Tuskin se meidän ukkoja jyräilisi, kun joukkueet pelaa eri liigoissa.
Ymmärsin, että pelataan silti kisumirrejä vastaan ainakin kerran vuodessa? Jos näin ei ole, niin sitten asia selvä =) Ei Mattia siitä huolimatta pois anneta..
Tuskin se meidän ukkoja jyräilisi, kun joukkueet pelaa eri liigoissa.
On kyllä hieno pelaaja. Tuolla asenteella pelaaminen ja kovat taklaukset ovat tehneet Matista joukkueemme suosikin.
Toivottavasti Matti on meillä myös ensi kaudella kiusaamassa KHL-tähtiä.
Varmasti jatkaa ainaskin, jos Valtonen on puikoissa. Yksi pommikone pitää olla mukana hiukan horjuttamassa miljoonamiesten nousemishaluja.
Masalla on soppari vuoteen 2015. Toki voidaanhan niitä purkaa jos olisi syytä.
Pääsin eilen lähietäisyydeltä todistamaan Lambergin taklauksen tehoa. IFK:n #44 (Eklund) oli kohteena, ja kyllä näki, että sattui. Mun mielestä Masa on vähän jättänyt sitä turhaa koohottamista ja samalla tarkentanut sihtiä. Pommit osuu nykyään lähes aina kohdalleen. Jokereiden yksi viihdyttävimmistä pelaajista.
Saman olen itsekin laittanut merkille. Lisäksi Masa tekee nykyään siten, että 1-1 -tilanteessa luovuttaa kiekon pakille kulmaan/päätyyn hyvin hyvin rauhallisesti niin, että pakin on pakko käydä hakemassa se tai muuten Matti saisi sen takaisin itselleen. Karkuun pakki ei tässä vaiheessa enää kerkeä, eli PAM. Täydellistä taklaustyöskentelyä. Tässä mielessä laittaisin Lambergin Tyrväisten kanssa samaan ketjuun: jumalauta mikä pommiryhmä!
Matti oli mies paikallaan ja tiputti hanskat jäähän. Harmi, että tuomarilla oli hirveä tarve suojella vastustajaa. Olisi mielelläni nähnyt miten Matti ottaa tanssiaskelia. Big up. Jatka samaan malliin.
Joku voisi lähettää HIFK:lle videon siitä, miten se kuittaaminen hoidetaan heti, eikä joskus vuoden päästä. Hieno mies! Eikä haittaa menetetty ylivoima, mielummin kaveria turpaan.
Kuka junnuista siis kolattiin polvella?
Jos videon saa tänne nettiin niin mullekin saa pistää vaikka tähän ketjuun :) Kovasti haluaisin nähdä kun jäi peli väliin opiskelukiireiden vuoksi.
Rispektit täältäkin, vaikka en tilannetta nähnyt niin lämmintä sydäntä. Hieno mies!
LAMBERG!! Voiko Masasta olla tykkäämättä?
Hienoa toimintaa Lambergilta, harmi vaan että lensi pihalle, sillä niitä jäätäviä pommeja olisi halunnut nähdä loppupelinkin ajan. Pari kertaa vaihtoi Saipan pelaajien kanssa kuulumisia ja oli selvästi tunteella mukana. Itse taklauksesta, omaan silmään näytti jalkakampilta, jossa luistimet osuivat yhteen. Ei ollut polvitaklaus ja Taipaluksen oli aika vaikea itse hyväksyä, että lentää pihalle. Lähinnä hämmästyi ja jos olisi osunut polvella, niin varmasti olisi lähtenyt saman tien koppiin.
Olipas naurettavan näköinen noutoyritys, vieläpä takaapäin. Olihan se törkeä kampitus .
Olipas naurettavan näköinen noutoyritys, vieläpä takaapäin. Olihan se törkeä kampitus .