Mitä?
Oletko tyhmä vai etkö ole seurannut jääkiekkoa vuonna 2005 - 06??
Mitä?
Oletko tyhmä vai etkö ole seurannut jääkiekkoa vuonna 2005 - 06??
Omasta puolestani lopetan tämän turhanpäiväisen jauhamisen tähän
No joo, viisastelu sikseen: varmaan ajoit takaa ajatusta "ura päättyy Matt Nickersonin aiheuttamaan loukkaantumiseen". Se taitaakin olla ihan kaikkien kiekkoilijoiden aiheuttamana yhtä todennäköistä, ja jotkut saattavat vetää ihan omatoimisestikin kumoon laidan lähellä ja lyödä päänsä ratkaisevasti päätyyn.
Olen hyvin kiitollinen päätöksestäsi.
Kiekko-Kansasta löytyy vaihteeksi järjen ääntä kaikkien näiden järjettömyyksien keskellä
Ylilyöntejä muuallakin kuin kaukalossa
Liitetään mukaan vielä Kimmo Lotvonen, joka taklauksellaan päätti Japa Levosen peliuran.Jep. Miksiköhän Liljankukka, TS:n toimittaja ja nämä muutamat raumalaiset suippokorvat eivät pidä samanlaista meteliä vaikkapa Jermu Porthenista tai Janne Grönvallista. Heidän tekojensa seurauksena on jo kaksi pelaajaa ihan oikeasti joutuneet lopettamaan uransa.
Nickerson keskittyi viime kerralla pelaamiseen ja siinä sivussa tappeli rehdisti pariin otteeseen. Tälläistä pelleilyä ei ollut silloin. Uskon, että nuo vuodet rapakon takana sekoittivat hieman nuoren pojan päätä kun yritti tappelemalla nousta ylös pelaamaan.
Liitetään mukaan vielä Kimmo Lotvonen, joka taklauksellaan päätti Japa Levosen peliuran.
Lukko ottelussa kilahti myös, siitä paras todiste porilaisyleisön rytmikkäät "Nickerson huudot".
HPK pelistä tuolta esimerkiksi: http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?ottelu=21085&versio=raportti
Kyllä näissä kilahtamisissa on nimenomaan kyse vastustajan vahingoittamisesta. Sama asia Siklenkan kanssa. Mikäli tuomari ei olisi Lahdessa ehtinyt väliin, niin olisi Komarovista muusia tullut. En ymmärrä miksi porilaisilla on noin kova tarve puolustaa näitä älyttömiä tempauksia.
Aika monikin varmasti yrittää liigassa "pelotella". Minä taas en menisi takuuseen pelkästä pelottelusta. Kun Nickersonilla kilahtaa, niin silloin kilahtaa. Vaikea sitä on estää, jos on päättänyt teloa jonkun toisen pelaajan. Toivotaan, että hermokontrolli pitää jatkossa paremmin. AHL:n suckerpunch ei välttämättä ole sattuma, uskon niin.Itte olen legendaarisella hopeakaudella tehnyt juttuakin Mattista, ja itse en ole kaverista muodostanut mielikuvaa otteluraporttien ym. aineiston perusteella, vaan ihan omakohtaisesta kokemuksesta. Mattin touhu pohjautuu suureen tunteeseen ja vahvaan show-meininkiin, eikä kaverilla ole aikomustakaan kuin pelotella.
Aika monikin varmasti yrittää liigassa "pelotella". Minä taas en menisi takuuseen pelkästä pelottelusta. Kun Nickersonilla kilahtaa, niin silloin kilahtaa...
Se jää nähtäväksi. Alku on ainakin ollut kaksijakoinen. Yritin muuten pitää Siklenkan tällä kertaa pois keskusteluista...Nickerson on pelannut SM liigassa 56 peliä, tiedämme mitä herra touhuaa. Siklenka on pelannut liigassa 12 peliä, mitä hänellä lienee mielessä??
Unohtamatta tietenkään Vitali Karamnovia....
Se jää nähtäväksi. Alku on ainakin ollut kaksijakoinen. Yritin muuten pitää Siklenkan tällä kertaa pois keskusteluista...
Kun Nickersonilla kilahtaa, niin silloin kilahtaa.
Viimeksi näin tekivät Topo ja Nielikäinen vaikka noitakaan ei kukkopoika oikein sulattanut. Tappelisi silloin rehdisti kun on mahdollisuus ja hyväksyisi tappionsa kuin mies vaikka poikanen onkin.
Suomen johtavasta urheilulehdestä Sporttiksesta analyytikko Sohvanen tässä terve.
Suomen johtavasta urheilulehdestä Sporttiksesta analyytikko Sohvanen tässä...
Omasta puolestani lopetan tämän turhanpäiväisen jauhamisen tähän.
Terve vaan. Vaikea sanoin kuvailla sitä myötähäpeää minkä tämä tuotos eittämättä nosti pintaan. Ilmeisesti kirjoittajalla enemmän kuin "kilahtanut", koska vastaavaa hengentuotosta ei saa aikaan hetken mielijohteesta.
Itse en ainakaan hetkeen tappeluita odota, sillä Masa saa peliaikaa helpostikin sen parikymmentä minuuttia ottelua kohti, jos meininki ei mene niinsanotulle showvaihteelle. Nykyisessä ässäpakistossa Masan arvo on muutenkin hyvin olennainen: parempia kavereita pelillisesti ei ole kuin Petré, asenne- ja tsemppipuolella ei taas kukaan mene ohi.