Tomppa#74 kirjoitti:
- Taas uusi valmentajakaksikko?
- Lisää/vaihdetaan pelaajia?
- Heitetään hanskat tiskiin ja keskitytään ensi kauteen? Turhat jätkät pihalle ja junnuille lisää vastuuta.
- Joku muu, mikä?
Kohta kolme tulee näillä näkymin eteen viikon kuluessa, haluttiinpa sitä taikka ei.
Kuten kirjoitin tuossa toisessa ketjussa, niin kaiken järjen ja logiikan mukaan (jos siis Masaa kohdellaan edes lähes samoin kuin muita Jokereissa olleita valmentajia) Masan pitäisi saada potkut. Niin päin helvettiä on homma mennyt tällä kaudella. Valmentaja ei myöskään VOI KAHDEN ERÄN JÄLKEEN mennä sanomaan mitään tuollaista, vaikka mitä luulisi tai näkisi pelistä (jos siis on sanonut, vahvistusta odotellaan vielä).
On päivänselvä asia että joukkue ei tottele valmentajiaan eikä välitä pelikurista hevon------, siitä selkeänä osoituksenä valtavat jäähymäärät ja täydellinen löysäily joka ottelussa. Homma on vain pahentunut sitten uusien valmentajien tulon. Jos homma vielä jatkuu muutaman ottelun niin tuloksena on todennäköisesti se että Curre itse eroaa, ellei tule erotetuksi. Veikkaisinpa että Curre eroaa itse. Hän on sen verran kokenut ja järkevä mies että ymmärtää milloin hänen hommansa on käynyt mahdottomaksi. Itse näkisin parhaimpana vaihtoehtona Surenkinin nappaamista kakkosluotsiksi heti. Sitten mentäisiin Currella ja Surenkinilla seuraavat viisi kohtalon ottelua ja sen jälkeen jos homma ei ole parantunut niin iso kasa miehiä ulos. Ei tässä ole mitään järkeä miettiä mitä keväällä tehdään ja satsata siihen rahaa, koska keväällä Jokerit ei tee yhtään mitään ellei viikon kuluessa tule voittoja.
Mitä tulee pelaajiin, niin pari äijä on välittömästi heitettävä ulos ja nälkäisiä nuoria pelimiehiä kuten Kivistö tilalle. Uutta maalivahtia tuskin kannattaa enää hankkia kuluttamaan budjettia, tämä joko kääntyy näillä kahdella tai sitten voidaan peluutta Hallikaista ja Hovista.
Ja jos peli ei muutu viikon kuluessa niin mielestäni kaikki voimavarat pitäisi satsata ensi kauteen. On elintärkeätä että tämä homma loppuu tähän kauteen eikä jatku ensi syksynä.