoamassa sitä kokonaan istuutumalla penkin taakse. Oliko ihan pakko?
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Niin

"samoin kuin allekirjoittanut penkin takana". Väitän että JOS SIIS JOS Jokerit ottaa pataan vielä muutaman pelin niin Virmanen ei missään oloissa voi jatkaa. Mies ei anna pelaajille mitään on täysi nolla. Toinen kysymys on se että JOS SIIS JOS Jokerit sukeltaa niin miten Virmanen voi jatkaa TOIMITUSJOHTAJANA.

Mene Virmanen ja jatka REINOJEN pelaaja/valmentaja/managerina se olisi oikea taso sinulle!
 

tkks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elrith kirjoitti:
Jos se siellä hankkii Santalan ja Nortonin tapaisia pelimiehiä jengiin aivan puskista niin auttaa. Tällä kaudella Masa on pariin kertaan todistanut olevansa ihan kohtuullinen tj. Kun vielä saisi jonkun järkevän scoutin ettei tarttisi soittaa Bergenheimille ja kysyä.

Vituttaa sinänsä että Masa oli hankkimassa minulta aika kasaa rispektiä näillä tietyillä hankintoilla, ja on nyt tuhoamassa sitä kokonaan istuutumalla penkin taakse. Oliko ihan pakko?
Kyllähän se joksus osuukin, kun perkeleesti roiskii. Mä nyt en vaan pidä Jokereita kovinkaan hyvin johdettuna seurana. En tosin kehu Penaa sen enempää. Samanlainen monitoimimies, joka ei tajua, eikä halua myöntää, että oma osaaminen on rajallista. Jokerit oli joksus 90-luvulla vielä esimerkillinen seura koko Euroopassakin Areenan rakentamiseen asti. Organisaatiota pitäisi kuitenkin kehittää ja ammattimaistaa samalla kuin joukkuettakin. Nyt todella moni Suomessakin hoitaa asioita fiskummin kuin Jokerit.

Onko se jokin ihme, että esim. Färjestad ja Frölunda toimivat Ruotsissa 12,5 miljoonan euron budjeteilla kumpikin (näiden kahden budjetti vastaa Bluesin, Hifk:n Jokereiden, Kärppien ja Tapparan yhteenlaskettuja budjetteja). Niillä on Ruotsin liigalisenssin vaatimusten mukaan tj, utj, markkinointipäällikkö ja talouspäällikkö. Färjestadilla on tuonkin lisäksi vielä 5 myyntimiestä ja 80 000 asukkaan kaupungin seura myy pelkästään fanituotteita miljoonalla eurolla.

Teillä Masa ja meillä Pena hoitaa yksin noiden tj:N, utj:n, markkinointipäällikön, talouspäällikön ja myyntimiesten hommat. Mahtaisiko jossain vaiheessa olla hyvä tunnustaa, että 9 miestä tekee yhdeksän miehen hommat paremmin, kuin 1 mies.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
tkks kirjoitti:
Teillä Masa ja meillä Pena hoitaa yksin noiden tj:N, utj:n, markkinointipäällikön, talouspäällikön ja myyntimiesten hommat. Mahtaisiko jossain vaiheessa olla hyvä tunnustaa, että 9 miestä tekee yhdeksän miehen hommat paremmin, kuin 1 mies.
Ei nyt kuitenkaan ihan noin kovasti liioitella. Jokereillahan on Masan lisäksi UTJ Immonen (toimenkuvan laajuus ei ole vielä tiedossa), markkinointi- ja yhteyspäällikkö Räisänen, markkinointipäällikkö Vedenkannas, sekä myyntipäälliköt Ruohonen ja Kavanne. Kai nekin jotain tekee.
 

tkks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
eh kirjoitti:
Ei nyt kuitenkaan ihan noin kovasti liioitella. Jokereillahan on Masan lisäksi UTJ Immonen (toimenkuvan laajuus ei ole vielä tiedossa), markkinointi- ja yhteyspäällikkö Räisänen, markkinointipäällikkö Vedenkannas, sekä myyntipäälliköt Ruohonen ja Kavanne. Kai nekin jotain tekee.
Kyllä Suomessa on pakko liioitella, että sekä seurojen, että SM-liigan johto saataisiin heräämään. Muuten täällä ei tällä menolla pelata edes divaritason kiekko vähän ajan päästä, kun muiden maiden liigat menee viheltäen ohi.

Elitserien-seurojen tulot ovat jo 75 prosenttia Suomea suuremmat ja ero kasvaa koko ajan. Sinä aikana, kun täällä on 10 vuotta eletty yhden MM-voiton huumassa ja hoettu, että hyvin menee, kun tänäkin vuonna tulot oli ihan samat kuin ennenkin, Ruotsissa seurat ovat kasvaneet tuplasti enemmän.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Kuka tukkisi Virmasen turvan? Perkele, minulta alkaa mennä hermot kun jokaisen matsin jälkeen tarvitsee aukoa päätään, kuten tänään IS:ssa:

"Joukkue on paska, mutta koetetaan kääntää tilanne. Rahalla ei saa kaikkea."

Santalasta:

"Kallis äijä, mutta pakko sitä on roikottaa mukana."

Okei, nämä olivat asiayhteyksistä irrotettuja lausahduksia, etenkin tuo jälkimmäinen, koska Masa myös totesi, että ilman Santalaa voittoja ei tule. Pitääkö sitä lyötyä joukkuetta kuitenkaan enää enempää nöyryyttää? Kummassa ominaisuudessa nuo lausunnot oli taas annettu, toimarina vai koutsina?

Hankittaisiin jostain kunnon kakkoskoutsi ja annettaisiin joukkueelle työrauha ilman jatkuvaa uhoamista ja möykkäämistä tiedotusvälineissä.
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vakio kirjoitti:
"Joukkue on paska, mutta koetetaan kääntää tilanne. Rahalla ei saa kaikkea."

Santalasta:

"Kallis äijä, mutta pakko sitä on roikottaa mukana."

Kertoo kyllä karua kieltä siitä kuinka lahjaton ihmisjohtaja Virmanen on. Ja tosiaankin tuliko tuo Toimarin vai kakkoskoutsin suusta ulos? Ehkä Virmasella pitäisi olla hattu jota hän tilaisuuden tullen voisi aina vaihtaa.

En tiedä yrittääkö Virmanen olla Jortikka, mutta epäpätevältä kuulostaa. Noilla puheilla lehdistön välityksellä on ennenkin saatu tulehduksia aikaan ja vielä tässä tilanteessa. Pitäisi nyt turpansa kiinni, näyttää siltä että ego on taas jälleen kerran vienyt järjestä voiton.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös