Matti Kuparinen – taistelua & taklauksia

  • 116 979
  • 597

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kyllä niin oikea mies teki kun vaan voi tehdä. Mä olen näille @angnus:lle ja kumppaneille koittanut sanoa että jumalauta joukkueessa tarvitaan playoffpelaajiakin eikä pelkkiä runkosarjamakkosia. Haluaa varmasti nostella sitä kannua Porin torilla vielä tulevaisuudessa, joten siinä mielessä voisi kuvitella että jatkosopimus kiinnostaisi vaikka muualtakin tulisi tarjouksia. Tarjouksia tuskin tulee Ässien lisäksi muilta sellaisilta joukkueilta mitkä voisivat olla realistisia mestariehdokkaita.

En mä odota että se kannu nousee vielä tällä kaudella mutta 2020 huhtikuussa Porin tori on taas täynnä väkeä.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eiköhän tämän päivän voitto tarkoita sen verran hynää kassaan, että Matille voitaisiin maksaa sen verran että jatkaa?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mitä sitten? Mun puolesta voi vaikka menettää 100 kertaa kiekon pelissä, jos käy sitten lopussa lähettämässä pikkuveljet kesälomille.

Toki. Ja jos jollekin ratkaisun Äijänsuolla suo, niin #22.

Jatkoajan E. Hurmerinta heitää tilastoknoppia twitterissä

Matti Kuparisesta tuli neljäs pelaaja, joka on tehnyt Ässien paidassa kaksi pudotuspelien jatkoeräosumaa. Aikaisemmin listalla Tapio Koskinen, Arto Javanainen ja Jari Korpisalo
 
Viimeksi muokattu:

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kapteeni johti koko minisarjan joukkojaan edestä ja omalla asenteellaan näytti, että miten pelit paketoidaan.

Täysin Kuparisen yksilösuoritusten ansiota, että 2-0 otettiin sarjavoitto. Hattu päästä ja kumarrus Matille panoksestaan.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kyllä niin oikea mies teki kun vaan voi tehdä. Mä olen näille @angnus:lle ja kumppaneille koittanut sanoa että jumalauta joukkueessa tarvitaan playoffpelaajiakin eikä pelkkiä runkosarjamakkosia.

Veti tää runkosarjamakkonen kuitenkin Taimen jälkeen jengin toiseksi isoimmat minuutit, aloitti selkeästi eniten ja 50% tehoilla, eikä omissa kolissut kertaakaan. Aika hyvin runkosarjapelaajaksi.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
HUHHUH! KIITOS MATTI! Hieno esityö Lagalta ja Sakkelta ja miten kylmä viimeistely! Jumalauta mä olen iloinen, että tää osui Matin kohdalle. Olen sen aiemminkin sanonut, mutta Matti on perkeleen tärkeä johtaja joukkueelle. Aivan sama vaikka pelaisi nelosessa, mutta pakko mies on saada ensi kauden joukkueeseen.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
@Kärmes1 eikös Matti tehnyt ratkaisumaalin myös viime kevään ipa-sarjassa siinä voittopelissä? Kaveri osaa kyllä juuri sen mitä jokainen joukkue tarvitsee: Kapteenin joka johtaa omalla tekemisellä ja tekee näitä elintärkeitä maaleja keväällä.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Jos seurasit kaikki kauden ottelut, niin väitätkö, että Kupru olisi ollut samassa vireessä koko kauden?
Joukkueen eliittiä läpi koko kauden. Takuuvarmaa suorittamista. Pitänyt omassa ketjussakin laituroit koko kauden plussalla riippumatta siitä, kuka vierellä on ollut. Tällä hetkellä laiturit muutaman napsin hyökkäävämpää ja pistesarake kiittää. Alivoimalla ollut järkyttävän hyvä koko kauden. Nyt tarttuu aloituksetkin.

Mutta vastaus kysymykseesi. Kyllä.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kupru se vaan vertyy, kun pelit kovenee. Viime kaudella samassa vaiheessa 2 maalia, nyt sama, mutta hieman tärkeämmät maalit ja mentiin viime kautta pidemmälle. Kiitti Kupru ja koko muu joukkue, tästä on kiva jatkaa eteenpäin.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämän ja viime kauden playoffeissa Ässät tehnyt viiteen peliin yhdeksän maalia.
Kapteeni Kuparisen tehot näissä peleissä 4+2=6.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tämän ja viime kauden playoffeissa Ässät tehnyt viiteen peliin yhdeksän maalia.
Kapteeni Kuparisen tehot näissä peleissä 4+2=6.

Täytyy sanoa, että on sitä vähemmilläkin ansioilla saanut kevään pelaajan kunniamaininnan. Kuparisella toki muutenkin menossa tehokkain ja ehyin kausi, no, olisko KalPa 2012. Sen tehokauden porilainen aisapari oli Äijänsuolla alustamassa isoa maalia.

Jännä taas kun osu silmään muutaman vuoden takasia playoff-tilastoja vilkastessa. Kahden vuoden takaa, runkosarjan 2016 lopusta meillä oli torstaina jäällä Kärki, Kuparinen, Bernard. Kun valmentajat ja urheilujohtajat vaihtuu, tapahtuu muutoksia henkilökunnassakin, mutta onhan tässä ollut melkonen mylläys.

Syrjähypystään huolimatta Kärki, Kuparinen, Andy tärkeillä posteilla edustaa jatkuvuutta. Ja toki Taimi-Salminen palas tuttuihin maisemiin hekin. Kahden viime kauden aikana jatkuvuutta ja tiettyä identiteettiä on jälleen kehittymässä.
 

Puliveivaamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers & Barca
Joukkueen eliittiä läpi koko kauden. Takuuvarmaa suorittamista. Pitänyt omassa ketjussakin laituroit koko kauden plussalla riippumatta siitä, kuka vierellä on ollut. Tällä hetkellä laiturit muutaman napsin hyökkäävämpää ja pistesarake kiittää. Alivoimalla ollut järkyttävän hyvä koko kauden. Nyt tarttuu aloituksetkin.

Mutta vastaus kysymykseesi. Kyllä.

Kyllä puolustuspäähän joukkuueen parhaimmistoa/paras koko kauden. Alkukaudella liike oli sitä tasoa, että ei saanut hyökkäyspäässä mitään aikaiseksi, tuskin osui edes kiekkoon vetopaikassa. Nyt pleijareissa jo kaksi maalia laukaisemalla, ei bingopompuilla yms.

Hienoa, että Kupru on nyt liekeissä ja kovassa tikissä juuri oikeaan aikaan, se ei silti muuta alkukauden Kuparista miksikään muuksi. Pääasia, että liike nousi normaalitasolla ja on nyt kapteeni myös kentällä.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuparinen on noussut aivan uudelle levelille. Hienoa!
Viimeiset runkosarjapelit ja nämä pleijarit Masasta on ollut suurta hyötyä joukkueelle ja nyt kun nämä Liigan parhaimmistoon kuuluvat laiturit menevät kiekolla ja luistimella hyökkäyspäähän syvälle, niin Matin rooli puolustavampana sentterinä on osunut kohdilleen tässä triossa.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Kuparinen on noussut aivan uudelle levelille. Hienoa!
Viimeiset runkosarjapelit ja nämä pleijarit Masasta on ollut suurta hyötyä joukkueelle ja nyt kun nämä Liigan parhaimmistoon kuuluvat laiturit menevät kiekolla ja luistimella hyökkäyspäähän syvälle, niin Matin rooli puolustavampana sentterinä on osunut kohdilleen tässä triossa.
Ei muuta sitä tosiasiaa, että Matti on ollut aivan huikea koko kauden ajan ilman näitäkin laitureita. Mä taas näen asian niin, että Matti on nostanut varsinkin Laganierin aivan uudelle tasolle.


Ps. Kuparisen todellista hyvyyttä tuossa joukkueessa olen sulle yrittänyt perustella aika monessa viestissä. Ehkä sinunkin silmät vihdoinkin aukeavat tai sitten olet vaan omassa poterossa todella syvällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös