Matti Kuusisto Ässiin

  • 19 902
  • 55

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Nyt kun Kuusisto on ehtinyt päästä joukkueen "sisään", alkaa hän peli peliltä vaikuttaa entistä hyödyllisemmältä. Olin hivenen skeptinen ko. hankinnan suhteen, mutta pakko myöntää että terrierimäinen pätkä on yllättänyt positiivisesti viime aikoina! Kuusisto on melkoinen takiainen isommankin hyökkääjän puntissa ja taklaa usein hemmetin lujaa kokoonsa nähden. Tai ainakin "lujaa" vauhdin suhteen. Peukalo ylös tässä vaiheessa kautta, ottanut paikkansa pelaavasta kokoonpanosta selkeästi.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Nyt kun Kuusisto on ehtinyt päästä joukkueen "sisään", alkaa hän peli peliltä vaikuttaa entistä hyödyllisemmältä. Olin hivenen skeptinen ko. hankinnan suhteen, mutta pakko myöntää että terrierimäinen pätkä on yllättänyt positiivisesti viime aikoina!

Tämä terrieri on nyt jo porilaisempi kentällä, kuin moni porilainen on. Kovaa raastoa ja vääntöä joka tilanteessa. Vie koostaan huolimatta taklaukset loppuun ja myös tönäisee takaisin, jos tarve on. Suorastaan loistava hankinta, joka jo asenteensa takia on mielestäni täyttänyt paikkansa esimerkkinä.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pakko tulla nostamaan ketju ylös!

Hienosti Kuusisto kuittasi Jouhkimaisen maalivahdin yliajon! Siis itse tappelua en kommentoi vaan ylipäänsä Kuusiston toimintaa tilanteessa kun Kilpeläinen ajettiin kylmäksi.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
http://www.nelonen.fi/smliiga/videot.asp?videoId=4420&cat=0

Sanoisin että prosenteissa homma meni 90%-10% Kuusistolle.. niin suoraan vasuriin Jouhkimainen tippui.. ja paino todellakin sanalla tippui.. tilannetta edeltänyttä Kilpeläisen ajelua ei tuossa videolla näy, harmi sinänsä..

Hatun nosto täältä, tyylikäs suoritus varmaan reilu 10cm pienemmältä kaverilta.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Porissa on uusi kuningas ja taas nimeltään Matti! Aiemminkin olen ihaillut äijän sitkeyttä, peräänantamattomuutta sekä luistelutaitoa, pienestä koostaan huolimatta täyttä dynamiittiä! Näistä ukoista Porissa pidetään!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Wow. Olipas komiaa toimintaa tältä teidän gooniltanne. Hyi vittu. Tämä kädetön apina vie SaiPalta yhden potentiaalisen kaverin pois kesken pelin. Alpo käskyttänyt? Ja jos joku ajaa maalivahdin päälle niin luulisi että veskari olisi itse se joka haluaisi kostaa, esimerkiksi lyömällä lapiollaan tätä rikkonutta pelaajaa päähän mutta ei. Leikitään Änäriä saatana ja ollaan olevinaan jotain.
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Wow. Olipas komiaa toimintaa tältä teidän gooniltanne. Hyi vittu. Tämä kädetön apina vie SaiPalta yhden potentiaalisen kaverin pois kesken pelin. Alpo käskyttänyt? Ja jos joku ajaa maalivahdin päälle niin luulisi että veskari olisi itse se joka haluaisi kostaa, esimerkiksi lyömällä lapiollaan tätä rikkonutta pelaajaa päähän mutta ei. Leikitään Änäriä saatana ja ollaan olevinaan jotain.

Ei se ny ihan gooni ole. Tällä hetkellä ässien paras pakki :)
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Katos perkele. Eikä tarvittu edes kurkunleikkauksia tuon hoitelun jälkeen. Pitkästä aikaa kunnon osuma ja good bye...unta palloon. Taisi Nakkikastikekin kärvähtää samalla pohjaan.

Matti Kuusisto on hieno mies. Hatunnosto ja tätä lisää.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Ja jos joku ajaa maalivahdin päälle niin luulisi että veskari olisi itse se joka haluaisi kostaa, esimerkiksi lyömällä lapiollaan tätä rikkonutta pelaajaa päähän mutta ei. Leikitään Änäriä saatana ja ollaan olevinaan jotain.

Hehh, miksi et samantien itke Simo "Änäri" Pulkin käytöstä, joka koulutti Kuprua ajassa 40.00? Tai avaudu Tarkista, kun ei itse mennyt tähän väliin.

Hienoa toimintaa Kuusistolta ja Jouhkimaiselta. Jouhkille toki kuuluu pienoinen soosoo, jos on veskaria tahallisesti ajanut.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Taisi olla Matin paras matsi Ässäpaidassa, maali ja matsi?

Jatkakaa samaa rataa! :)
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Hemmetti kun ei Kuusisto ehtinyt saada syöttöpistettä ennen tyrmäystä. Tosin ehkä parempi niin, oletettavasti helvetti jäätyy siinä vaiheessa kun Matti Kuusisto tekee Gordie Howe-hattrickin.

Louhen Jyrki pudotti Porkan Tonin (väärin tapeltu silloin, löi liian aikaisin vai miten se meni ;D ), mutta sen jälkeen en muista nähneeni tässä liigassa noin puhdasta tyrmäystä. Ja Matti Kuusisto suorittajana!? Melkoista.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taisi olla Matin paras matsi Ässäpaidassa, maali ja matsi?

Jatkakaa samaa rataa! :)

Gordie Howe hatrick jäi yhdestä vaadittavista vajaaksi, ainoastaan syötöstä kiinni (maali+syöttö+mylly).
 

lihaani

Jäsen
Kuusiston täystyrmäys on harvinaista herkkua liigassa. Jos veskaa ajellaan niin eipä siinä vaihtoehtoja ole.

Ja Alpon joukkueet pelaavat aina neitikiekkoa:-)
 

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
Eiköhän Matille voitaisi samantien sorvata joku kahdeksan vuoden jatkosopimus. Hieno mies, hieno pelaaja.
 

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
Eihän tähän keskusteluun ole paljon muuta lisättävää kuin se, että kyllä tämä suomalainen Mattikin on ihana! Päättäväistä toimintaa, siinä ei paljon katseltu kun kintaat olivat jo tiskissä ja sen jälkeen Miikka sai kyytiä sillä lailla, että tiesi varmaan saaneensa. Hiukan tahtoi mennä taiston tiimellyksessä liiallisen kohkaamisen puolelle, mutta loppuhuipennus vasurilla paketoi kohtaamisen hienosti. Kymmenen senttiä pidempi Jouhkimainen kellistyi komeasti.

Itse olen joskus epäillyt tätä Kuusistoa ja hänen osaamistaan, mutta mieshän on just semmoinen pikkuinen taskuraketti, jota Ässät kaipaa ehdottomasti.

Pulkki-Kuparinen: Aika yksipuolista takomista, olisi antanut Simo vaan Kuprun tulla reilusti mukaan taistoon. No, onneksi sen jälkeen sitten seurasi tämä yleinen härdelli, jonka tuoksinassa Kupru viskasi ilmeisesti juuri Pulkin toisen hanskan katsomoon. Siellä tuli joku pikkupoika onnelliseksi, tosin järkkäri hiukan pilasi elämyksen ottamalla hansikkaan haltuunsa.

Kaiken kaikkiaan viihdyttävä matsi! Kyllä San Josen haikalankin kannattaa tulla näitä seuraamaan vielä tänä keväänä.
 

Pata#10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, SBS Pori, NTK
Kaveriani lainaten, kuulluttaja olisi voinut Kuusiston nimeä sanoessaan kuuluttaa " Matti "Kivinyrkki" Kuusisto". Oli kyllä aika hurja niitti Kuusistolta. Eipä tuollaisia ole hirveästi tullut nähtyä. Onneksi meillä on näitä "gooneja", kun vastustajan "gooneilla" ei näkynyt olevan tänään käyttöä. Simo "Iso-Leka" Pulkki osoitti, että täältä sitä todella löytyy.

Kuusisto on kyllä nappihankinta, tänäänkin Ässien puolustuksen ehdotonta eliittiä ja osoitti olevansa mies eikä mikään Iltalehti poju. Tästä miehestä on ollut iloa ja tulee vastaisuudessa olemaan.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Vaatiko se nyt tämän tappelun, että näette kuinka käyttäkelpoisesta pelurista on kyse? Itse olen Masan tyylistä pitänyt lähes ensi pelistä asti, pieni koko ei ole tällä jampalle este pelata kovaa. Tekaisi vielä komealla lämärillä maalinkin, vaikka Masan laukausta on tälläkin palstalla jo ehditty haukkua moneen otteeseen. Taisi vetää Lappeenrannassakin maalin viimeksi, silloin ranteella.

Kaveri joka on pelannut Forssassa ja Porissa, ei voi olla mikään turha jannu. Vaikka ei osannut kerran kysyessäni kertoa, kumpi se tylympi kaupunki oikeastaan onkaan.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Vaatiko se nyt tämän tappelun, että näette kuinka käyttäkelpoisesta pelurista on kyse?

Mietin itse ihan samaa. Ollaan kavereiden kanssa jo useassa kotimatsissa kehuttu Mattia kilpaa. "Pieni, mutta kiukkunen", sillä nimellä on meidän piireissä Matti kulkenut. On aina hienoa nähdä, miten pieni mies pelaa kovaa, ja oikealla tavalla.

Mutta hienoa, että nyt Matti saa sitä ansaitsemaansa kunnioitusta. Hyvä hankinta, kertakaikkiaan.
 
Viimeksi muokattu:

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Masahan on suhkot hyvä tappelija jos vaan ylettyy vastustajaan, ainakin Dan Hackerin aikoinaan pisti maihin.

Noin kirjotin lokakuussa ja tämä ilta todisti.KalPa aikoina menetti hampaitakin kasan mutta oli äkkiä kaukalossa. Mutta taisi mennä sukset ristiin Kuopiossa/Raumalla seurajohdon kanssa, aika vaativa pelaajakin toisaalta.
 

Salama85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mutta taisi mennä sukset ristiin Kuopiossa/Raumalla seurajohdon kanssa, aika vaativa pelaajakin toisaalta.

Eli sopii Ässiin kuin tikku silmään :)

Oli hieno matsi Matilta. Kyllähän ukko on, joka pelissä osoittanut olevansa taistelija ja yrittää kaikissa tilanteissa loppuun asti. Kyllä Kuusistoa Porissa on arvostettu lähes alusta asti. Ei sitä turhaan parhaaksi pakiksi tituleerata. Muistelin Kuusiston tulessa Poriin, äijän olevan pieni ja pippurinen, mutta kyllä fyysisen pelin ominaisuudet ovat itseni yllättäneet, positiivisesti tietenkin. Hyvä, että kaverin kanssa on soppari ensi kaudesta.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Kaiken kaikkiaan viihdyttävä matsi! Kyllä San Josen haikalankin kannattaa tulla näitä seuraamaan vielä tänä keväänä.

Hah.. Melekein arvasin että tässä matsissa ns. haetaan asetelmia mahdollista playout-kohtaamista varten (vrt. NHL:n viimeiset runkosarjakohtaamiset tulevan playoff-vastustajan kanssa). Mutta eipä kyllä ollut ajatusta lähteä Porriiin ajamaan vaikka aikataluin puitteissa olisikin sopinut (nyt ei kyllä sekään natsannut).
kohtuullisen viihdyttävä matsi epäilemättä, mutta varrotaan nyt ainakin ensi syksyyn jos vaikka penkin takana naamat vaihtuis...

btw. kukas Ramusta oli reeneissä kopannut, kun kerran oli "lievän aivotäräyksen" vuoksi kokoonpanosta poissa? Olivatko Alpon kanssa vääntäneet?
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Kukahan mahtaa nousta kokoonpanoon tuuraamaan Kuusistoa tulevan 1-3 ottelun pelikiellon ajaksi? Jokohan Rahkola saisi paikan näyttää osaamistaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös